Gmina Bielawa ogłasza przetarg
- Adres: 58-260 Bielawa, Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 83-34-255 , fax. 74 83-35-838
- Data zamieszczenia: 2023-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielawa
Plac Wolności 1
58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
tel. 74 83-34-255, fax. 74 83-35-838
REGON: 890717823 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa i modernizacja cmentarza komunalnego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania pn. „Rozbudowa imodernizacja cmentarza komunalnego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioruokreślają:1) Opis przedmiotu zamówienia - część III SWZ na który składa się dokumentacja techniczna(Projekt budowlany, Projekt Wykonawczy, Przedmiary, STWiOR)2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy wsprawie zamówienia publicznego - stanowią część II SWZ - projet umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zmawiający żąda wniesienia wadium zgodnie z SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą (art. 112 ust. 2 ustawy Pzp):1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ustawy Pzp);a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem, że suma gwarancyjna tego ubezpieczenia nie może byćniższą niż: 200.000,00 zł (dwieście tysięcyzłotych).2) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp).a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: nie dotyczy,b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:- Kierownik Budowy - kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych –doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów,(*2)Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych lub innych odpowiadających im uprawnień wydanychna podstawie obowiązujących przepisów w określonej specjalności, na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm. – dalej także „ustawa PB”), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 – dalej „ustawa o uznawaniu kwalifikacji”).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ NA DROGACH POWIATU STRZELIŃSKIEGO II
Dodano: 2024-07-04 - PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja dachu Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach
Dodano: 2024-07-03 - Remont dachów wraz z dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej nr 11 w Jeleniej Górze
Dodano: 2024-07-02 - Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa drogi gminnej nr 118788 D w Opolnicy
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa drogi gminnej – ulica Kaczerki w miejscowości Kuropatnik – etap I
Dodano: 2024-07-01 - „Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap”
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa i remont nawierzchni wraz z odwodnieniem terenu Placu Targowego w Świebodzicach
Dodano: 2024-06-26 - Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
Dodano: 2024-06-26