Przetargi.pl
Rozbudowa i termomodernizacja budynku Samodzielnego Ośrodka Zdrowia w Zelgnie - Gmina Chełmża. Etap I – Dobudowa klatki schodowej wraz z budową szybu windowego i montażem dźwigu osobowego

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 57222410000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i termomodernizacja budynku Samodzielnego Ośrodka Zdrowia w Zelgnie - Gmina Chełmża. Etap I – Dobudowa klatki schodowej wraz z budową szybu windowego i montażem dźwigu osobowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Rozbudowa i termomodernizacja budynku Samodzielnego Ośrodka Zdrowia w Zelgnie - Gmina Chełmża. Etap I – Dobudowa klatki schodowej wraz z budową szybu windowego i montażem dźwigu osobowego”. 2. Przedmiot zamówienia jest częścią zadania pn. „Rozbudowa i termomodernizacja budynku Samodzielnego Ośrodka Zdrowia w Zelgnie - Gmina Chełmża”. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) dobudowę do istniejącego budynku ośrodka zdrowia dwu kondygnacyjnej klatki schodowej o wymiarach szer. 5,44 m; dł. 9,41 m; wys. 7,61 m wraz z szybem windowym o parametrach: a) powierzchnia zabudowy – 52, 70 m2, b) powierzchnia użytkowa – 76, 31 m2, c) kubatura – 411, 00 m3; 2) roboty przygotowawcze obejmujące prace rozbiórkowe; 3) roboty ziemne; 4) fundamentowanie obejmujące ławy i ściany fundamentowe z izolacjami; 5) szyb windowy, schody wewnętrzne, strop i stropodach z żelbetu; 6) roboty murowe, wykonanie ścian zewnętrznych gr. 25 cm z trzpieniami, wieńcami, nadprożami żelbetowymi; 7) dach z attykami, odwodnienie, izolację termiczną i hydroizolację; 8) stolarkę okienną aluminiową z ciepłym montażem, elewację wschodnią ze stolarką aluminiową systemową, stolarkę drzwiową wewnętrzną aluminiową, stolarka zewnętrzna o współczynniku U≤0,9 W/m2K; 9) montaż balustrad, pochwytów i wycieraczki; 10) roboty tynkarskie i malarskie wewnętrzne; 11) roboty posadzkarskie, izolacyjne i okładziny z płytek granitowych płomieniowanych; 12) elewację ocieploną płytami styropianowymi gr. 20 cm λ = 0,038 W/mK metodą lekko-mokrą z obróbkami i dwukrotnym malowaniem farbą silikonową; 13) elewację z płyt elewacyjnych gr. 9 mm (kolor antracytowy oraz zielony) na podkonstrukcji systemowej i dociepleniem z wełny mineralnej gr. 20cm λ = 0,038 W/mK; 14) zadaszenie ze szkła na konstrukcji stalowej; 15) schody zewnętrzne, podjazd dla wózków osób niepełnosprawnych, nawierzchnię z kostki brukowej betonowej z odwodnieniem liniowym; 16) opaskę zewnętrzną z obrzeżami; 17) osuszenie ściany południowej i budynku; 18) montaż dźwigu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, starszych oraz dzieci; 19) instalację c.o. z miedzi z montażem grzejników z zaworami termostatycznymi oraz wpięciem się do istniejącej instalację c.o.; 20) instalację elektryczną oświetlenia klatki schodowej, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia ewakuacyjnego, zasilanie dźwigu osobowego z wpięciem się do istniejącej instalacji elektrycznej; 21) instalację odgromową klatki schodowej. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową AMBIT, ul. Chrobrego 85, 87-100 Toruń uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez osoby niepełnosprawne; 2) dokumentacją projektową branży elektrycznej sporządzoną przez Przedsiębiorstwo POLLUX Biuro Projektowania i Realizacji Sieci i Instalacji Elektrycznych Lech Świderek, ul. Raszei 4c m180, 87-100 Toruń; 3) pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Toruńskiego; 4) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Zakres prac w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) geodezyjne wytyczenie obiektu, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficznej (mapy zasadniczej w skali 1:500 lub 1:1000 obejmującej cały zakres robót), którą należy złożyć w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu, a potwierdzoną kopię przekazać Zamawiającemu; 2) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, w tym natężenia oświetlenia; 3) wykonanie prób ciśnieniowych instalacji c.o.; 4) wykonanie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej oraz ciągłości obwodów odgromowych; 5) w przypadku dźwigu osobowego Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania przeglądów konserwacyjnych w ramach udzielonej gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w § 15 ust. 6, a w szczególności z przepisami rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U z 2018 r. poz. 2176) w celu przeprowadzenia badań przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego. Ponadto wykonawca zobowiązany jest przygotować dokumentację wymaganą dla urządzeń transportu bliskiego, a w trakcie eksploatacji dźwigu do jej prowadzenia na potrzeby przeprowadzanych badań przez Urząd Dozoru Technicznego. W czasie badań przeprowadzanych przez Urząd Dozoru Technicznego Wykonawca zapewnia asystę; 6) zapewnienie pogotowia dźwigowego w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie dźwigu w okresie gwarancji w sposób określony w § 15 ust. 5; 7) nieodpłatne wypełnianie przez Wykonawcę warunków gwarancji; 8) przekazanie dokumentacji techniczno- rozruchowej dźwigu osobowego zgodnej z obowiązującymi przepisami , która zostanie przeznaczona dla użytkownika; 9) przekazanie instrukcji obsługi i konserwacji dźwigu osobowego oraz zapewnienie przeszkolenia użytkownika w zakresie użytkowania dźwigu osobowego; 10) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 11) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 12) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 13) inne prace związane z procesem budowy. 6. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym powyżej, przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. Wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajdują się w Części III. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – IDW). 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP, Wykonawca składa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282 ze zm.). Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę w/w oświadczenia, jeżeli w przedmiotowym postępowanie zostanie złożona tylko jedna oferta. 3. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. 4. Ponadto wykonawca złoży: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ – IDW, jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach