Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
ul. Komunalna 4
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
REGON: 91004177600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa istniejącej hali segregacji odpadów komunalnych oraz związanych z nią instalacji, sieci, urządzeń infrastruktury technicznej i zagospodarowania terenu w ramach inwestycji pn. Modernizacja istniejącej linii sortowniczej w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, na terenie działki o nr ew. 189/3, 189/4, 190/2, 192/2 w obrębie ew. Machnacz gm. Brześć Kujawski, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa istniejącej hali segregacji odpadów komunalnych oraz związanych z nią instalacji, sieci, urządzeń infrastruktury technicznej i zagospodarowania terenu w ramach inwestycji pn. Modernizacja istniejącej linii sortowniczej w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski, na terenie działki o nr ew. 189/3, 189/4, 190/2, 192/2 w obrębie ew. Machnacz gm. Brześć Kujawski wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganej prawem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów powstałych w wyniku realizacji robót budowanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz Dokumentacja projektowa (tj. projekt budowlany, projekty wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt technologii i organizacji wykonywania robót budowlanych w zakładzie czynnym; Scenariusz rozwoju zdarzeń w razie pożaru, Wytyczne ochrony p.poż. oraz Przedmiar robót) - załączniki nr 2B do SIWZ. 3. Wykonawca w celu sporządzenia oferty ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej obszaru stanowiącego teren budowy. Wizja lokalna powinna odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym i w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawcy zainteresowani przeprowadzeniem wizji lokalnej, zobowiązani są do przesłania Zamawiającemu stosownego wniosku. Wniosek należy przesłać w sposób określony w rozdz. XVIII pkt. 2 SIWZ. Zamawiający w odpowiedzi na otrzymany wniosek wyznaczy Wykonawcy termin na dokonanie wizji lokalnej, o czym poinformuje Wykonawcę na piśmie. 4. Załączony Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest podstawą do wyceny robót budowlanych. Wyceny robót budowlanych należy dokonać w oparciu o postanowienia SIWZ, Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A do SIWZ), Dokumentację projektową (załącznik nr 2B do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Przebieg robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia nie może w sposób istotny zakłócić bieżącej pracy Zakładu Zamawiającego. Wykonawca musi przewidzieć i zaplanować z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, tj. Kierownikiem Zakładu wszelkie sprawy związane z przerwami w pracy Zakładu (związanymi z demontażem, montażem maszyn i urządzeń i prowadzonymi robotami budowlanymi). Wykonawca zobowiązany jest w taki sposób zorganizować roboty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, aby zapewnić możliwość optymalnej ciągłości pracy Zakładu Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z: 1) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.); 2) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 266 ze zm.); 3) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 799 ze zm.); 4) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.); miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Miasta I Gminy Brześć Kujawski przyjętym uchwałą nr VI/39/2011 Rady Miejskiej Brześcia Kujawskiego z dnia 24 maja 2011 r. (dostępnym do pobrania na stronie internetowej BIP), decyzją o pozwoleniu na budowę, Dokumentacją projektową (załącznik nr 2B do SIWZ), Opisem przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2A do SIWZ), wiedzą techniczną oraz warunkami określonymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), stanowiącym integralną część SIWZ. 7. Miejscem wykonania zamówienia jest teren Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski, powiat włocławski, woj. kujawsko – pomorskie, działki ewid. 189/3, 189/4, 190/2, 192/2, obręb 0015 Machnacz. Właścicielem działek jest Zamawiający. 8. Wykonawca robót w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek współpracować, przy udziale Zamawiającego, z dostawcą linii technologicznej – Wybranym wykonawcą przez Zamawiającego w ramach odrębnego postępowania, tj. Sutco - Polska Sp. z o.o., m.in. na etapie opracowania harmonogramu rzeczowo – finansowego, projektu organizacji robót, na etapie wykonywania prac oraz kompletowania pełnej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Uzgodnienia z dostawcą linii technologicznej są niezbędne, ponieważ roboty budowlane ograniczą ciągłość pracy Zakładu (np. wykonanie zabezpieczeń BHP, robót przygotowawczych, rozbiórkowych, demontażowych, konstrukcyjno – budowlanych) lub spowodują zmianę organizacji pracy linii technologicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz. 310). 3. Wadium wpłacane w formie pieniądza winno być odnotowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane przez Zamawiajacego składające się na ofertę. a. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); b. Wykazu prac, powierzonych podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. c. Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, (jeśli dotyczy); d. Zobowiązania podmiotu trzeciego, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, (jeśli dotyczy); e. Kopii dokumentu wniesienia wadium, zgodnie z rozdz. XVI. pkt. 1.4. SIWZ (dotyczy tylko wadium wnoszonego w innej dopuszczalnej formie określonej w rozdz. XVI. pkt. 1.2. SIWZ, nie dotyczy wadium wnoszonego w formie pieniądza). 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do oferty. Wypełnione dokumenty, o których mowa pkt 1 lit. a i b powyżej, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem pełnomocnika. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
Dodano: 2024-04-26 - Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
Dodano: 2024-04-25 - Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek” (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja placu zabaw w Szembruku
Dodano: 2024-04-24 - 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
Dodano: 2024-04-22 - Infrastruktura wodociągowa wraz z modernizacją i wyposażeniem obiektów sportowych i kulturalnych
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Dodano: 2024-04-19 - Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17