Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nowej Soli.

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3873281 w. 106 , fax. 068 3872287
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Nowej Soli
    ul. Moniuszki 4 4
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 3873281 w. 106, fax. 068 3872287
    REGON: 97810111700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nowej Soli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Rozbudowa i Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nowej Soli. W zakresie robót przewiduje się: a) rozbudowę i przebudowę istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w Nowej Soli W zakresie rozbudowy i przebudowy Stacji Uzdatniania Wody ZPW 1 zostanie wykonany następujący zakres rzeczowy: wykonanie komór pomiarowych wody surowej, budowa komór pomiarowych na rurociągach wody uzdatnionej, budowa komory rozprężnej, budowa przepompowni ścieków, budowa komory rozdziału, budowa komory zasuw, remont wieży ciśnień, przebudowa głównego budynku technologicznego - hali filtrów - z wyposażeniem jej w 8 automatycznych filtrów ciśnieniowych wielowarstwowych oraz remont i przebudowę pozostałych pomieszczeń budynku, budowa zbiorników zapasowo - wyrównawczych - 2 szt., wykonanie pompowni pośredniej (pompownia III-go stopnia), remont wieży napowietrzającej, przebudowa istniejącej hali filtrów II-go stopnia na budynek techniczny wyposażony w: pompownię II-go stopnia, pompy i dmuchawy do płukania filtrów, instalacje do dezynfekcji wody, pomieszczenia magazynowe na chemikalia; modernizacja istniejącego odstojnika popłuczyn, budowa nowych lagun osadowych, budowa sieci międzyobiektowych (technologicznych, energetycznych i sterowniczych), wykonanie pełnego systemu sterowania i automatyki pracy zakładu i ujęć wodnych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie ocieplenia budynków, wymiana pokrycia dachowego budynków na terenie stacji, budowa i modernizacja dróg, chodników i placów manewrowych. b) likwidację ZPW-2 (obręb Zakęcie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452522103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w wysokości 100 000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 5 mln zł netto b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2 mln zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln zł c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia a także przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie bądź rozbudowie co najmniej jednej Stacji Uzdatniania Wody (w tym automatyki SUW) o wydajności minimum 250m3/h i o wartości robót co najmniej 5 mln zł netto, b) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące [osoby , podmioty] wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Kierownik budowy - Ekspert nr 1 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: a. co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi na stanowisku kierownika budowy, b. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, c. przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik Robót Sanitarnych - Ekspert nr 2 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: a. co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych, b. doświadczenie w budowie lub przebudowie przynajmniej jednej stacji uzdatniania wody o minimalnej wydajności Q = 250 m3/h c. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d. przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik Robót Elektrycznych - Ekspert nr 3 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: a. co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, b. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c. przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 4) Złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składają na potwierdzenie spełniania warunków określonych: A) W pkt . III.2)1) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); B) W pkt III.2)2): a) W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat (stanowiący część sprawozdania finansowego), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, przez tego,tych wykonawcę,wykonawców, który,którzy spełnia,spełniają warunek). c) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału, Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, przez tego/tych wykonawcę,wykonawców, który,którzy spełnia,spełniają warunek) C) W pkt III. 2)3): a) W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, złożone w formie oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do IDW, a także kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego D) W pkt III.2)4) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1. 1.A)a), 1.A)b) i 1.A)d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. 1.A)c), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1.a) i c) oraz 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 1.b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1. i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgkns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach