Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury o windę przystosowaną dla niepełnosprawnych w Węgrowie

Węgrowski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 920 059, , fax. 257 920 210
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Węgrowski Ośrodek Kultury
    ul. Adama Mickiewicza 16
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 257 920 059, , fax. 257 920 210
    REGON: 66125600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wok.wegrow.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury o windę przystosowaną dla niepełnosprawnych w Węgrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury o windę przystosowaną dla niepełnosprawnych. Lokalizacja windy na zewnątrz poprawi możliwości dostania się osób na parter oraz I piętro obiektu i poprawi walory użytkowe obiektu. Ze względu na istniejący budynek o konstrukcji żelbetowej , słupowo – ryglowej ograniczone są możliwości usytuowania windy. Wybrano miejsce jak najmniej ingerujące w konstrukcję obiektu i dogodne dla użytkowników. Do windy będzie można dostać się bezpośrednio z chodnika, od strony południowej budynku. Zaprojektowano windę elektryczną o udźwigu 900 kg , bez maszynowni, z kabiną o wymiarach 140 x 140 cm, w szybie o ścianach żelbetowych. Kabina windy będzie przystosowana do przewozu osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich. Winda została zlokalizowana w południowej części budynku, przy ścianie zewnętrznej budynku. Wejście z zewnątrz do windy od strony schodów. Projektowana winda elektryczna będzie obsługiwała parter i piętro budynku od poziomu terenu. Windę należy wykonać zgodnie z wytycznymi technicznymi producenta.Połączenie windy z budynkiem będzie w miejscu istniejących okien na parterze i na piętrze. Aby umożliwić dostęp do dźwigu należy zdemontować ściankę podokienną na poziomie parteru i piętra i połączyć z przygotowanym wcześniej korytarzem. W miejscu połączenia istniejącego budynku z projektowaną windą wokoł otworu w ścianie zewnętrznej wykonać zabezpieczenie w postaci maskownicy z blachy nierdzewnej. Przed wejściem do windy na poziomie terenu należy wykonać podjazd ukształtowany z kostki brukowej o nachyleniu 5% i zapewnić pole manewrowe 150 x 150 cm. Podjazd i podest zabezpieczyć balustradą z pochwytami dla niepełnosprawnych, wykonanymi ze stali nierdzewnej, wg rozwiązań systemowych. Pochwyty na poziomie 75 i 90 cm od płaszczyzny ruchu pochylni. Odległość między pochwytami 110 cm. Szerokość podjazdu 130 cm, z ograniczeniem obrzeżami betonowymi wystającymi nad powierzchnię pochylni min. 7 cm. Szyb windy zaprojektowano żelbetowy, o ścianach grubości 20 cm. Podszybie o głębokości 140 cm z betonu zbrojonego i grubości ścian 20 cm. Fundament szybu żelbetowy o grubości 40 cm, posadowiony na poziomie istniejących stop pod konstrukcję budynku. Ściany i fundament szybu nie mogą obciążać istniejących stop fundamentowych i powinny być od nich oddylatowane papą lub styropianem , zgodnie z rysunkiem. Ze względu na wykonywanie robot budowlanych szybu windowego w pobliżu istniejących fundamentów należy uwzględnić wymianę gruntu nasypowego w podłożu na zagęszczony piasek. Przy wykonywaniu robót fundamentowych należy sprawdzić zgodność rzeczywistych wymiarów stop fundamentowych z projektem. W przypadku niezgodności należy skontaktować się z projektantem, ktory zweryfikuje projektowane rozwiązania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt czasowej organizacji ruchu, projekt organizacji robót. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z dnia 23 września 2003r.). Uwaga 1. Wykonawca jest zobowiązany dokonać wyceny przedmiotu zamówienia w oparciu o projekt wykonawczy. 2. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót , kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien być złożony przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.13 siwz, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji 5-7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 7) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 7. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach