Przetargi.pl
Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy – etap II

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2017-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy – etap II
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy – etap II” jest wykonanie remontu części istniejącej budynku oraz robót w części rozbudowy budynku zlokalizowanego w Gnojnicy na działce o nr ew. 3288, zgodnie z projektem budowlanym stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: 2.1) Dla części istniejącej budynku: - wykonanie niezbędnych przebić, - poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, - demontaż okien i drzwi przeznaczonych do wymiany lub likwidacji, - demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - skucie istniejących posadzek, - skucie istniejących tynków ścian, - demontaż sufitów podwieszanych, - demontaż istniejących instalacji: wod-kan, instalacji elektrycznej, instalacji wentylacji mechanicznej- odcinków przeznaczonych do przebudowy, - wykonanie nowych warstw posadzek, - wykonanie schodów żelbetowych, - wykonanie instalacji c.o., - przebudowa instalacji elektrycznej, - przebudowa sanitariatów wraz z instalacją wod-kan, - montaż pochwytów w sanitariacie dla NPS, - zamurowanie istniejących otworów w miejscach likwidowanych otworów okiennych i drzwiowych w istniejących ścianach parteru, - montaż drzwi wejściowych zewnętrznych, - montaż drzwi wewnętrznych, - montaż schodów strychowych EI60, - montaż stolarki okiennej w tym okna p.poż. EI30, - montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie nowych tynków cem –wap wewnętrznych, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g –k, - licowanie ścian płytkami w pom 0-4, 0-5, 0-8, 0-9 na całej wysokości pomieszczeń, - malowanie ścian i sufitów farbami zmywalnymi, - lakierowanie ścian pomieszczeń 0-1,0-3,0-6 na wys. 2,0 m ponad posadzką, - montaż ścianek prysznicowych z HPL w pomieszczeniu 0-4 i 0-5, - przebudowa istniejącej instalacji wentylacji w budynku: doprowadzenie kanałów wentylacyjnych do pomieszczeń 0-3 i 0-6 oraz montaż wentylacji mechanicznej w tych pomieszczeniach, montaż wentylacji w pom 0-7 z wyprowadzeniem ponad dach zakończone wywietrzakiem dachowym. 2.2) Dla części nowej budynku (rozbudowy): - wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z montażem wpustów podłogowych w pomieszczeniu 0-12 gospodarczym oraz 0-15 kotłowni, - wykonanie warstwy z betonu o gr. 10 cm na całej powierzchni budynku projektowanego, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - wykonanie izolacji termicznej z płyt styropianowych ESP 100 o gr. 12 cm w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - wykonanie wylewki z zaprawy cementowej o grubości 6 cm zbrojonej siatką stalową w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - wykonanie hydroizolacji podpłytkowej w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych wraz z cokolikiem w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - wykonanie tynków ścian i sufitów oraz ich malowanie farbami emulsyjnymi w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - montaż nowej ościeżnicy stalowej do pomieszczenia 0-11 oraz drzwi płycinowych z demontażu z części budynku istniejącego, - montaż kotła gazowego w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - montaż kratek wentylacyjnych w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - montaż parapetu z algomarmuru w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - montaż drzwi wewnętrznych EI30 do pomieszczenia kotłowni, - wykonanie rurarzu instalacji c.o. wraz z izolacją, - montaż grzejnika oraz zaworów grzejnikowych, zaworów odcinających pozostałą część budynku w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji gazowej. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - wykonanie podejścia kanalizacji sanitarnej oraz wody do umywalki, podejścia kanalizacji sanitarnej oraz wody dla pralki, wykonanie zasilania oraz gniazda wtykowego w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - montaż umywalki wraz z baterią w pomieszczeniu 0-15 kotłowni, - wymiana obróbki blacharskiej przy kominie budynku istniejącego, - uruchomienia pracy kotłowni oraz przeszkolenia użytkownika obiektu w zakresie uruchamiania i eksploatacji kotłowni - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń objętych zamówieniem, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń objętych zamówieniem jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: - utwardzenia terenu przy budynku, docieplenia ścian zewnętrznych budynku, docieplenia istniejących fundamentów, wykonania drenażu opaskowego, instalacji odgromowej, docieplenia kominów, docieplenia stropów, prac wykończeniowych w części nowej budynku (rozbudowa) poza pomieszczeniem kotłowni, 5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 4 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 9. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi: 1) na wykonany przedmiot zamówienia – 3 lata, 2) na zamontowane urządzenia – 2 lata. 10. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach