Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg
- Adres: 58-379 Czarny Bór, Główna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 450 139 , fax. 748 450 006
- Data zamieszczenia: 2017-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
Główna 18
58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
tel. 748 450 139, fax. 748 450 006
REGON: 890718225 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej, zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych, digitalizacja zasobów oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego” w ramach projektu pn. Zapewnienie mieszkańcom Gminy Czarny Bór dostępu do wysokiej jakości e-usług publicznych realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi publiczne – ZIT AW. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 – Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych, digitalizacja zasobów oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego: a. Uruchomienie centralnej platformy e-usług mieszkańca: - zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; - wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; - integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi – prace programistyczne. b.Uruchomienie usług finansowych: - zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego; - wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego; - migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego; - opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP; - wyposażenie serwerowni - zakup serwera; - wyposażenie serwerowni – zakup oprogramowania zarządzającego serwerem; - utworzenie Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego. c. Uruchomienie systemu elektronicznego obiegu dokumentów: - zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów; - wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów; - opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w oparciu o wzory formularzy CRD. d. Elektronizację procesu partycypacji społecznej: - zakup licencji portalu partycypacji społecznej; - wdrożenie portalu partycypacji społecznej; - opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. e. Uruchomienie systemu zarządzania budżetem Gminy: - zakup licencji systemu zarządzania budżetem Gminy; - wdrożenie systemu zarządzania budżetem Gminy; - opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. f. Uruchomienie e-usług geodezyjnych: - digitalizacja zasobów w wybranych obszarach informacji przestrzennej; - zakup oprogramowania do zarządzania zasobami informacji przestrzennej; - wdrożenie oprogramowania do zarządzania zasobami informacji przestrzennej; - zakup licencji i uruchomienie portalu mapowego; - uruchomienie interfejsu programistycznego (API) do prezentacji danych; - opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. Część 2 – Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej: a. wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych z programowaniem; b. wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup urządzenia wielofunkcyjnego do digitalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla Części 1 na kwotę 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy 00/100 złotych). Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Części 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze, 67 8395 0001 0023 7158 2000 0006 – z zaznaczeniem na przelewie: Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej, zakup licencji i wdrożenie oprogramowania, wykonanie prac integracyjnych i migracji danych, digitalizacja zasobów oraz uruchomienie e-usług publicznych i Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego; b) w poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancji bankowej; d) w gwarancji ubezpieczeniowej; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, kopię dokumentu należy załączyć do oferty, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Czarny Bór. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na wezwanie Zamawiającego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa i wdrożenie platformy e-learningowej w ramach projektu „Dolnośląscy liderzy Medycyny wdrożenie zintegrowanego programu podnoszenia kompetencji studentów, doktorantów, kadry dydaktycznej i administracyjnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu (umowa o dofinansowanie nr POWR. 03.05.00-00-Z085/17/00). Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020” (nr sprawy: UMW/AZ/PN-109/20)
Dodano: 2020-10-23 - Dostawa licencji, wdrożenie i walidacja oprogramowania do wsparcia obsługi badań klinicznych (CTMS) na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa licencji wraz z wdrożeniem zaawansowanych e-Usług powiatowych w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim”
Dodano: 2018-06-21 - „Dostawa licencji wraz z wdrożeniem zaawansowanych e-Usług powiatowych oraz udostępnienie zasobów geodezyjnych w ramach projektu „Rozwój elektronicznych usług publicznych w powiecie oleśnickim
Dodano: 2017-11-03