Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Nurzec-Stacja

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 575 078 , fax. 856 575 063
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32
    17330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 856 575 078, fax. 856 575 063
    REGON: 5065958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Nurzec-Stacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na: 1) Rozbudowie dróg gminnych Nr 109733B i Nr 109732B odc. I w km rob. 0+340 – 0+806, odc. II w km rob. 0+000 – 0+100 w obrębie m. Zabłocie, na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2017 z dnia 31.01.2017r. o długości 566mb. – Część 1. 2) Przebudowie odcinka drogi gminnej Nr 109275B w msc. Moszczona Pańska o dł. 191,60m, na podstawie zgłoszenia BS.6743.4.2018.PJ z dnia 03.01.2018r. – Część 2. Część 1: Zakres robót dotyczy wyłącznie wykonania odcinków dróg wskazanych w niniejszym opisie. W ramach niniejszej Części (Nr 1) zamówienia przewidziana rozbudowa dróg gminnych Nr 109733B i Nr 109732B odc. I w km rob. 0+340 – 0+806, odc. II w km rob. 0+000 – 0+100. Na tych odcinkach planowana jest przebudowa i budowa jezdni ze żwirowej i brukowcowej na bitumiczną szer. 5,00-5,50m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 30 cm (10+20cm w miejscach korytowania) z 35% dodatkiem kruszywa łamanego. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi:  warstwa ścieralna 2946,50m²  warstwa wiążąca 3003,10m²  podbudowa i warstwa odsączająca 1692,0m²+1754,71m²  nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8cm – rozjazd 8,50m². b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 35% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm – 835m² c) Zjazdy z kruszywa naturalnego z dodatkiem łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm – 419m². d) Odwodnienie będzie odbywało się jak dotychczas systemem powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren oraz poprzez przebudowywanie przepusty poprzeczne fi 60 odc. I w km. 0+349,50 dł. 9,0m i odc. II w km rob. 0+040 dł. 12,0m. e) W wyniku realizacji robót należy wykonać usunięcie warstwy czarnoziemu z obrębu robót w ilości 1692m³. f) Należy dokonać wycinki drzew w ilości 5 szt. oraz wykonać karczowanie karp i krzaków i poszycia wraz z uporządkowaniem. g) W obrębie działek objętych zadaniem występują następujące instalacje: wodociąg, kabel telefoniczny i kabel energetyczny. Przewiduje się regulację pionową zaworów wodociągowych szt. 14. Zabezpieczenie kabla telefonicznego – rurociągi z HDPE 110/6,3 i A58PS (dwudzielna) 147m, i energetycznego – rurociągi A110PS (dwudzielna) 25,0m. h) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 18 na 15 słupkach z rur stalowych oraz barier ochronnych stalowych 24,0m. Część 2 Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 2 jest przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 109275B w msc. Moszczona Pańska o dł. 191,60m Na tym odcinku planowana jest przebudowa jezdni ze żwirowej na bitumiczną szer. 6,00m, składającą się z dwóch warstw betonu asfaltowego po 4 cm każda, z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości z 30% dodatkiem kruszywa łamanego. a) Powierzchnia poszczególnych warstw wynosi:  warstwa ścieralna 1149,60m²  warstwa wiążąca 1172,60m²  podbudowa i warstwa odsączająca 1692,0m²+1754,71m² b) Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% dodatkiem kruszywa łamanego grubości 10 cm – 383,20m² c) Zjazdy z kruszywa naturalnego z dodatkiem łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm. d) Odwodnienie będzie odbywało się jak dotychczas systemem powierzchniowego spływu wód opadowych na istniejący teren. e) W obrębie działek objętych zadaniem występują następujące instalacje: wodociąg, kabel telefoniczny. Przewiduje się regulację pionową zaworów wodociągowych szt. 3. Zabezpieczenie kabla telefonicznego – rurociągi z HDPE 110/6,3 rura Ø110mm 33,80m f) Planuje się ustawienie pionowych znaków drogowych szt. 2 na 2 słupkach z rur stalowych. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST i przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przy czym, przedmiar Części 1 odzwierciedla zakres robót odpowiadający odcinkom objętym niniejszym zamówieniem dla Części 1, a przedmiar robót Części 2 obejmuje odcinek odpowiadający całości zamówienia dla Części 2. 3. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. 4. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. 5. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności:  wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniami, zgłoszeniem oraz warunkami umowy i SIWZ,  wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania i eksploatacji,  przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania i eksploatacji,  wykonanie stosownych, prób i badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów.  uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. 7. W związku z §12 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem /Dz. U. Nr 177 poz. 1729/, wykonawca winien w terminie 14 dni przed wprowadzeniem nowej stałej organizacji ruchu zawiadomić pisemnie Wójta Gminy Nurzec-Stacja, o planowanym terminie jej wprowadzenia. 8. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. 9. Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych podczas realizacji inwestycji. Odbiór odbędzie się po zakończeniu całości robót objętych niniejszą SIWZ w zakresie danej Części zamówienia 1-2. 10. Do zgłoszenia gotowości do odbioru robót Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania, eksploatacji. 11. Wykonawca sporządzi i przedłoży do zgłoszenia o którym mowa powyżej inwentaryzację geodezyjną powykonawczą robót w 4 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. 12. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. 13. Z uwagi, iż Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe, nie wymaga się przedłożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. Natomiast będzie on wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie zamawiającego za uprzednim powiadomieniem. 15. Kierownik Budowy wyznaczony przez Wykonawcę - koordynuje roboty i przygotuje do odbioru wszystkie dokumenty związane z wykonaniem robót inwestycyjnych. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru robót branżowych przez kierowników robót posiadających wymagane prawem uprawnienia. 17. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych, dodatkowych i koniecznych. 18. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji i zabezpieczenia ruchu (na okres prowadzenia robót). Koszt sporządzenia i zatwierdzenia ww. opracowania ponosi Wykonawca. 19. Zadanie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska. UWAGA: dot. robót rozbiórkowych: - Zagospodarowanie lub utylizację materiałów z rozbiórki wraz z innymi kosztami towarzyszącymi i w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru – udokumentowanie, że materiał został w prawidłowy sposób zagospodarowany lub zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 20. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty - nie mniejszy niż 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego. 21. Jeśli w formularzu oferty nie zostanie wpisany okres gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji tj. 36 miesięcy. 22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. 23. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na czas wykonania robót. 24. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie faktury wystawionej na podstawie protokołu odbioru robót danej Części 1-2, sporządzonego przez przedstawiciela Zamawiającego w obecności Wykonawcy. 25. W związku „Centralizacją rozliczeń w samorządach w zakresie podatku VAT” fakturę należy wystawić: Nabywca: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, NIP: 544-143-81-36 Odbiorca: Gmina Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, 26. Fakturę należy kierować na adres Odbiorcy. 27. Faktura będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę. 28. Nie przewiduje się faktur przejściowych, częściowych. 29. Dołączone do faktury zestawienie wartości wykonanych robót muszą być sprawdzone przez Inspektora Nadzoru. 30. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane wyniki z przeprowadzonych badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały. 31. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Zamawiający żąda, wskazania w formularzu ofertowym przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b) ust. 1 ustawy pzp. 3) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) Warunki realizacji zamówienia przy udziale Podwykonawców określają postanowienia wzoru umowy. 5) Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania usunięcia z placu budowy każdego z pracowników Wykonawcy lub podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia wzoru umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 6) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 32. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający działając na podstawie z art. 29 ust. 3a ustawy, określa w opisie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące bezpośrednio następujące czynności: - roboty drogowe (np. obsługa koparki, walca, skrapiarki, zagęszczarki, młoty udarowe, układanie mas bitumicznych, itp.). Konkretne funkcje wskazane powyżej mają jedynie charakter przykładowy i zostały wskazane celem doprecyzowania typu czynności, które winny być wykonywane na podstawie umowy o pracę przez tzw. pracowników fizycznych. Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz nie ma on zastosowania do kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót. 3) Szczegółowe wymogi w ww. zakresie zostały wskazane we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 33. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy pzp. 34. Podział zamówienia na Części: 1) Ofertę należy złożyć na daną Część zamówienia 1-2. 2) Oferty można składać w odniesieniu do jednej, lub wszystkich 2 części zamówienia. 3) Maksymalna liczba części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy – 2. 35. Oferty wariantowe – Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, przewidujących odmienny niż opisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia. 36. Informacja o przewidywanych zamówieniach – Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie a) 7 000,00zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). – dla Części 1 b) 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc 10/100 złotych). – dla Części 2 2. Wadium może być wnoszone w formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 2260). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Gminy Nurzec-Stacja Nr 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć przed upływem terminu składania ofert na wskazany rachunek z dopiskiem - Wadium dotyczy zamówienia „Na rozbudowę i przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Nurzec-Stacja – Część …..” Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielanego na podstawie art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy pzp, należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego – wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta /poręczyciela. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona bez rozpatrywania. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki), jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach