Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa Szpitala w Wolsztynie - Budynek B III p. na Oddział Internistyczny wraz z remontem dachu budynku B i remontem kominów na budynku A"

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa Szpitala w Wolsztynie - Budynek B III p. na Oddział Internistyczny wraz z remontem dachu budynku B i remontem kominów na budynku A"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych oddziału szpitalnego w budynku 'B" SPZOZ - III piętra na Oddział Internistyczny, wg załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. Dodatkowo w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona: a) prace remontowe przy kominach na budynku ,,A" polegających na uzupełnieniu cegły i ich przemurowaniu, według programu podejmowanych działań, stanowiącego załącznik do pozwolenia nr 1/2020/A z dnia 02.01.2020 r. Wydanego przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków- załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z normą PN-89/B-10425 lub równoważną, b) prace na dachu budynku ,,B" wraz z łącznikiem i szybem windowym w postaci wykonania nowego pokrycia z papy asfaltowej wraz z opierzeniami kominów i demontażem nieczynnych wentylatorów, zgodnie z normą PN-89/B-10425 lub równoważną. Lokalizacja inwestycji: SPZOZ Wolsztyn ul. Wschowska 3; budynek „B”- III piętro i dach; budynek „A”. Ze względu na ograniczenia Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu harmonogram prac. W harmonogramie wykonawca musi uwzględnić kwotowo zakresy planowanych robót oraz wymagania określone w umowie. Harmonogram będzie obejmował fakturowanie częściowe nie częściej jednak niż 1 raz w miesiącu według stanu zaawansowania robót oraz jedną fakturą końcową. Zakres prac zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności:  Prace rozbiórkowe  Wyburzeni ścian działowych  Skucie podłóg  Poszerzenie niektórych otworów drzwiowych,  Poszerzenie -wykucie otworów drzwiowych/ zamurowanie otworów  Budowa nowych ścian działowych  Wymiana drzwi  Wykonanie nowych posadzek  Prace instalacyjne (montaż wentylacji do sieci pomieszczeń. Instalacje wod-kan i C.O., hydrantowa, gazy medyczne,)  Roboty elektryczne i teletechniczne,  Demontaż i montaż instalacji odgromowej  systemu przywoławczego,  instalacji telewizji przemysłowej CCTV,  instalacja sieci strukturalnej,  instalacji wentylacji, klimatyzacji,  szpachlowanie wraz z malowaniem ścian  Wykonanie robót wykończeniowych ścian i sufitów wraz z prostowaniem nierówności na ścianach  Prace remontowe przy kominach na budynku A  Prace na dachu budynku B Dodatkowe wymagania w zakresie wykonania robót budowlanych: a) Zamawiający wymaga, aby posadzki na remontowanym oddziale internistyczny były wykonane na tym samym poziomie co posadzka na klatce schodowej budynku „B” oraz w pomieszczeniach serwerowni b) Zamawiający wymaga, aby urządzenia pochodzące z demontażu (lampy, grzejniki) zostały zabezpieczone i przekazane Zamawiającemu w stanie niepogorszonym, pozostałe urządzenia należy w trakcie prowadzonych robót budowlanych również odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniami, c) Zamawiający wymaga na wszystkich parapetach założenia nakładek PCV, d) Zamawiający wymaga, aby nie rozbierane ściany działowe zostały pogrubione do 12 cm, e) Zamawiający wymaga odświeżenia ścian korytarza klatki schodowej na III piętrze wraz ze schodami metalowymi prowadzącymi na dach na klatce schodowej w budynku „B”, f) w celu skorelowania pracy istniejącej wentylacji, po wykonaniu instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej na III p. Zamawiający wymaga regulacji istniejącej wentylacji na II p. g) Zamawiający wymaga montażu osobnych klimatyzatorów w pomieszczeniach dyżurki lekarskiej, pokoju ordynatora, pomieszczeniu UPS w piwnicy budynku „B”. Pozostałe klimatyzatory znajdujące się na III p. należy zostawić i zabezpieczyć, tak aby dalej funkcjonowały po wykonanej robocie budowlanej. h) Zamawiający wymaga ukrycia instalacji sanitarnych w ścianach. i) Zamawiający wymaga adaptacji pomieszczenia serwerowi w zakresie przesunięcia ściany, montażu nowych drzwi o odporności min. EI-60 wraz z zastosowaniem w drzwiach kontroli dostępu oraz samozamykacza , przesunięciem klimatyzacji o około 50 cm oraz wyciszenia ścian sąsiadujących bezpośrednio z oddziałem szpitalnym, j) Zamawiający wymaga wykonania systemu kontroli dostępu w drzwiach łączących budynek ,,F” z budynkiem ,,B” k) Zamawiający wymaga zamontowania gniazda podtynkowego odciągu gazów anestetycznych w gab. Zabiegowym III p. Budynek „B” l) Uwaga! urządzenia zamontowane w serwerowi wymagają szczególnego zabezpieczenia dlatego należy wszelkie prace wykonać ze szczególnym zabezpieczeniem dającym gwarancję dalszej niezawodnej ich pracy bez możliwości ich wyłączenia. m) wszystkie okna na III p. budynku „B” należy wyposażyć w wewnętrzne rolety kasetkowe. Kolor do uzgodnienia na etapie realizacji. Zamawiający informuje, że na wykonywanie ww prac posiada aktualne pozwolenie na budowę wraz z projektem zamiennym dotyczącym rozbudowy III p. budynku „B”. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w: a) dokumentacji technicznej (tj. projekcie oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach). Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy. Wykonawca kalkulując ofertę musi uwzględnić cały zakres prac określony w dokumentacji projektowej. Ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. b) instalacje sanitarne, mechaniczne i elektryczne należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami wykonawczymi/ zamiennymi. Ww. dokumentacja stanowi załącznik 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia, materiały objęte przedmiotem zamówienia w tym instalacja gazów medycznych zakwalifikowane jako wyrób medyczny spełniały narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadały wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2020.186 t.j ze zmianami). Zamawiający wymaga, aby:  dla wytwórcy systemu rurociągowego do gazów medycznych - certyfikatu dla systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 13485 lub równoważną oraz certyfikatu EC na zgodność z Dyrektywą o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Warunki szczegółowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Przed przystąpieniem do wykonywania robót należy termin wejścia wcześniej uzgodnić z Zamawiającym. (Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie nie późniejszym niż 3 dni od daty podpisania umowy). b) bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP i P.Poż. c) Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno-magazynowego oraz dostępu do mediów. Istnieje możliwość udostępnienia mediów na podstawie odrębnego uzgodnienia przez strony za odpłatnością. d) Ze względu na brak miejsca w otoczeniu placu budowy, Zamawiający wymaga transportu materiałów rozbiórkowych i budowlanych przy pomocy wind przyściennych. e) Ze względu na prace budowlane prowadzone na czynnym obiekcie szpitalnym prace budowlane „głośne” należy prowadzić w godz. od 7.00 do 19.00 f) Wszelkie prace związane z przyłączeniem, włączeniem, odcięciem istniejących mediów należy każdorazowo ustalać z Zamawiającym. g) W przypadku włączeń instalacji sanitarnych i elektrycznych poza terenem III p. należy uwzględnić prace naprawcze w zakresie wszystkich branż, Do obowiązków wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należeć będzie: a) wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ b) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.), c) wykonanie dokumentacji powykonawczej, d) wykonanie prób sprawności wszystkich montowanych instalacji, e) wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów o ile są wymagane przepisami prawa, g) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, a w szczególności dróg dojazdowych, ciągów komunikacyjnych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, h) odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji – gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. i) odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji – gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. j) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, k) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, l) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, m) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni i uwzględni w cenie ofertowej przeglądy techniczne wg DTR. b) Na zamontowane urządzenia Zamawiający wymaga gwarancji producenta. Dokumenty gwarancyjne zostaną przekazane Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. c) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. d) Okres rękojmi wynosi 5 lat zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie za zgodą Zamawiającego. 19. Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników fizycznych wykonujących roboty instalacyjne, elektryczne, sanitarne, malarsko-tynkarskie, izolacyjne, klimatyzacyjne, kładzenie glazury, ogólnobudowlane pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U.2019.1040). 20. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ oraz rozdziale XXV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełnione odpowiednio załącznik nr 2 - (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), 3. informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, 4. oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert - na formularzu oferty , 5. wstępne oświadczenia informacyjne - (załącznik nr 4 A, B)., 6. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 7. oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, 8. pełnomocnictwo 9. dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8 o ile wykonawca oferuje materiały równoważne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach