Przetargi.pl
ROZBUDOWA I WYPOSAŻENIE DOMU LUDOWEGO W WIDACZU.

Gmina Miejsce Piastowe ogłasza przetarg

  • Adres: 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4353012 w. 122 , fax. 13 4309799
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejsce Piastowe
    ul. Dukielska 14 14
    38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
    tel. 13 4353012 w. 122, fax. 13 4309799
    REGON: 37044058300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejscepiastowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I WYPOSAŻENIE DOMU LUDOWEGO W WIDACZU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i wyposażenie Domu Ludowego w Widaczu. Zakres robót obejmuje: 1.Rozbudowę Domu Ludowego w Widaczu - roboty budowlane: a. Dom Ludowy : - budowa niezależnej, samonośnej wiaty otwartej, stanowiącej zadaszenie istniejącego placu utwardzonego kostką brukowa, - docieplenie (termomodernizacji) ścian budynku b. Remiza OSP : - docieplenie (termomodernizacji) ścian budynku Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera : przedmiar robót Zał. Nr 8, dokumentacja techniczna Zał. Nr 9. 2.Wyposażenie Domu Ludowego - dostawa: a. wyposażenia kuchni wraz z montażem: - wózek kelnerski 3-półkowy - 1 szt - patelnia elektryczna - 2 szt - taboret gazowy jednopalnikowy zabudowany - 2 szt - okap przyścienny - 1 szt - szafa chłodnicza - 1 szt b. wyposażenie biblioteki: - regał metalowy biblioteczny - 6 szt - szafa kartotekowa biblioteczna - 1 szt - ekran ścienny - 1 szt - rzutnik multimedialny - 1 szt - zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 2 szt Szczegółowy opis wyposażenia kuchni i biblioteki zawiera Zał. Nr 10. Uwaga: prace będą prowadzone w czynnym obiekcie Domu Ludowego w Widaczu, co należy uwzględnić przy kalkulacji i wycenach realizacji zadania. Oferent będzie zobowiązany do takiej organizacji prac aby bez przeszkód mogła funkcjonować świetlica. Dodatkowe wymagania zamawiającego w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy: a) obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej po wykonaniu prac, c) wykonanie pomiarów dla wykonanych instalacji oraz dostarczenie dla Zamawiającego protokołów, d) przeprowadzenie niezbędnych odbiorów wymaganych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z poniesieniem wszelkich opłat z tym związanych, e) opłat związanych z niezbędnymi dopuszczeniami, wyłączeniami w związku z prowadzonymi pracami. Gwarancja: Wykonawca udzieli gwarancji na cały zakres zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego protokołu odbioru, 1. Wykonawca prowadził będzie serwis gwarancyjny oraz wykonywał będzie niezbędne przeglądy serwisowe w okresie gwarancji tj. w okresie 36 miesięcy od bezusterkowego protokołu odbioru w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy, 2. Czas reakcji na zgłoszone wady lub usterki w okresie gwarancji i rękojmi ma wynosić min.12 godzin od momentu pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego, 3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi w terminie techniczne uzasadnionym i bez zbędnego opóźnienia, jednak nie dłuższym niż 3 dni od dnia stwierdzenia usterek i wad, 4. Oferowane urządzenia oraz materiały użyte do budowy będą posiadały wymagane prawem certyfikaty i atesty. Komplet dokumentów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego, 5. Wykonawca, dokona wyceny prowadzonych czynności serwisowych niezbędnych do utrzymania warunków gwarancji urządzeń objętych umową na etapie ustalania ceny ofertowej za całość przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały/ urządzenia, które zostały określone w załącznikach SIWZ za pomocą nazw producentów, mogą zostać zastąpione materiałami/urządzeniami równoważnymi, tj. o bezsprzecznie takich samych lub lepszych parametrach technicznych i cechach jakościowo-eksploatacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miejscepiastowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach