Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Duchnicach wraz z niezbędną infrastrukturą, Gmina Ożarów Mazowiecki

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2
    05850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 53060800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Duchnicach wraz z niezbędną infrastrukturą, Gmina Ożarów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Teren inwestycji zlokalizowany jest w miejscowości Duchnice gmina Ożarów Mazowiecki, na działce Nr ew. 76/33 obręb Duchnice. Działka przeznaczona pod inwestycję jest zabudowana – znajduje się na niej budynek Szkoły Podstawowej z boiskiem oraz bieżnią, teren jest ogrodzony ze wszystkich stron z wjazdem na działkę od ul. Orzeszkowej. Zadany teren uzbrojony jest we wszystkie media tj. przyłącze elektryczne, przyłącze wod-kan, przyłącze gazowe oraz kanalizację deszczową. 2. Rozbudowa polegać ma na dobudowaniu trójkondygnacyjnego skrzydła budynku w którym będą zlokalizowane klasy szkolne oraz fragmentu jednokondygnacyjnego z pomieszczeniami pełniącymi funkcję dodatkową w tej samej części działki. W środkowej części działki zaprojektowano salę gimnastyczną, która ma dolegać do istniejącej szkoły i będzie z nią funkcjonalnie połączona. Zmiany te wymuszą zmiany w zagospodarowaniu terenu. Na zadanym terenie ma zostać zlikwidowany istniejący parking ze zjazdem z ul. Orzeszkowej. Zlikwidowane miejsca postojowe zostaną przeniesione na ul. Duchnicką w ilości 15mp., w tym jedno dla niepełnosprawnych. Miejsca postojowe mają być zlokalizowane wzdłuż drogi a przy nich zaprojektowany został chodnik i nowy przebieg ogrodzenia terenu szkoły. Zmianie ulec ma także przyłącze kanalizacji sanitarnej oraz przebudowane ma zostać przyłącze gazu. Instalacje zewnętrzne elektryczne oraz kanalizacja deszczowa mają zostać przebudowane do nowego układu zagospodarowania terenu. Przebudowy instalacji zewnętrznych zostały przedstawione w poszczególnych opracowaniach branżowych. 3. Istniejący budynek Szkoły Podstawowej w Duchnicach jest wielobryłowy, o zróżnicowanej liczbie kondygnacji, bez podpiwniczenia, z dachami płaskimi i dwuspadowymi, jest niepodpiwniczony. Projektowana rozbudowa przewiduje powiększenie budynku w kierunku wschodnim, dobudowanie kolejnej (trzeciej) dwukondygnacyjnej części lekcyjnej oraz wydłużenie parterowej części od strony ulicy Orzeszkowej. 4. Budynek istniejącej Szkoły Podstawowej w Duchnicach przeznaczony jest do prowadzenia zajęć szkolnych zgodnie z programem nauczania przedmiotowego. Budynek obecnie składa się z: - 10 pracowni lekcyjnych na 24 uczniów każda, - 2 laboratoriów językowych, na 15 uczniów każde, - sali teatralnej, - sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowym i sanitarnym, - stołówki - świetlicy wraz z zapleczem cateringowym, - biblioteki, - pomieszczeń administracyjnych, - pomieszczeń sanitarnych, pomocniczych i technicznych. 5. Projektowana rozbudowa przewiduje powiększenie budynku o dodatkowe skrzydło w którym będą znajdować się: - 4 pracownie lekcyjne na 24 uczniów każda wraz z zapleczami - 1 pracownia komputerowa na 24 uczniów - pomieszczenia administracyjne - winda - węzły sanitarne - pomieszczenia świetlicy - mała sala gimnastyczna z szatniami. 6. Projekt przebudowy przewiduje zmiany funkcjonalne części parteru istniejącego budynku. Istniejące zaplecze cateringowe, świetlica-stołówka, pomieszczenie śmietnika na parterze zostaną przeniesione do nowej części budynku, a w ich miejscu powstanie dodatkowa szatnia oraz świetlica i stołówka. 7. POWIERZCHNIA ZABUDOWY ROZBUDOWY 550,00m², POWIERZCHNIA ZABUDOWY CAŁEGO BUDYNKU PO ROZBUDOWIE 2573,64m², WYSOKOŚĆ MAX BUDYNKU 11,95 m, POWIERZCHNIA UŻYTKOWA ROZBUDOWY 956,54m2, POWIERZCHNIA UŻYTKOWA PRZEBUDOWY 192,55m2, POWIERZCHNIA UŻYTKOWA ZAKRESU OPRACOWANIA 1159,31m2, POWIERZCHNIA UŻYTKOWA CAŁEGO BUDYNKU PO ROZBUDOWIE 3857,54m2, POWIERZCHNIA CAŁKOWITA ROZBUDOWY 1202,21m2, POWIERZCHNIA CAŁKOWITA PRZEBUDOWY 274,56m2, POWIERZCHNIA CAŁKOWITA ZAKRESU OPRACOWANIA 1476,78m2, POWIERZCHNIA CAŁKOWITA CAŁEGO BUDYNKU PO ROZBUDOWIE 4237,46m2, KUBATURA ROZBUDOWY 4164m3, KUBATURA PRZEBUDOWY 589m3, KUBATURA ZAKRESU OPRACOWANIA 4753m3, KUBATURA CAŁEGO BUDYNKU PO ROZBUDOWIE 18775m3. 8. Główne roboty rozbiórkowe, leżące po stronie Wykonawcy dotyczą : - istniejących nawierzchni, - elementów małej architektury, - części budynku w miejscu projektowanej rozbudowy zgodnie z oznaczeniami na rysunkach. 9. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, - przygotowanie terenu pod budowę, - roboty budowlane w zakresie dobudowania (trzeciej) dwukondygnacyjnej części lekcyjnej oraz wydłużenia parterowej części - roboty instalacyjne elektryczne, - roboty wodno-kanalizacyjne i sanitarne, - instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - zagospodarowanie terenów zieleni, - zabezpieczenie istniejącej zieleni w postaci krzewów drzew itp., przeniesienie ich w inne miejsce i następnie odtworzenie - wykonanie parkingu od strony ul. Duchnickiej oraz komunikacji pieszej, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego, instalacji energetycznych zewnętrznych, - wykonanie przebudowy przyłącza gazowego, kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, - przebudowę ogrodzenia terenu Szkoły od ulicy Orzeszkowej oraz Duchnickiej, - rozbudowa istniejącego systemu monitoringu poprzez dodanie: 28 szt. kamer wewnętrznych obrotowych, zasilanych przewodem (obraz twarzy widoczny z min. 20 m, nagrywanie całą dobę), 5 szt. kamer zewnętrznych obrotowych, zasilanych przewodem, mocowanych na budynku (obraz twarzy widoczny z min. 50 m, nagrywanie całą dobę) oraz rejestratora wraz z dużym twardym dyskiem mieszczącym zapis z kamer z min. 30 dni, - uzyskanie opinii KPPSP, oraz PSS-E i przekazanie Zamawiającemu do użytkowania gotowego obiektu wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji. 10. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składają się: - Projekt wykonawczy cz. 1: Projekt zagospodarowania terenu i drogi, - Projekt wykonawczy cz. 2: Architektura, - Projekt wykonawczy cz. 3: Konstrukcja, - Projekt wykonawczy cz. 4: Instalacje sanitarne, - Projekt wykonawczy cz. 5: Instalacje elektryczne i teletechniczne, - Projekt wykonawczy cz. 6: Sieci - Odwodnienie, - Projekt wykonawczy cz. 7: Przyłącze kanalizacji sanitarnej, - Mapy, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiary robót. 11. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: - obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, - oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części opracowań składających się na załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a mających wpływ na cenę ofertową przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający ustala wadium w wysokości: 100.000,- zł (słownie: sto tysięcy złotych), Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Dowód wpłacenia wadium (100.000,00 zł ) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) Dowód wpłacenia wadium (100.000,00 zł ) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. d) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach