Przetargi.pl
Rozbudowa i remont instalacji nawadniającej wraz z budową budynku stacji pomp do nawodnień ciśnieniowych w szkółce leśnej Lisikąt

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica ogłasza przetarg

  • Adres: 89-510 Bysław, Zamrzenica 1A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3341175 , fax. 52 3341173
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica
    Zamrzenica 1A 1A
    89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3341175, fax. 52 3341173
    REGON: 09055078528001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i remont instalacji nawadniającej wraz z budową budynku stacji pomp do nawodnień ciśnieniowych w szkółce leśnej Lisikąt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i remont istniejącej instalacji nawadniającej (deszczowni) oraz budowa stacji pomp do nawodnień ciśnieniowych (budynku pompowni) na szkółce leśnej Lisikąt, na dziewięciu kwaterach uprawowych o łącznej powierzchni 5,79 ha. Przewiduje się wykonanie m. in. następujących robót: - montaż systemu zraszania wraz z magistrala rozprowadzającą, - budowę studni hydrantowych z elektrozaworami, - budowę budynku pompowni o wymiarach 5m x 6m, - wykonanie instalacji technologicznej w pompowni wraz z dostawą urządzeń, - montaż automatyki sterującej systemem nawadniania - montaż systemu alarmowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, że powierzchnia szkółki nie zostaje wyłączona całkowicie z produkcji dlatego wymaga się realizacji zamówienia w następujących etapach: - Etap I obejmujący budowę budynku pompowni wraz z kompletnym jej wyposażeniem wynikającym z dokumentacji projektowej, remont rurociągu głównego oraz wykonanie systemu nawadniającego, wraz z jego podłączeniem na kwaterze nr IA, IB, IIIB w ciągu 100 dni kalendarzowych od podpisania umowy, - Etap II obejmujący wykonanie systemu nawadniającego wraz z jego podłączeniem na kwaterze nr II, IIIA, VII od 01.05.2013 r. do 31.10.2013 r., - Etap III obejmujący wykonanie systemu nawadniającego wraz z jego podłączeniem na kwaterze nr IVA, IVB, V od 01.05.2014 r. do 31.10.2014 r. 3. Powierzchnia szkółki nie zostaje całkowicie wyłączona z produkcji w związku z tym roboty należy prowadzić w taki sposób, aby nie utrudniały one poruszania się po terenie szkółki oraz prowadzenia prac szkółkarskich na kwaterach nie objętych w danej chwili robotami związanymi z realizacją zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby każdy z etapów robót, o których mowa w pkt 2 był zakończony i gotowy do eksploatacji (użytkowania) po jego wykonaniu. Jednocześnie wymaga się aby była możliwość korzystania z istniejącej deszczowni do momentu wejścia z robotami na daną kwaterę w celu realizacji zamówienia. 5. Materiały niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów fabrycznie nowych, posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie tj. art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6. Podane w dokumentacji, o której mowa w pkt 1 nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Podane w dokumentacji urządzenia, materiały wskazane znakiem towarowym stanowią jedynie markę referencyjną i mogą być zamienione na równoważne pod warunkiem spełnienia przynajmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), w tym: - przyjmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, składowanie i transport, - ponosi koszty z tytułu jw., - na wniosek zamawiającego wskaże miejsca składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji itp.) zgodnie z ww. ustawą o odpadach oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. 8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć niezbędne dokumenty związane z odbiorami i próbami wymaganymi przepisami prawa w szczególności przez Prawo budowlane oraz sporządzić na swój koszt oraz dostarczyć geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze zgłoszeniem w powszechnej ewidencji gruntów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. 25.07.2012 r. godz. 13:00. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr konta 49 2030 0045 1110 0000 0071 4210 w banku BGŻ O/Tuchola z dopiskiem wadium - Remont systemu nawadniania na szkółce leśnej Lisikąt. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2)-5), należy złożyć w oryginale w kasie zamawiającego - pokój nr 17 (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oryginałów ww. dokumentów wadialnych wraz z ofertą w sposób umożliwiający ich późniejsze odłączenie od oferty i złożenie przez Zamawiającego w kasie (np. w oddzielnej kopercie). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_zamrzenica/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach