Przetargi.pl
Rozbudowa i remont remizy OSP przy ul. Głównej 2a w Biskupicach Oławskich

Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 071 31817111
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
    W.Witosa 24 24
    55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3817122, 3817145, fax. 071 31817111
    REGON: 93193488000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelcz-laskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i remont remizy OSP przy ul. Głównej 2a w Biskupicach Oławskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa i remont remizy OSP przy ul. Głównej 2a w Biskupicach Oławskich 2. Zakres robót do wykonania: Rozbudowa i remont budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach Oławskich wraz z budową infrastruktury technicznej: przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej do zbiornika bezodpływowego, przyłącza kanalizacji deszczowej do dołów chłonnych, przebudową istniejącego przyłącza energetycznego oraz przebudową podjazdu dla wózków bojowych - zakres zgodny z pozwoleniem na budowę decyzja nr 211/2013 z dnia 03.04.2013 r., projektem budowlano wykonawczym opracowanym przez Pracownię Projektową Architektury ARACO s.c. oraz STWiOR. Podstawowe parametry techniczne budynku: istniejąca część budynku jednokondygnacyjnego do remontu o powierzchni zabudowy 62m2, rozbudowa budynku w zakresie powierzchni zabudowy ok. 260 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach