Przetargi.pl
Rozbudowa i remont instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u w hotelu Harnaś na terenie COS OPO Szczyrk ul. Plażowa 8

Centralny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5298742, 5298748 , fax. 022 529 89 16
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu
    ul. Łazienkowska 6a 6a
    00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5298742, 5298748, fax. 022 529 89 16
    REGON: 00032790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i remont instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u w hotelu Harnaś na terenie COS OPO Szczyrk ul. Plażowa 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i c. w. u. w hotelu Harnaś na terenie COS OPO Szczyrk przy ul. Plażowej 8. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje miedzy innymi: 1)Wymianę instalacji grzejnikowej z podziałem na 2 strefy grzewcze. 2)Wymianę grzejników na grzejniki płytowe z głowicami termostatycznymi. 3) Montaż wzbiorczego naczynia przeponowego dla zabezpieczenia instalacji. 4) Prace demontażowe w obrębie kotłowni. 5)Prace montażowe w obrębie kotłowni (modernizacje rozdzielaczy ,zabezpieczenie kotłów, automatykę, produkcja c. w. u). Szczegółowy zakres prac określa projekt wykonawczy opracowany przez Biuro Techniczno-Projektowe DELPRO s.c oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiary robót załączony do SIWZ należy traktować jako element pomocniczy dla sporządzenia oferty. Zamawiający wymaga aby oferenci wzięli udział w wizji lokalnej na obiekcie w celu uzyskania niezbędnej wiedzy dla prawidłowego sporządzenia oferty. Zamawiający wymaga aby zastosowane elementy automatyki, zabezpieczeń a także grzejniki były o jakości nie gorszej jak rozwiązania podane w projekcie. Zamawiający wymaga, aby przyszły wykonawca prac dokonał na własny koszt stosownego zgłoszenia kotłowni po przeprowadzonej przebudowie do UTD i uzyskał dopuszczenie do eksploatacji. Koszty z tym związane należy przewidzieć w ofercie. Docieplenie stropodachu pomimo , że występuje w dokumentacji projektowej nie jest przedmiotem niniejszego postępowania i nie podlega wycenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321405
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 PLN słownie piętnaście tysięcy złotych 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK PEKAO S.A. 22124041421111000048239392 4. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 5.Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty,o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale, dla wadium wniesionego w pieniądzu dowód jego wniesienia stanowi kopia przelewu, potwierdzona za zgodność z oryginałem. 6.Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca nie może ograniczać w żaden sposób (np. dodatkowymi dokumentami, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełnił dokumentów i oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007.223.1165 ze zm.), w tym: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j.: a) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 roboty instalacyjne polegające na remoncie lub budowie nowej instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda . b)Dysponują co najmniej: 1 osobą , która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych ; 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4. Wezmą udział w obowiązkowej wizji lokalnej na obiekcie w dniu: 22.06.2009r o godz. 1000 (zbiórka przy recepcji hotelu Harnaś ul. Plażowa 8 Szczyrk). Udział w wizji winien być potwierdzony podpisem przedstawiciela oferenta na liście obecności. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: warunek określony w ust.1a),1b) oraz 2a) Wykonawcy mogą spełniać łącznie. warunek określony w ust.2 b) zobowiązany jest spełnić każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Wykonawcy mogą być ubezpieczeni wspólnie na kwotę nie mniejszą niż 800.000 ,00 złotych , o ile ubezpieczyciel w dokumencie potwierdzającym ubezpieczenie zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 800.000,00 zł.za czyny każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną . 6.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego składają następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz zamówień, o których mowa w pkt V ust.1 lit.a), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ; d) Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione w wykazie ( zał. nr 3) roboty budowlane zostały wykonane należyci e) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt Vust.1 lit.b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji - załącznik nr 4 do SIWZ; f) Uprawnienia budowlane odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - załączniku nr 4 wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. Uprawnienia wydane na podstawie § 5 rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20 lutego 1975r. ( Dz.U. z dnia 19 marca 1975r) spełniają wymagany warunek. g) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt V ust.2 lit.a) lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , h) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt V ust.2 lit. b), aktualną na dzień składania ofert. 2.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3.W przypadku reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu przez pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo dla tej osoby - w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres uprawnień osoby upełnomocnionej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty wymienione w ust.1lit.a), b), h) składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć polisę lub inny dokument, o których mowa wyżej, którego wynika, że ubezpieczeniem na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 złotych objęci są wszyscy wykonawcy występujący wspólnie , o ile ubezpieczyciel w dokumencie tym zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 800.000,00 zł.za czyny każdego z wykonawców składających ofertę wspólną .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczyrk.cos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach