Przetargi.pl
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA ORAZ WYPOSAŻENIE ZESPOŁU SZKÓŁ W SONINIE

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA ORAZ WYPOSAŻENIE ZESPOŁU SZKÓŁ W SONINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA ORAZ WYPOSAŻENIE ZESPOŁU SZKÓŁ W SONINIE Zakres rzeczowy zamówienia: 1. Roboty budowlane związane z rozbudową i przebudową Zespołu Szkół obejmujące: -adaptację pomieszczeń mieszkalnych na pokój nauczycielski i pokój pedagogiczny; -adaptację sali lekcyjnej językowej na salę językową multimedialną; -wymianę parkietu oraz malowanie ścian w sali gimnastycznej oraz w magazynku przy sali gimnastycznej; -rozbudowę od strony wschodniej - dwukondygnacyjna z przeznaczeniem na zaplecze szatniowo-sanitarne sali gimnastycznej oraz pomieszczenia dydaktyczne i magazyn; -przebudowę głównego wejścia oraz wejść bocznych wraz z wykonaniem podjazdów dla osób niepełnosprawnych; -wykonanie nad całością obiektów w miejsce stropodachów, dachów stromych wielospadowych o konstrukcji drewnianej; -wykonanie izolacji termicznych ścian zewnętrznych oraz stropów styropianem ; -wymianę 4 okien i 2 drzwi zewnętrznych; -wymianę kotłów węglowych na gazowe połączoną z wymianą instalacji c.o.; -rozbudowę instalacji gazowej ( w tym punktu redukcyjno pomiarowego ), wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i wentylacyjnej; -przebudowę istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 2. Dostawa oraz montaż wyposażenia w celu utworzenia profesjonalnych pracowni: -multimedialnej językowej; -nowoczesnej przyrodniczej; Dostarczone i zamontowane wyposażenie powinno być nowe, kompletne, wolne od wad i powinno umożliwić jego używanie bez konieczności zakupu dodatkowych urządzeń. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają przedmiary robót, projekty wykonawcze i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót będące załącznikami do SIWZ. Specyfikacja dostawy wyposażenia została określona w kolejnym załączniku do SIWZ. Całość dokumentacji do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy w pok. 31 i na stronie internetowej Gminy bip.gminalancut.pl. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH, karty gwarancyjne. Wskazane w SIWZ oraz w Załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 35 000,00 zł. (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) do dnia 21-06-2013 r. do godz. 9.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 58 1240 2643 1111 0000 3782 2411 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach