Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalno - gospodarczego na budynek mieszkalny wielorodzinny z przeznaczeniem na cele socjalne położonego w miejscowości Zagórze nr 26

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 66-218 Lubrza, ul. Świebodzińska 68
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3813021 , fax. 068 3813021
  • Data zamieszczenia: 2012-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Świebodzińska 68 68
    66-218 Lubrza, woj. lubuskie
    tel. 068 3813021, fax. 068 3813021
    REGON: 00053398900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubrza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalno - gospodarczego na budynek mieszkalny wielorodzinny z przeznaczeniem na cele socjalne położonego w miejscowości Zagórze nr 26
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalno - gospodarczego na budynek mieszkalny wielorodzinny z przeznaczeniem na cele socjalne położonego w miejscowości Zagórze nr 26. 4.1 Stan projektowany W ramach planowanej inwestycji przewiduje się adaptację budynku do potrzeb mieszkalnych, dostosowując go do obecnych przepisów higieniczno - sanitarnych i przeciwpożarowych. Przewiduje się wyłączenie z użytkowania piwnic i poddasza. Wydzielonych zostanie dziewięć lokali mieszkalnych. Każde z mieszkań posiadać będzie osobne wejście. Projekt zakłada wykonanie następujących prac: - wymiana pokrycia dachowego na nowe z blachy dachówkopodobnej i trapezowej wraz z wykonaniem ekranów z folii dachowej i niezbędnych napraw więźby dachowej; - naprawa i uzupełnienie stropów drewnianych i ceramicznych; - docieplenie stropów nad projektowanymi mieszkaniami wełną mineralną; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; - wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych oraz uzupełnienie ścian istniejących; - wykonanie nowych kominów wentylacyjnych; - wykonanie nowych ścian konstrukcyjnych i działowych; - wykonanie nowych tynków i przemalowań wewnątrz budynku; - wymiana oraz wykonanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie elewacji budynku wraz z dociepleniem ścian styropianem; - wykonanie instalacji elektrycznej, ciepłej i zimnej wody; - wykonanie dojść utwardzonych; Budynek zalicza się do kategorii zagrożenia ludzi ZL IV, jego wymagana klasa odporności ogniowej to D. 4.2 Uzbrojenie terenu Budynek nie posiada funkcjonujących przyłączy. W ramach inwestycji projektuje się wykonanie przyłączy wodociągowego, kanalizacyjnego i elektroenergetycznego. 4.3 Parametry techniczne Powierzchnia użytkowa [m2] Stan istniejący - 482,5, Stan projektowany - 312,1 Powierzchnia zabudowy [m2] Stan istniejący - 335,7, Stan projektowany - 335,7 Kubatura [m3] Stan istniejący - 2101, Stan projektowany - 2101 4.4 W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego a także wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 4.5 Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za utylizacje, opłaty za obsługę geodezyjną i wykonanie map powykonawczych oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji) zgodnie z dokumentacja projektowa i SIWZ. 4.6 Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze Budownictwa ŚWIEBUD Marcin Wojewódka, os. Kopernika 126, 66-200 Świebodzin, 4.7 Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. 4.8 Zamieszczone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót służą jedynie jako pomoce do sporządzenia oferty. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 4.9 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 4.10 Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli 3-letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia liczony od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 4.11 Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.12 Jeśli zajdzie potrzeba Wykonawca ma obowiązek sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz ze wskazaniem objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi do tego celu organami. 4.13 Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z istniejącymi warunkami w terenie Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubrza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach