Przetargi.pl
Rozbudowa i upgrade systemu telekomunikacyjnego Prokuratury Krajowej, poprzez migrację systemu z wersji KAREL DS200 do wersji IPG1000.

Prokuratura Krajowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 12 51 390 , fax. 22 12 51 313
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Krajowa
    ul. Rakowiecka 26/30
    02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 12 51 390, fax. 22 12 51 313
    REGON: 36391899800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i upgrade systemu telekomunikacyjnego Prokuratury Krajowej, poprzez migrację systemu z wersji KAREL DS200 do wersji IPG1000.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Rozbudowa i upgrade systemu telekomunikacyjnego Prokuratury Krajowej, poprzez migrację systemu z wersji KAREL DS200 do wersji IPG1000. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaspokojenie bieżących potrzeb Prokuratury Krajowej w zakresie nowoczesnej łączności telefonicznej oraz zrealizowania współpracy w ruchu automatycznym z sieci publicznej tj. rozbudowa i upgrade systemu telekomunikacyjnego KAREL DS200. 3. Zamawiający posiada centralę telefoniczną KAREL DS200, zlokalizowaną w obiekcie przy ul. Rakowieckiej 26/30 w Warszawie. Urządzenie posiada następujące wyposażenie: • 60 portów cyfrowych; • 500 portów analogowych; • 16 portów VoIP; • 2 trakty PRA ISDN 30B+D; • Karty sieciowe EX200; • Telefony analogowe; • Telefony cyfrowe KAREL; • System zasilania awaryjnego; • System zapowiedzi; • System rozgłaszania komunikatów alarmowych; • Modułowa budowa. 4. Zamawiający rozumie wykonanie niniejszego zamówienia poprzez rozbudowę istniejącej centrali telefonicznej KAREL DS200 zainstalowanej w budynku Prokuratury Krajowej przy ul. Rakowieckiej 26/30 do konfiguracji umożliwiającej: 1) podłączenie i uruchomienie dodatkowych 350 wyposażeń abonenckich z identyfikacją rozmówcy (CLIP/FSK) do podłączenia urządzeń typu fax, telefon analogowy oraz 50 wyposażeń abonenckich dedykowanych do telefonów cyfrowych. 4.a. W ramach rozbudowy Wykonawca wykona następujące prace: 1) Dostarczy elementy rozbudowy centrali telefonicznej do siedziby Zamawiającego (karty, procesory, zasilacze, przełącznice, moduły), które spełnią wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ pkt. 5 – Opis przedmiotu Zamówienia . 2) Zamontuje i uruchomi elementy rozbudowy centrali telefonicznej we wskazanym pomieszczeniu. 3) Dokona przełączenia i uruchomienia wszystkich urządzeń końcowych pracujących w ramach dotychczasowych rozwiązań, w szczególności cyfrowych telefonów systemowych. 4) Skonfiguruje elementy centrali telefonicznej zgodnie z wykazem przedstawionym przez Zamawiającego; nadanie numeracji, uprawnień miejskich i wewnętrznych abonentom, zestawienie układów sekretarsko – dyrektorskich, grup abonenckich, obsługa ruchu miejskiego z zachowaniem poprawności prezentacji numeru. 5) Dokona sprawdzenia poprawności połączeń w obrębie centrali telefonicznej. 6) Zapewni wsparcie techniczne przez okres gwarancyjny (minimum 36 miesięcy). 7) W ramach wsparcia technicznego, o którym mowa powyżej, w przypadku wystąpienia konieczności przeniesienia urządzeń do innej siedziby Zamawiającego, Wykonawca zapewni na koszt własny i ryzyko własne przeniesienie i uruchomienie systemu na takich samych zasadach jak istniejące w obiekcie Rakowiecka 26/30. 4.b. Wykonanie upgrade istniejącej centrali telefonicznej KAREL DS200 poprzez migrację do najnowszej wersji KAREL IPG-1000. W ramach upgrade Wykonawca wykona następujące prace: 1) przeniesienie wszystkich dotychczasowych licencji w ramach systemu; 2) uruchomienie i wgranie najnowszej dostępnej wersji oprogramowania systemu KAREL. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z normami: • PN-HD 60364-1:2010 - Instalacje elektryczne niskiego napięcia - stan na dzień 01.07.2011 r; • PN-IEC 60364-3:2000 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych -Ustalanie ogólnych charakterystyk; 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w całym zakresie zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonywane prace będą zgodne z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż., ochrony środowiska, PN, oraz wytycznymi wykonania i odbioru instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy dostawy, objęte przedmiotem zamówienia: • były fabrycznie i technicznie nowe, nigdy nieużywane wcześniej, • były pozbawione wszelkich wad (wolne od wad), • wszystkie oferowane urządzenia w ramach poszczególnych typów mają być złożone z identycznych podzespołów, sygnowanych przez ich producenta poświadczone deklaracjami zgodności, • zostały wyprodukowane wg. najnowszej technologii i wiedzy w tej dziedzinie, wraz z wymaganiami, atestami, certyfikatami, • posiadały taką samą konfigurację (sprzętową), • były dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta (opakowania kompletne – zawierające wszystkie elementy przewidziane przez producenta), • pochodziły z legalnego kanału sprzedaży, • dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania • były zgodne z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej Specyfikacji. 9. Wykonawca przeszkoli trzech pracowników Zamawiającego z obsługi rozbudowanej centrali oraz obsługi nowego oprogramowania. 10. Wykonawca na wykonane prace oraz funkcjonowanie całego systemu centrali udzieli min. 36 miesięcy gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314120-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział V SIWZ: 13. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 16.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 17. Dokument, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 17 stosuje się. 19. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą. 20. Wykonawca, o którym mowa w pkt 14, zobowiązany jest przedłożyć – na wezwanie Zamawiającego - dokument, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, dotyczący podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 10. Rozdział IX SIWZ: 1. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 2. Wykonawca składa tylko jedną ofertę. 3. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 12. Do oferty muszą być załączone oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. 13. Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Rozdział XIII SIWZ:3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach