Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i realizacja robót budowlanych w istniejącym budynku Zespołu Szkół Plastycznych przy ul. Grzecznarowskiego 13 w Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i realizacja robót budowlanych w istniejącym budynku Zespołu Szkół Plastycznych przy ul. Grzecznarowskiego 13 w Radomiu. Część istniejącego budynku szkoły wpisana jest do rejestru zabytków. 1.2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Kompleksową budowę nowego budynku segmentu dydaktycznego, trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wykonanego w konstrukcji żelbetowej w układzie słupowo-ryglowym. Powierzchnia użytkowa obiektu - ok. 1.043 m2. 2) Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi. 3) Modernizację istniejącego budynku szkoły w zakresie wykonania nowego pokrycia dachu wraz z częściową wymianą więźby dachowej, dociepleniem części elewacji, zmiany w układzie ścian działowych, otworów okienno-drzwiowych, dostosowanie klatek schodowych do wymogów p.poż., wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych, modernizację sanitariatów oraz wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej. 4) Wykonanie zagospodarowania terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu drogi dojazdowej, chodników, miejsc postojowych, oświetlenia terenu oraz ogrodzenia terenu. Uwaga I: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Uwaga II: Zamawiający informuje, iż limit finansowy na rok 2013 nie przekracza kwoty 1.980.000 złotych. Limit ten może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. 1.3. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót, z zastrzeżeniem, że Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest wycenić zmianę sposobu podgrzewania ciepłej wody użytkowej w obiekcie nowym i istniejącym poprzez zastąpienie podgrzewaczy elektrycznych, ciepłą wodą użytkową z węzła c.o. Należy uwzględnić w tej części wykonanie zamiennego projektu powykonawczego oraz, wykonanie rozprowadzenia instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją i podłączenia do węzła c.o. Zamawiający dysponuje zgodą projektanta oraz zapewnieniem dostawcy ciepła w tym zakresie. Zamawiający informuje, że dostawca ciepła dokona rozbudowy istniejącego węzła c.o. w 2014 roku. 1.4. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacja projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) innych - niezbędnych przy realizacji zadania; 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; (w tym wycinki kolidujących drzew i dokonania nowych nasadzeń zgodnie z dokumentacją i przedmiarami robót. Uzyskane drewno z wycinki drzew Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie uwzględniając w cenie oferty). 5) uporządkowanie terenu po budowie; 6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego kompleksu obiektów; 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania zamówienia ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy prawa. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na swój koszt (w ramach otrzymanego wynagrodzenia) i umieszczenia następujących tablic informacyjno-promocyjnych: - jednej tablicy informacyjnej o wymiarach 3,0 x 2,0 m, wykonanej z tworzywa odpornego na warunki atmosferyczne, z własną konstrukcją nośną, Tablica ta będzie eksponowana w czasie całego okresu, w którym wykonywane są roboty, - jednej tablicy pamiątkowej o wymiarach 1,0 x 0,7 m, - mosiężnej odlewanej wraz z elementami mocującymi w postaci czterech śrub (kotw) z główkami mosiężnymi dla Projektu pn. Rozbudowa i realizacja robót budowlanych w istniejącym budynku Zespołu Szkół Plastycznych przy ul. Grzecznarowskiego 13 w Radomiu, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Tablica pamiątkowa zostanie umieszczona na budynku Zespołu Szkół Plastycznych w Radomiu, przy wejściu głównym do budynku, na elewacji frontowej. Elementy mocujące muszą umożliwiać zakotwiczenie w ścianie zewnętrznej budynku. Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania i umieszczenia tablic w cenie ofertowej. Tablica pamiątkowa powinna spełniać następujące warunki: 1) wymiary: 1,0 m (szerokość) x 0,7 m (wysokość); 2) materiał i technologia wykonania: odlew ze stopu mosiądzu o grubości 12 - 15 mm, poddany szlifowaniu zgrubnemu, patynowaniu, polerowaniu i woskowaniu, zalecany mosiądz MO 58, forma do odlewu z masy formierskiej; 3) zawartość tekstowa przy zastosowaniu czcionki wypukłej na wysokość 3 - 5 mm ponad wierzch płyty: a) logotypy, w tym: - logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, - logo Beneficjenta, - flaga Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; b) napis w brzmieniu: Projekt: Rozbudowa i realizacja robót budowlanych w istniejącym budynku Zespołu Szkół Plastycznych przy ul. Grzecznarowskiego 13 w Radomiu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko c) hasło promocyjne POIiŚ w brzmieniu: Dla rozwoju infrastruktury i środowiska d) w rogach tablicy cztery otwory umożliwiające jej montaż przy wykorzystaniu czterech śrub (kotw) z główkami mosiężnymi. Projekt tablicy informacyjnej i pamiątkowej należy opracować zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Dokumenty do pobrania na stronie internetowej www.pois.gov.pl w zakładce Zasady promocji. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt tablicy informacyjnej i pamiątkowej do akceptacji Zamawiającego. 1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą P.z.p. 1.7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 5 lat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 120.000,00 (słownie: sto dwadzieścia tysięcy 00/100) złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3633W Błogoszcz - Ługi Wielkie - Borki Kosiorki ul. Gryczna (od ul. Siedleckiej do ul. Pałacowej w m. Stok Lacki)- Projekt i wykonanie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa budynku Domu Ludowego w Nadratowie Nowym
Dodano: 2016-07-26 - ROZBUDOWA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA W MACIEJOWICACH
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska sportowego wraz z przynależną infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Górskiej 39
Dodano: 2016-07-26 - Budowa świetlicy wiejskiej w Regułach - nr sprawy: ZP.271.2.62.2016
Dodano: 2016-07-22 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowanie placu zabaw w Suchym Lesie - nr sprawy: ZP.271.2.58.2016
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa drogi gminnej Nr 130424W Górzno-Las-Wólka Ostrożeńska
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej Nr 130406W Górzno-Potaszniki droga krajowa Nr 17
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3625W Głuchówek - Kukawki - Pliszki na odcinku Głuchówek - Kukawki
Dodano: 2016-07-14 - Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Ostrowiu
Dodano: 2016-07-12