Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Harasiukach w formule "Zaprojektuj i wybuduj".

Gmina Harasiuki ogłasza przetarg

  • Adres: 37-413 Harasiuki, Harasiuki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 791 306 , fax. 158 791 306
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Harasiuki
    Harasiuki 112 A
    37-413 Harasiuki, woj. podkarpackie
    tel. 158 791 306, fax. 158 791 306
    REGON: 83040937600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.harasiuki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Harasiukach w formule "Zaprojektuj i wybuduj".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót obejmujących „ Rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w Harasiukach” w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. Realizacja zadania będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na operacje typu „Gospodarka wodno - ściekowa”. w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1). W pierwszym etapie wykonanie pełno branżowej dokumentacji projektowej na podstawie której możliwa będzie realizacja rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją. Dokumentację projektową należy wykonać z uwzględnieniem zapisów zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym dla przedmiotowego zadania zwanym dalej „PFU”, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2). Drugi etap obejmował będzie wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z opracowaną już dokumentacją projektową, 2.2.Na zakres robót o którym mowa w pkt 1 i 2 składają się w szczególności : a) sporządzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie dla niej wynikających z przepisów prawa opinii, zgód, uzgodnień, i pozwoleń, warunków podłączenia mediów wraz z uzyskaniem w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę. b) sporządzenie projektów wykonawczych, c) obsługę geodezyjną, d) wykonanie na podstawie powyższych projektów robót budowlanych, technologicznych, sanitarnych, AKPiA, i elektrycznych, e) kompletację, dostawę i montaż maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia, f) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem rozbudowanej i przebudowanej oczyszczalni do użytkowania i przedłożenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu. g) wykonanie rozruchu oczyszczalni, h) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków, i) przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni, j) wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, m) inwentaryzację i dokumentację powykonawczą w tym geodezyjną, n) opłaty za nadzory obce, badania itp. 2.3.Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedsięwzięcie dotyczy rozbudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w istniejącym układzie technologicznym tj. mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków komunalnych z procesem oczyszczania biologicznego na bazie osadu czynnego w układzie SBR, opartej na tzw. reaktorach porcjowych. 2) Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków zakłada wykonanie mechaniczno-biologicznej oczyszczani ścieków o wydajności Q dśr =150 m3/d i przepustowości Q dmax = 182 m3/d z udziałem ścieków dowożonych w ilości Qdow = 70m3/d. 3) Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków określone są w pkt. 1.3. PFU. 4) Planowana rozbudowa dzięki zastosowanym rozwiązaniom technicznym zwiększy skuteczność mechaniczno-biologicznego oczyszczania ścieków surowych oraz przeróbki osadów ściekowych. 5) Występujące w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) nazwy własne, znaki towarowe lub charakterystyczne dane wskazujące producenta maja za zadanie określenie minimalnych wytycznych Zamawiającego co do jakości zastosowanych materiałów i w większości przypadków stanowią kontynuację rozwiązań już przyjętych na oczyszczalni ścieków. Wykonawca przy pracach projektowych winien uwzględnić aby projektowane urządzenia były kompatybilne z już istniejącymi. 6) Zamawiający zastrzega, że w trakcie prowadzenia robót będących przedmiotem niniejszej umowy, oczyszczalnia ścieków w Harasiukach powinna działać w sposób ciągły realizując zadania, do których jest przeznaczona, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę oczyszczalni oraz urządzeń na nią się składających. 2.4.Realizacja przedsięwzięcia prowadzona będzie w dwóch etapach : 1) Etap I – wykonawca opracuje dokumentację projektową z w oparciu o założenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmującą : a) projekt budowlany opracowany zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, projekty branżowe i inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę, b) projekt wykonawczy dla celów realizacji robót, c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, d) Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie , i w ilości wskazanych w pkt. 2.3. Programu Funkcjonalno –Użytkowego ( PFU). e) W ramach realizacji etapu I, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu dokumentacje projektową wykonaną zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 7.07.1994 r – Prawo Budowlane. f) Wykonawca zobowiązuje się i zapewnia, że prace projektowe wykonane zostaną przez osoby posiadające kwalifikacje i uprawnienia budowlane uprawniające w świetle obowiązujących przepisów do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych jak również w specjalności konstrukcyjno – budowalnej, h). Zamawiający wymaga, aby wykonawca na każdym etapie sporządzania dokumentacji projektowej ściśle współpracował ( uzgadniał ) z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru rozwiązania, co do zgodności z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego ( PFU ). Zamawiający informuje ,iż jest w posiadaniu: - decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla w/w przedsięwzięcia. - pozwolenia wodno-prawnego – Decyzja OLR I.6341.15.2013.A z dnia 28.06.2013 r , ważnego do dnia 30.06.2023 r. 2). Etap II - obejmuje wykonanie robót budowlanych, technologicznych, sanitarnych, elektrycznych i AKPiA, zgodnie z opracowana i zatwierdzoną dokumentacją techniczna, szczegółową specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych, Roboty drugiego etapu obejmować będą również wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i połączeń między obiektowych, projekt rozruchu obiektów, dokumentację powykonawczą rozruchową, instrukcję eksploatacji, kompletną dokumentację niezbędną do uzyskania przez zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, a) Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu celem akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia. b) Wykonawca w ramach zadania zapewni odpowiedni personel do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe ( uprawnienia budowlane dla kierownika budowy i kierowników robót branżowych ). c) Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia a także pełnego wglądu do dokumentacji projektowej na każdym etapie jej tworzenia. d) Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. e) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. f) Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach ( programie funkcjonalno – użytkowym ) znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w programie funkcjonalno –użytkowym. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. g) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do programu funkcjonalno - użytkowego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia, materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest na etapie składania oferty wykazać te urządzenia, materiały i zestawić je w tzw. Tabeli równoważności porównując z parametrami i wymaganiami urządzeń, określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Z tabeli równoważności musi jednoznacznie wynikać, że proponowane urządzenia maja takie same lub lepsze parametry techniczne. Brak tabeli równoważności będzie świadczyć o tym, iż proponowane rozwiązania w stopniu równoważnym nie spełniają określonych wymagań, co będzie skutkowało uznaniem oferty za niezgodna z SIWZ oraz PFU a w konsekwencji jej odrzuceniem. Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane urządzenia materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 2.5.Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji zamówienia do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę tj w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności polegające na wykonywaniu robót technologicznych, sanitarnych. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców- Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osoby wykonujące wskazane wyżej czynności. Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 2.5 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę. 1). Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 2.5. Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 2.5, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w ust. 2.5. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 2). Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 2.5 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. 3). Zamawiający może żądać od Wykonawcy/Podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 2.5.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lub 2 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 14 ust. 2 pkt 1 lit. n wzoru umowy. 4). W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 1, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 2 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 1 dla drugiego wezwania lub upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 2. 5).W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2.5, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł. słownie: (dziesięć tysięcy złotych ) 9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.04.2019 r do godz. 10:00.( decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego ). 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 9.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BS Biłgoraj O/Harasiuki nr konta : 57 9602 0007 3000 0114 2000 0028 z dopiskiem wadium na przetarg pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków” W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłaty wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Harasiukach” złożyć w pokoju nr 11, a kopie dokumentu wadialnego dołączyć do oferty. 9.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać, co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi nieodwołanie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), ­ gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego ( upełnomocnionego ) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacje na przykład złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska ). 9.7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z wypełnionym przez Wykonawcę zestawieniem robót będących załącznikiem nr 1A do formularza ofertowego. Wyliczone kwoty ogółem zestawienia robót muszą być zgodne z kwotami wpisanymi w formularz ofertowy. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3.Zestawienie materiałów równoważnych W przypadku zaproponowania urządzeń, materiałów równoważnych w ofercie Oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych , zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych zasobów na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego odnośnie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy. Zestawienie materiałów równoważnych W przypadku zaproponowania urządzeń, materiałów równoważnych w ofercie Oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych , zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych zasobów na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego odnośnie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy. Zestawienie materiałów równoważnych W przypadku zaproponowania urządzeń, materiałów równoważnych w ofercie Oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych , zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych zasobów na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego odnośnie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy. 3.Zestawienie materiałów równoważnych W przypadku zaproponowania urządzeń, materiałów równoważnych w ofercie Oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych , zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. 4.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych zasobów na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego odnośnie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej - jeżeli dotyczy 5.Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach