Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa przejścia drogowego przez m. Pilchowo na drodze wojewódzkiej Nr 115

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3427831 , fax. 094 3424328
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Szczecińska 31 31
    75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3427831, fax. 094 3424328
    REGON: 33096113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa przejścia drogowego przez m. Pilchowo na drodze wojewódzkiej Nr 115
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przebudowy / rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 115 w miejscowości Pilchowo. Zakres przebudowy obejmuje drogę na odcinku od km 12+196 do km 13+126,5. Zadanie zrealizowane zostanie na podstawie dokumentacji technicznej, na którą wydano pozwolenie na budowę. W roku 2006 rozpoczęto prace budowlane. Do chwili obecnej wykonany został zakres prac związany z budową sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Szczecińskiej i Wiejskiej i nie stanowi on przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykonujący prace będzie zobowiązany utrzymać działanie sygnalizacji świetlnej w tym zapewnić działanie pętli indukcyjnych umieszczonych w nawierzchni jezdni. W km opracowania 0+126,2 znajduje się obiekt mostowy, który w projekcie opisany jest jako obiekt do przebudowy. Przebudowa obiektu została zrealizowana i nie stanowi przedmiotu zamówienia. Zakres przebudowy obejmuje branżę drogową, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę oświetlenia drogowego, przełożenie sieci wodociągowej. B. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe istniejących nawierzchni wraz z odzyskaniem materiałów nadających się do ponownego wbudowania i wywozem ich do obwodu drogowego w Tanowie. 2) Roboty związane z ustawianiem krawężników i obrzeży betonowych, 3) Roboty związane z wykonywaniem nawierzchni ulic, zjazdów, zatok autobusowych, chodników i ciągów pieszo - rowerowych w tym: podbudowy z kruszyw, betonu i MMB oraz nawierzchnie z kostki i MMB 4) Roboty wykończeniowe związane m.in. z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego, regulacją urządzeń znajdujących się w nawierzchniach, zieleń drogowa, 5) Roboty związane z budową kanalizacji deszczowej na całym odcinku przebudowywanej drogi wraz z przepompownią, osadnikiem i separatorem, 6) Roboty związane z przebudową istniejącego oświetlenia drogowego, 7) Roboty związane z przełożeniem sieci wodociągowej (usunięcie kolizji) C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rysunkach, SST i Wycenionym przedmiarze robót. W opisie przedmiotu zamówienia umieszczono projekt wykonanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Wiejskiej, Szczecińskiej i Ogrodowej, który nie jest przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V oraz w Wycenionym przedmiarze robót. W miejscach, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz Przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym zezwoleniem na realizację inwestycji oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Bank PKO Bank Polski S.A. I/O Koszalin 58 1020 2791 0000 7602 0093 1428 na adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. 2) Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 3) Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. 4) Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz winno być wniesione w imieniu konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy. 1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Warunki techniczne 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować nw. osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadający minimalne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane) po uzyskaniu uprawnień - min. 36 m-cy przy realizacji robót drogowych. - kierownik robót instalacyjnych - sieć kanalizacyjna i wodociągowa, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadający minimalne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane) po uzyskaniu uprawnień - min. 24 m-ce przy realizacji robót w branży instalacyjnej (sieć kanalizacyjna i wodociągowa). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą łącznie spełniać ten warunek. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej wartości min. 4 mln złotych (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą łącznie spełniać ten warunek. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr I.1 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Informacje o osobach, którymi dysponuje wykonawca, niezbędnych do realizacji zamówienia, na formularzu p.n.: Potencjał kadrowy - załącznik nr I.2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, wykazujące spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.1. Opisu warunków udziału w postępowaniu p.n. Potencjał kadrowy. Do informacji winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla specjalności, dla których jest ono wymagane). 2.2. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu p.n.: Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr I.3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.2 Opisu warunków udziału w postępowaniu p.n. Doświadczenie Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie (np.: zaświadczenia określające zakres wykonanych robót i stwierdzające, że roboty budowlane wykonane zostały należycie, referencje itp.). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. W pkt 1.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty, o których mowa w ppkt 3.1. i 3.2. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. Dokument wymieniony w pkt. 1.1. musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź pełnomocnik występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Dokument wymieniony w pkt. 1.2. albo odpowiadający mu dokument określony w pkt 3.1, winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. 5.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt. 2.1. i 2.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, którzy łącznie wykazują spełnienie warunku. Pozostałe dokumenty: Formularz oferty; Wyceniony przedmiar robót; Zbiorcze zestawienie, Wykaz stawek i narzutów; Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach