Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa istniejących obiektów oraz budowa obiektów zaplecza technicznego w ramach kompleksu Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Czarnej na działkach nr ewid. gr. 1344, 1346-1, 1346-5, 1348-3, 1345, 1340-4 położonych w miejscowości Czarna

Gmina Czarna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-125 Czarna, Czarna 260
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2262324, 017 2262606 , fax. 017 2262324 w. 232
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna
    Czarna 260
    37-125 Czarna, woj. podkarpackie
    tel. 017 2262324, 017 2262606, fax. 017 2262324 w. 232
    REGON: 69058177800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa istniejących obiektów oraz budowa obiektów zaplecza technicznego w ramach kompleksu Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Czarnej na działkach nr ewid. gr. 1344, 1346-1, 1346-5, 1348-3, 1345, 1340-4 położonych w miejscowości Czarna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa istniejących obiektów oraz budowa obiektów zaplecza technicznego w ramach kompleksu Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Czarnej na działkach nr ewid. gr. 1344, 1346-1, 1346-5, 1348-3, 1345, 1340-4 położonych w miejscowości Czarna z wykorzystaniem Koncepcji technologicznej pn. Koncepcja rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków w Czarnej - wariant preferowany, zgodny z Decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 13124026431111000037781705 bank PEKAO S.A. o-Łańcut. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty, 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Czarnej (pok. 11 piętro), kserokopię dołączyć do oferty, 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub za-świadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaca-niem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt. 4 - 8 i pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wysta-wiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oferta wspólna 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające ich spełnie-nie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezento-waniu ich w niniejszym postępowaniu i zawarciu Umowy . 3. Pełnomocnictwo winno upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem przetargowym i-lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną i winno być potwierdzone przekazaniem pisemnych uprawnień pełnomocnika podpisanych przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych wykonawców. 4. Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem Umowy o realizacje niniejszego zamówienia musza przedstawić zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające co najmniej: -zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w odniesieniu do realizowanego przedmiotu Umowy -rolę i zadania każdego z Wykonawców w wykonaniu Umowy. 6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -listę projektantów i sprawdzających przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia w każdej branży, w tym: architektonicznej, sanitarnej, konstrukcyjnej, elektrycznej, technologicznej, posiadających uprawnienia bez ograniczeń w danej specjalności oraz uprawnionego hydrogeologa i obsługi geodezyjnej, z podaniem ich stażu pracy w charakterze projektantów oraz kopie nabytych uprawnień i aktualne zaświadczenia z właściwej izby zawodowej. b) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, d) wykaz wykonanych - minimum 2 usługi - w okresie ostatnich trzech lat usług podobnych (projekty budowlane na budowę, rozbudowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 800 m3 d) , dla których wydane zostały prawomocne decyzje pozwolenia na budowę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługite zostały wykonane należycie, 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a). Wykonawca posiada polisę, zapewniającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych), a w przypadku ubezpieczenia w walutach obcych wartość polisy musi odpowiadać kwocie co najmniej 200 000PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) według kursu z dnia 10.12.2009r. 5) Dokumenty dodatkowe: a) kosztorys ofertowy opracowania sporządzony w wersji uproszczonej lub szczegółowej w rozbiciu na elementy jak pkt. III.3. wyżej -według załącznika do formularza ofertowego, b) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, c) parafowany projekt umowy d) kopię wpłaty wadium. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl (Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach