Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Szerenosy wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej.

Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.juchnowiec.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Szerenosy wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Szerenosy w Gminie Juchnowiec Kościelny wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewid.: 699/1, 701/1, 702/1, 703/3, 303/1, 706/1, 697, 638, 644/1, 625/1, 431, 409, 632, 638, 697, 638 obręb 35 Szerenosy, jednostka ewidencyjna Juchnowiec Kościelny. W zakres inwestycji wchodzi: – budowa sieci kanalizacji deszczowej, – budowa wpustów ulicznych wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej, – studnia osadnikowa - DN1500mm oznaczona symbolem D4, – wylot kanału do rzeki Turośnianka, – przebudowa linii kablowej energetycznej nN, – przebudowa linii kablowej teletechnicznej ze słupami, – budowa jezdni o nawierzchni bitumicznej, – budowa zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, – budowa chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, – budowa opaski o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, – budowa ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni bitumicznej, o szerokości od 4,00 do 5,00m, Przebieg projektowanej ulicy zaprojektowano w istniejącym i projektowanym pasie drogowym. Linie rozgraniczające istniejącego pasa drogowego skorygowano do szerokości niezbędnych do umieszczenia poszczególnych elementów projektowanego zagospodarowania, z uwzględnieniem właściwego rozmieszczenia poszczególnych elementów ulicy oraz urządzeń infrastruktury technicznej. Realizacja projektowanych elementów zagospodarowania terenu będzie poprzedzona usunięciem zadrzewienia oraz rozbiórką istniejących elementów zagospodarowana terenu kolidujących z inwestycją. Obecnie na działce o nr ewid. 632 zlokalizowana została hala magazynowa, której jeden bok biegnie wzdłuż granicy z działką o nr ewid. 631 w odległości ok. 2,9m-3,5m od granicy działek. Zamawiający informuje, iż dokumentacja nie przewiduje sadzenia drzew i krzewów oraz zakładania kwietników. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez PRZEDSIEBIORSTWO PROJEKTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI KOMUNALNYCH INKOM Sp. z o.o., ul Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Mając na uwadze, iż przedmiot zamówienia będzie wykonywany w trakcie funkcjonowania dróg wykonawca winien przewidzieć w związku z tym niezbędne zabezpieczenie terenu robót uniemożliwiające wejście osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdziestu tysięcy złotych) w terminie do dnia 13 listopada 2020 r. roku do godziny 12.00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 00001661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w rozdziale X ust. 10 pkt a) SIWZ będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w rozdziale X ust.10 pkt b) ppkt 1) i 2) SIWZ: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w rozdziale X ust. 10 pkt b) ppkt 3) SIWZ: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 10 pkt b) ppkt 1), 2) i 3) niniejszego rozdziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach