Przetargi.pl
Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Sarbia.

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-550 Duszniki, Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48612919075
  • Data zamieszczenia: 2023-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    Sportowa 1
    64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48612919075
    REGON: 631258365
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Sarbia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i remoncie budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa świetlicy w Sarbii”. Teren objęty zakresem zadania zlokalizowany jest na dz. nr 47/51, położonej w miejscowości Sarbia (obręb Sarbia, gmina Duszniki). Budynek będący przedmiotem zamówienia obecnie jest wykorzystywany do celów gospodarczo – magazynowych. Po przeprowadzeniu inwestycji pierwotna funkcja obiektu ulegnie zmianie na świetlicę wiejską. Stan projektowany do wykonania jest następujący:1) Fundamentowanie – istniejące i nowo – projektowane (z betonu zbrojonego podłużnie stalą żebrowaną);2) Ściany wykonane z pustaków i cegieł;3) Strop (istniejący, bez zmian) na belkach stalowych z płytą ceglaną;4) Stropodach pełny, płaski (o spadu 2,4), izolacja termiczna stropodachu – płyty styropianowe mocowane do podłoża klejem poliuretanowym;5) Pokrycie połaci dachowej – papa asfaltowa termozgrzewalna;6) Orynnowanie, obróbki blacharskie z blachy tytanowo – cynkowej;7) Zadaszenie nad wejściem głównym do budynku – płyta z bezpiecznego szkła na metalowej konstrukcji mocowanej do ściany zewnętrznej;8) Okna – PCV, drzwi wewnętrzne płycinowe z materiałów drewnopochodnych, drzwi zewnętrzne aluminiowe;9) Izolacja termiczna ścian zewnętrznych – styropian, tynk zewnętrzny – cienkowarstwowy, tynk wewnętrzny zwykły cementowo-wapienny;10) Od strony zewnętrznej budynku do wykonania podest wejściowy i pochylnia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich;11) Na zewnątrz budynku wykonanie opaski żwirowej, nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej oraz nasadzenie zieleni niskiej;12) Wyposażenie wewnętrzne – łazienki i komunikacji;13) Instalacja elektryczna – instalacja oświetlenia ogólnego, instalacja gniazd wtyczkowych 230V, instalacja 400V, instalacja odgromowa, rozdzielnica, ochrona od porażeń;Uwaga! Wykonawca według odrębnego opracowania zdemontuje przyłącze napowietrzne i wykona nowe przyłącze elektroenergetyczne 0,4kV do budynku świetlicy wiejskiej z podziałem na dwa układy pomiarowe;14) Instalacje sanitarne – wykonanie przyłącza wodociągowego poprzez przebudowę istniejącego przyłącza wraz z montażem zestawu wodomierzowego oraz robotami ziemnymi i murowymi; wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej zewnętrznej; wewnętrzna instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej; instalacja ogrzewacza (Uwaga! Wykonanie instalacji ogrzewczej nastąpi przy użyciu grzejników elektrycznych i kurtyny powietrznej dostarczonej przez Zamawiającego, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy promiennik podczerwieni, elektryczny wraz z montażem, osprzętem i przyłączem 500W); instalacja wentylacji pomieszczeń.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacji przetargowej, na którą składają się następujące foldery:I. PB – Projekt techniczny dla inwestycji pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską” (w tym branża budowlana, branża instalacyjno – elektryczna, branża instalacyjno – sanitarna);II. PB – Projekt zagospodarowania działki dla inwestycji pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską”;III. PB – Projekt architektoniczno – budowlany dla inwestycji pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską”;IV. Przedmiar robót dla inwestycji pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską” (Zamawiający nie dysponuje przedmiarem robót w formacie .ath);V. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej „STWiORB”) dla inwestycji pn. „Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską”;VI. Projekt techniczny dla zadania pn. „Przyłącze elektroenergetyczne 0,4kV do budynku świetlicy wiejskiej w Sarbii z podziałem na dwa układy pomiarowe”;VII. Kosztorys ofertowy dla zadania pn. „Przyłącze elektroenergetyczne 0,4kV do budynku świetlicy wiejskiej w Sarbii z podziałem na dwa układy pomiarowe” (Zamawiający nie dysponuje kosztorysem ofertowym w formacie .ath);VIII. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwana dalej „STWiORB”) dla zadania pn. „Przyłącze elektroenergetyczne 0,4kV do budynku świetlicy wiejskiej w Sarbii z podziałem na dwa układy pomiarowe”;IX. Decyzja Starosty Szamotulskiego Nr 184/2023 z dnia 22 maja 2023 r. – pozwolenie na budowę na rozbudowę i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską gm. Duszniki na terenie działki o nr ewid. 47/51, obręb Sarbia; Załączniku nr 11 do SWZ – Projekt Umowy; – które winny być łącznie rozpatrywane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych2. i 00/100).3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Duszniki nr 56907200020000012720000007, z adnotacją na poleceniu przelewu:„WADIUM,Znak sprawy: RRG.271.14.2023,Rozbudowa i remont budynku gospodarczo – magazynowego z przeznaczeniem na świetlicę wiejską w miejscowości Sarbia”Uwaga !Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia;5) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczycielado zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonychw art. 98 ust. 6 ustawy Pzp tj.:a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia,o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana;6) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe;7) gwarancja/poręcznie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;8) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodniez prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego;9) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.Pozostałe postanowienia dot. wadium w rozdziale XVII SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o zamówienie publiczne może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SWZ oraz nie podlega wykluczeniu, w okolicznościach,o których mowa w rozdziale VIII SWZ, tj.:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,co najmniej dwie (2) roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowielub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku o funkcji społecznej lub wypoczynkowej lub kulturalnej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (wartość roboty budowlanej nie podlega sumowaniu – tzn. dwie odrębne roboty budowlaneo wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto);Uwaga !Definicja „budowy” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „budowę” rozumie się wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego, zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2023r. poz. 682 ze zm.).Definicja „przebudowy” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji, zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.).Definicja „remontu” – na potrzeby niniejszej SWZ przez „remont” rozumie się wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego,a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Definicja „uprawnień budowlanych” – bez ograniczeń – na potrzeby niniejszej SWZ przez „uprawnienia budowlane” – bez ograniczeń rozumie się uprawnienia budowalne wydane zgodnie z ustawą z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika budowy odpowiednio we właściwej specjalności wymaganej przez Zamawiającego przy realizacji niniejszego zamówienia.Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 334 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach