Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa placu zabaw przy szkole w miejsc. Kalinówka oraz budowa dwóch placów zabaw w miejsc. Dominów, gm. Głusk (2)

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 43101998000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa placu zabaw przy szkole w miejsc. Kalinówka oraz budowa dwóch placów zabaw w miejsc. Dominów, gm. Głusk (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są 3 zadania dotyczące rozbudowy i budowy placów zabaw w miejsc. Kalinówka i Dominów, gm. Głusk 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części, jak poniżej. Część 1: Plac zabaw przy szkole w Kalinówce o powierzchni ok. 510 m2 na działkach nr 241/4 i 241/8. Zakres robót obejmuje m.in.: • wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe, w tym ok. 97 m2 nawierzchni z piasku po urządzenia przeniesione oraz ok.134 m2 nawierzchni elastycznej (EPDM) pod nowe urządzenia i ścieżkę; • dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy, bujak sprężynowy 2 szt., huśtawka wahadłowa podwójna, tablica edukacyjna; • dostawę i montaż małej architektury – ławka 6 szt., kosz na śmieci 4 szt., tablica z regulaminem; • wykonanie ogrodzenia panelowego z dwoma furtkami; • wykonanie trawnika i nasadzeń. Zadanie jest realizowane i współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Infrastruktura przedszkolna na terenie gminy Głusk” Działanie 13.5 Infrastruktura przedszkolna. Umowa o dofinansowanie z dnia 14.04.2017r. nr RPLU.13.05.00-06-0042/15-00 Część 2 Budowa placów zabaw w miejsc. Dominów, gm. Głusk obejmuje dwa zadania tj.: Zadanie 1): Plac zabaw dla dzieci do lat 3 o powierzchni ok. 556 m2 na działce nr 157/13 w Dominowie. Zakres robót obejmuje m.in.: • wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej pod urządzenia zabawowe – ok. 70 m2, • dostawę i montaż urządzeń zabawowych: piaskownica zamykana, zjeżdżalnia z mostkiem, domek dla dzieci, bujak sprężynowy 2 szt., huśtawka kubełkowa podwójna, karuzela; • dostawę i montaż małej architektury – ławka 2 szt., kosz na śmieci 1 szt., tablica regulaminowa; • wykonanie ogrodzenia panelowego ok. 82 mb z dwoma furtkami szer.1,5 m; • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej – dojście, ok. 16 m2; • wykonanie trawników ok. 345 m2; • wykonanie oświetlenia i monitoringu placu zabaw. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Czas na żłobek – wsparcie dla rodziców powracających na rynek pracy, mieszkających na terenie Gminy Głusk” Zadanie 2): Plac zabaw dla dzieci do lat 3 o powierzchni ok.302 m2 na działce nr 157/13 w Dominowie. Zakres robót obejmuje m.in.: • wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej pod urządzenia zabawowe – ok. 90 m2, • dostawę i montaż urządzeń zabawowych: domek ze ściankami sensorycznymi, huśtawka „bocianie gniazdo”, trampolina ziemna, karuzela pionowa, ścianka sensoryczna – zmysł słuchu, ścianka –zmysł wzroku, równoważnia, kwiatki – zmysł słuchu, obrotowe bocianie gniazdo, piaskownica stolikowa - zmysł dotyku; • dostawę i montaż małej architektury – ławka 2 szt., kosz na śmieci 2 szt., tablica regulaminowa; • wykonanie ogrodzenia panelowego długości ok. 48 mb z jedną furtką szer. 1,5 m; • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej – dojście, ok. 13 m2; • wykonanie trawników ok. 163 m2; • wykonanie oświetlenia i monitoringu placu zabaw. Zadanie realizowane w ramach projektu pn „Żłobek „Pierwsze Słówka” szansą na rozwój dzieci w grupie rówieśniczej oraz rozwój rodziców w pracy zawodowej”. Oba zadania części 2 są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 9 Rynek Pracy, Działanie 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego. 3. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót zawierają: SIWZ i załączniki do SIWZ, tj. dokumentacje projektowe, przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium, dla każdej części oddzielnie, w wysokości odpowiednio: dla części 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), dla części 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 4. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach . 6. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego upływem terminu składania ofert (tj. przed wyznaczoną w danym dniu godziną składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w podstępowaniu zamieszcza informację o tych podwykonawcach w w/w oświadczeniu (art. 25a ust. 5 Pzp) oraz żąda w tym zakresie dokumentów dot. podwykonawców, 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 1 ppkt 1), pkt 2 ppkt 1), pkt 3 ppkt 1 oraz pkt 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2), 4) i w pkt 3 ppkt 2) Rozdziału X SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w pkt 3 ppkt 1) Rozdziału X SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach