Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy Sanniki o schody zewnętrzne wraz z montażem platformy pionowej” - Dostępność architektoniczna.

Miasto i Gmina Sanniki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, Warszawska 169
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 277 78 10 , fax. 24 277 78 15
  • Data zamieszczenia: 2023-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sanniki
    Warszawska 169
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 24 277 78 10, fax. 24 277 78 15
    REGON: 611015916
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy Sanniki o schody zewnętrzne wraz z montażem platformy pionowej” - Dostępność architektoniczna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku Urzędu Miasta i Gminy Sanniki. o schody zewnętrzne wraz z montażem platformy pionowej. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:- Demontaż dwóch ścianek wewnętrznych;- Demontaż dwóch drzwi zewnętrznych i dwóch drzwi wewnętrznych;- Poszerzenie otworu drzwiowego w ścianie wewnętrznej i zewnętrznej;- Demontaż schodów zewnętrznych;- Budowa schodów zewnętrznych;- Montaż dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych;- Wykonanie instalacji elektrycznych wraz z kurtynami powietrznymi;- Montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej.Szczegółowy zakres robót zawierają dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do swz i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach