Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej o Przedszkole Samorządowe w Łęgu Przedmiejskim

Gmina Lelis ogłasza przetarg

  • Adres: 07-402 Lelis, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7611019 w. 17
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lelis
    ul. Szkolna 37
    07-402 Lelis, woj. mazowieckie
    tel. 029 7611019 w. 17
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lelis.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej o Przedszkole Samorządowe w Łęgu Przedmiejskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej o Przedszkole Samorządowe w miejscowości Łęg Przedmiejski, gm. Lelis na działkach o nr ewid. 443 i 442/5. Jest to teren usług oświaty zabudowany dwusegmentowym budynkiem dydaktycznym z dobudowaną salą gimnastyczną. Istniejący budynek szkoły został zrealizowany w technologii murowanej tradycyjnej (budynek niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny. Całkowita powierzchnia działki – 12 800 m2. Powierzchnia terenu objęta opracowaniem – 1400 m2. Obecny stan zagospodarowania to: budynek szkoły, budynek sali gimnastycznej, budynek szatni zewnętrznych, boiska, plac zabaw, tereny komunikacji pieszej i kołowej, tereny zieleni W związku z realizacją przedsięwzięcia należy przebudować istniejące przyłącza wod-kan, telekomunikacyjne. Inwestycja obejmuje: - Budowę przedszkola dla trzech oddziałów wraz z szatniami oraz pomieszczeniami sanitarnymi - Wykonanie połączenia komunikacyjnego istniejącego budynku z przedszkolem - Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku - Modernizacja istniejącej infrastruktury technicznej (instalacje wewnętrzne i sieci zewnętrzne) oraz wykonanie instalacji w rozbudowanej części budynku zgodnie z PB. POWIERZCHNIA BUDYNKU PROJEKTOWANEGO: 954,9 m2 pow. użytkowa parteru: 465,1 m2 pow. użytkowa piętra 489,8 m2 wysokość budynku: 8,15 m Budynek przedszkola wykonany będzie w konstrukcji tradycyjnej murowanej wzmacnianej ścianami i słupami żelbetowymi sztywno połączonymi ze stopami oraz ławami fundamentowymi tworząc wraz z podciągami układy ramowe dwunawowe. Pomiędzy ramami są płyty stropowe żelbetowe. W pierwszej części budynku na parterze zaprojektowano węzły sanitarne, pomieszczenia przygotowania posiłków oraz pokój dla personelu. Pomieszczenie komunikacji pełni funkcję łącznika miedzy oddziałami przedszkolnymi a istniejącym budynkiem. W drugiej części budynku znajdują się trzy oddziały przedszkolne. Z każdego z nich jest dostęp do sanitariatów. Na poziomie piętra są dwie łazienki. Resztę powierzchni przeznaczoną do adaptacji w II etapie. Dwukondygnacyjny budynek zwieńczony jednospadowym dachem o wysokości ogniomurka ok. 8,15 m. Od strony pasów rynnowych wykonać podciągi w celu zasłonięcia połaci dachowych tworząc w ten sposób całkowite bryły. Budynek wyposażony w trzy wejścia zewnętrze oraz jedno wejście wewnętrzne. Wejście główne, reprezentacyjne, schody oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych zlokalizowany jest od strony projektowanego parkingu. Za wejściem głównym zaprojektowano przedsionek (wiatrołap) z którego wychodzimy na hol główny, komunikacyjny. Hol ten pełni też funkcje szatni dla dzieci. Po przeciwległej stronie komunikacji zaprojektowano drugie drzwi wyjściowe (ewakuacyjne) prowadzące podestem/tarasem na główny plac szkolny z zielenią, elementami edukacyjnymi i rekreacyjnymi. Główny korytarz w części przedszkolnej będzie wyposażony w tablice na ścianach. Oświetlenie oraz forma tablic będzie w charakterze galerii w której będą prezentowane bieżące prace dzieci. Trzecie wejście zostało uzyskane poprzez połączenie dwóch budynków i prowadzi do holu głównego budynku przedszkola. Ostatnie wejście do budynku przeznaczone jest dla personelu. Zlokalizowane jest w części socjalnej w celu usprawnienia przyjęcia dostarczanych, gotowych posiłków. - Szatnię główną przedszkola zlokalizowano wzdłuż holu głównego bezpośrednio przy wejściu przedszkolnym. Zapewniając odpowiednią szerokość, w holu znajdować się będą zamknięte szafki na kurtki, otwarte szafki na buty oraz siedziska ustawione przy ścianach. Łącznie z tej szatni korzystać może 75 dzieci. - Sale zabaw W przedszkolu przewidziano 3 sale zabaw dla dzieci, każda dla max. 25 uczniów. W każdej z nich przewidziano dodatkowe toalety dostępne bezpośrednio z sal. W salach rozróżniono strefę do zabawy i strefę do nauki. Zaprojektowano strefę półprywatną dla dzieci - platformy, działające również jako element wydzielenia strefy do zabaw, w których chowane są pojemniki do przechowywania. Wszystkie elementy w salach zabaw zaprojektowano na wysokości wzroku dziecka. W celu zwiększenia powierzchni sali związanymi z różnego rodzaju uroczystościami ( apele, występy itp.) oraz zapewnienia kontaktu między dziećmi poszczególnych grup między pierwszym a drugim oddziałem zaprojektowano część wspólną „ salę zabaw” oddzieloną od sali przedszkolnych mobilnymi ściankami działowymi. Rodzaj oraz kolor ścianki wg. „opracowania aranżacji i wyposażenia wnętrza”. - Rozdzielnie posiłków wraz z zapleczem Na parterze budynku umieszczono rozdzielnię posiłków oraz zmywalnię z bezpośrednim dostępem rozdzielni, bez konieczności przechodzenia przez główne trakty komunikacyjne. Pomieszczenie socjalne pracowników kuchni znajduje się w pobliżu rozdzielnie posiłków. W projektowanym budynku przedszkola posiłki będą dostarczane przez firmę cateringową w odpowiednich termosach. Nie przewiduję się produkcji posiłków w przedszkolu. - Pomieszczenia biurowe W części socjalnej budynku będą: pokój dla nauczycieli z wejściem od głównego korytarza. - Sanitariaty Pomieszczenia sanitarne z z myślą o dzieciach dostosowując wszystkie elementu do wzrostu dzieci. Na parterze zlokalizowano toaletę ogólną dla dzieci dostępną z głównego ciągu komunikacyjnego. Dodatkowo w salach zabaw umieszczono po 2 oczka toaletowe na oddział w celu bieżącego użytku przez dzieci, bez konieczności wychodzenia całej grupy do toalety ogólnej. W każdej sali zapewniono umywalki oraz prysznic w celach użytkowych podczas zajęć twórczych w salach. Na parterze znajduje się również toaleta dla osób niepełnosprawnych, może ona również posłużyć jako toaleta personelu. W zakresie opracowania objęto także toalety na potrzeby szkoły podstawowej na 1 piętrze, dwie toalety –męska i damska. Obiekt jest dostępny dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru w sposób bezpośredni. Poziom chodnika przy każdym z wejść do budynku dostosowano do poziomu parteru. Zastosowano bez progowe wejścia oraz spadki chodników w dojściach do drzwi max 2,5%. Szerokość drzwi wejściowych ewakuacyjnych również zapewniają niepełnosprawnym swobodne korzystanie z budynku. Przewiduje się wykonanie następujących instalacji zewnętrznych : • Instalacja elektryczna - 230/400 V (adaptacja istniejącego przyłącza) • Instalacja wodociągowa – adaptacja przyłącza • Instalacja kanalizacja sanitarna – przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej; • Ogrzewanie –z istniejącej kotłowni zasilające grzejniki płytowe oraz ogrzewanie podłogowe • Wszystkie pomieszczenia sanitarne i pozostałe pomieszczenia bez okien należy wyposażyć w wentylatory wywiewne zintegrowane z włącznikiem światła. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne : - instalacja wodociągowa - instalacja hydrantowa - instalacja kanalizacyjna - instalacja CO - instalacja wentylacyjna ( przewiduje się wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną, wentylację mechaniczną wywiewną i wentylację grawitacyjną. - instalacja elektryczna i niskich napięć składać się będzie z : - Instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej w tym awaryjne oświetlenie dróg ewakuacyjnych - Instalacji gniazd 1 – faz., - Instalacji siłowej, - instalacja odgromowej, - ochrona przeciwprzepięciowa, - instalacje i urządzenia przeciwpożarowe: W ramach zagospodarowania terenu zaprojektowano wykonanie: 1) nawierzchni brukowej do ruchu pieszego wg schematu: - kostka brukowa 6 cm - podsypka piaskowo-cementowa 4 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego (frakcja 0-31,5) o grubości 15 cm - grunt rodzimy 2) nawierzchni brukowej do ruchu kołowego wg schematu: - kostka brukowa 8 cm - podsypka piaskowo-cementowa 4 cm - podbudowa z tłucznia łamanego np. Drogomix 80 (frakcja 0-31,5) o grubości 20 cm - grunt rodzimy 3) nawierzchnie trawiaste: - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, - rozścielenie ziemi urodzajnej, - wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III bez nawożenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4) SIWZ, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ. 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach