Przetargi.pl
Rozbudowa i serwis przełączników FC

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 02-056 Warszawa, Filtrowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    Filtrowa 57
    02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
    REGON: 52000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: naczelny organ kontroli państwowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i serwis przełączników FC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Dostawy komponentów do rozbudowy oraz prac instalacyjno-konfiguracyjnych polegających na: a) aktywacji 48 portów (2x24) w dwóch przełącznikach FC model HP SN6000B zainstalowanych w siedzibie Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Filtrowej 57 w Warszawie, b) dostarczeniu i zainstalowaniu 48 sztuk wkładek SFP+ 16 Gb/s w przełącznikach FC model HP SN6000B zainstalowanych w siedzibie Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Filtrowej 57, c) przeprowadzeniu testów poprawności działania aktywowanych licencji i zainstalowanych wkładek SFP+ z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą informatyczną, d) aktualizacji oprogramowania przełączników FC model HP SN6000B do najnowszej dostępnej stabilnej wersji. 1.2 Przygotowanie dokumentacji powykonawczej. 1.3 Przeprowadzenie warsztatu powdrożeniowego. 1.4 Przedłużenie wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przez Zamawiającego 2 sztuk przełączników FC model HP SN6000B. 1.5 Świadczenie Asysty Technicznej Wykonawcy przez okres obowiązywania wsparcia technicznego producenta w ramach puli 30 godzin do wykorzystania w trakcie trwania umowy. 1.6 Udzielenie gwarancji na prawidłowe, w pełni zgodne z jego przeznaczeniem, funkcjonowanie systemu. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w ramach udzielonej gwarancji. 1.7 Przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia. 2. Wymagane terminy wykonania zamówienia. 2.1. Dostawa komponentów do rozbudowy oraz prace instalacyjno-konfiguracyjne, o których mowa w pkt 4.1 OPZ, przeprowadzone zostaną w terminie do 30 dni od dnia podpisania Umowy. 2.2 Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w pkt 4.2 OPZ, nastąpi w terminie do 15 dni od dnia zakończenia realizacji prac instalacyjno-konfiguracyjnych o których mowa w pkt 4.1 OPZ. 2.3 Przeprowadzenie warsztatu powdrożeniowego, o którym mowa w pkt 4.3 OPZ, nastąpi w terminie do 30 dni od przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej o której mowa w punkcie 5.2 OPZ. 2.4 Dostawa dokumentów, w których producent potwierdza możliwość korzystania przez Zamawiającego z usług wsparcia technicznego producenta od dnia 02.11.2020 r. do dnia 01.11.2023 r., o którym mowa w pkt 4.4 OPZ i wymaganych licencji/subskrypcji na dostarczone przez Wykonawcę rozwiązanie, o którym mowa w pkt. 1 OPZ nastąpi w terminie do 01.11.2020 r. lub w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, jeżeli umowa zostanie podpisana po dniu 01.10.2020. 2.5 Asysta Techniczna będzie świadczona przez Wykonawcę przez cały okres obowiązywania usług wsparcia technicznego producenta. 2.6 Długość okresu gwarancyjnego oraz okres świadczenia serwisu gwarancyjnego będą takie jak okres obowiązywania usług wsparcia technicznego producenta. 2.7 Certyfikowane szkolenie może się odbyć w dowolnym momencie realizacji umowy na warunkach określonych w pkt 8 OPZ (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy – zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku, określa ustawa Pzp. 9. W przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w oryginale, w formie elektronicznej. Dokument musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji / poręczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 3 do SIWZ). 3. Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt III.4 ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4, składa dokument właściwy w zakresie uregulowanym w § 7 oraz § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126, ze zm.). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt III.3, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach