Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Osiecku.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-445 Osieck, ul. Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6857026 w. 14 , fax. 025 6857090
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 1 1
    08-445 Osieck, woj. mazowieckie
    tel. 025 6857026 w. 14, fax. 025 6857090
    REGON: 00054171800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl, www.bip.osieck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Osiecku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: rozbudowy i przebudowy istniejącej stacji uzdatniania wody w Osiecku, która jest konieczna ze względu na poprawę jakości wody przeznaczonej do spożycia oraz stabilniejsze pod względem ilościowym zapotrzebowanie. Projekt przewiduje generalną przebudowę stacji z zapewnieniem dostawy wody w trybie awaryjnym mieszkańcom gminy przy zachowaniu zaleceń sanitarnych. Celem przebudowy jest zwiększenie wydajności stacji, przystosowanie do pracy w pełnej automatyce oraz zapewnienie wysokiej jakości uzdatniania wody. Modernizacja stacji będzie polegała na rozbudowie budynku stacji systemem tradycyjnym do gabarytów niezbędnych dla montażu zestawu technologicznego przewidzianego do uzdatniania wody, podnoszenia ciśnienia w układzie automatyki sterującej oraz zabezpieczenie środowiska przed ujemnymi skutkami powstającymi w trakcie obróbki technologicznej wody. Woda surowa jest pobierana z dwóch otworów głębinowych zlokalizowanych w strefie SUW o łącznej wydajności eksploatacyjnej 87 m3/h. Zamawiający zleci a Wykonawca wykona następujące roboty budowlane: Roboty demontażowe: - demontaż ściany szczytowej istniejącej hali, - demontaż mieszacza woda - powietrze w ilości 1 szt., - demontaż istniejących filtrów śr 1400 mm w ilości 3 szt., - demontaż skrzynek pomiarowych w ilości 3 szt., - demontaż agregatów sprężarkowych w ilości 2 szt., - demontaż kanałów pod posadzkowych, - demontaż pompy płuczącej w ilości 1 szt., - demontaż chloratora w ilości 1 szt., - demontaż zestawu pompowego w ilości 1 kpl., - demontaż rurociągów technologicznych, - demontaż pomp głębinowych w ilości 2 szt., - demontaż części ogrodzenia. Roboty montażowe i budowlane: - montaż urządzeń uzdatniających wodę wcześniej zdemontowanych na zewnątrz budynku z demontażem po dokonaniu rozruchu stacji, - dobudowa nowego budynku o wymiarach 7,5 x 11,5 m, - montaż instalacji elektrycznych oraz automatyki sterującej i monitoringu, - ocieplenie termoizolacyjne budynku stacji po rozbudowie, - montaż mieszaczy woda powietrze śr. 1800 mm I stopień filtracji - 1 szt., - montaż mieszaczy woda powietrze śr. 1600 mm II stopień filtracji - 1 szt., - montaż filtrów śr. 2000 mm I i II stopnia uzdatniania w ilości 8 szt., - montaż sprężarek i dmuchaw wraz z instalacją powietrzną, - montaż agregatu prądotwórczego o mocy 68 kW w ilości 1 szt., - montaż pompy płuczącej z instalacją dosyłową kpl. 1, - montaż urządzeń dozujących środki uzdatniania wody wraz z instalacją w ilości 2 kpl., - montaż zestawu pompowo hydroforowego kpl. 1, - montaż instalacji technologicznej SUW, - rozbudowa odstojnika wód popłucznych z przebudową przyłączy kanalizacyjnych, - remont schodów do studni głębinowych oraz zbiorników retencyjnych, - montaż pomp głębinowych w studniach głębinowych w ilości 2 szt. - wykonanie bramy oraz drogi dojazdowej do wprowadzenia urządzeń stacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik nr 10 i 11 do SIWZ. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji technicznej nazwy własne lub znaki towarowe materiałów i urządzeń są podane przykładowo, zamawiający uzna materiały i urządzenia równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45. ust. 6 ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku Spółdzielczym Sobienie Jeziory, Nr rachunku 62 9197 0004 0020 0006 2000 0130 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie pieniężnej, na konto Zamawiającego, Wykonawca do oferty dołącza potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty lub polecenia przelewu. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawca oryginał wniesienia wadium dołącza do oferty w oddzielnej kopercie, na której zaznacza: Wadium., natomiast do oferty wpina kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osieck.pl; www.bip.osieck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach