Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części tego budynku na centrum opiekuńczo-mieszkalne

Gmina Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części tego budynku na centrum opiekuńczo-mieszkalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w m. Kociołki wraz ze zmianą sposobu użytkowania części tego budynku na centrum opiekuńczo-mieszkalne oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Inwestycja będzie polegała na przebudowie i zmianie sposobu użytkowani istniejącego parteru szkoły podstawowej oraz rozbudowie z przeznaczeniem dla potrzeb dorosłych osób niepełnosprawnych ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności. Rozwiązania projektowe przewidują możliwość stałego pobytu całodobowego określonej liczby osób. Celem utworzenia Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w gminie Kozienice jest uzupełnienie systemów wsparcia osób niepełnosprawnych, poprzez stworzenie dodatkowej usługi w postaci zapewnienia możliwości zamieszkania w formie pobytu dziennego lub całodobowego. 2. Zadanie jest przewidziane do finansowania ze środków w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Centra opiekuńczo-mieszkalne”. 3. Istniejące uwarunkowania – dla zrealizowania inwestycji Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na budowę - Decyzja Nr 423/2020 BIA.6740.413.2020.MS z dnia 26.08.2020r. oraz zaświadczenie dot. zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia budowy/robót budowlanych nr BIA.6743.95.2020.GK z dnia 21.08.2020r. z dnia 14.02.2019 r. 4. Projekt przewiduje: - w zakresie zagospodarowania terenu: 1. wytyczenie elementów zagospodarowania terenu, prace pomiarowe, 2. ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i wywiezieniem dłużyc, pni, gałęzi, oraz karczowanie krzaków, 3. rozbiórkę elementów zagospodarowania terenu kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem, 4. roboty zabezpieczające istniejących sieci, 5. rozbudowę infrastruktury towarzyszącej zewnętrznej wraz z wymaganym osprzętem, 6. budowę ciągów pieszych, jezdnych i parkingów, oraz zjazdu, 7. przebudowę ogrodzenia i bramy, 8. montaż elementów małej architektury, 9. założenie terenów zielonych i pielęgnacja istniejącego drzewostanu, - roboty ogólnobudowlane związana z przebudową istniejącego parteru budynku szkoły podstawowej: 1. roboty przygotowawcze, 2. zabezpieczenie instalacji nie podlegających demontażowi, 3. odłączenie od zasilania i demontaż instalacji przeznaczonych do rozbiórki, 4. demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, 5. demontaż wewnętrznych elementów, w tym parapetów, kratek wentylacyjnych, drabinek, listew przyściennych, tablic edukacyjnych, itp., 6. rozbiórkę zewnętrznych elementów budynku, w tym daszku nad wejściem od str. pół-zach., rur spustowych, 7. rozbiórkę ścianek działowych, posadzek, 8. wykonanie nowych ścianek działowych, posadzek, przekuć, nadproży, 9. wydzielenie nowej strefy pożarowej budynku, 10. montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 11. budowa schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 12. budowa instalacji wewnętrznych wraz z wymaganym osprzętem, w tym: - sanitarna: - wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, - wentylacji mechanicznej, - instalacji gazu, - zabezpieczenia p.poż., - elektryczna: - oświetlenia wewnętrznego, - oświetlenia awaryjnego, - oświetlenia nocnego, - instalacji przyzywowej zasilania 230V, - instalacji gniazd wtykowych jednofazowych, - instalacji siłowych, - ochrony przeciwporażeniowej, - instalacji połączeń wyrównawczych, - ochronę przed przepięciami, - ochronę odgromową obiektu, -instalację fotowoltaiki, - główny wyłącznik p.poż., - instalacje niskoprądowe: - CCTV, - instalacja internetowa i telefoniczna, - instalacja przyzywowa. 13. wykonanie robót wykończeniowych, w tym tynków wewnętrznych, malowania, okładzin, itp., 14. zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowego, sprawnego technicznie, kompletnego wyposażenie obiektu zgodnie z przyjętym w dokumentacji projektowej zakresem w tym urządzeń i innych ruchomych elementy wyposażenia oraz elementów pomocniczych pozwalających na prawidłowe użytkowanie danego sprzętu, urządzenia, wyposażenia, w tym wyposażenie w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze, - roboty ogólnobudowlane związane z rozbudową budynku: 1. roboty ziemne, 2. roboty fundamentowe budynku, 3. roboty murowe budynku, 4. roboty stropowe budynku, 5. ocieplenie połaci stropowej, wykonanie pokrycia dachowego, obróbki blacharskie, 6. montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 7. wykonanie instalacji wewnętrznych wraz z wymaganym osprzętem, w tym: - sanitarna: - wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, - wentylacji mechanicznej, - instalacji gazu, - zabezpieczenia p.poż., - elektryczna: - oświetlenia wewnętrznego, - oświetlenia awaryjnego, - oświetlenia nocnego, - instalacji przyzywowej zasilania 230V, - instalacji gniazd wtykowych jednofazowych, - instalacji siłowych, - ochrony przeciwporażeniowej, - instalacji połączeń wyrównawczych, - ochronę przed przepięciami, - ochronę odgromową obiektu, -instalację fotowoltaiki, - główny wyłącznik p.poż., - instalacje niskoprądowe: - CCTV, - instalacja internetowa i telefoniczna, - instalacja przyzywowa. 8. wykonanie robót wykończeniowych, w tym posadzek, tynków, malowania, 15. zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowego, sprawnego technicznie, kompletnego wyposażenie obiektu zgodnie z przyjętym w dokumentacji projektowej zakresem w tym urządzeń i innych ruchomych elementy wyposażenia oraz elementów pomocniczych pozwalających na prawidłowe użytkowanie danego sprzętu, urządzenia, wyposażenia, w tym wyposażenie w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnicze, Projektowana rozbudowa przewidziana została jako parterowa, niepodpiwniczona z dachem płaskim, połączona przewężeniem - łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły. - w ramach realizacji zadania należy: 1. przeprowadzić wymagane badania, roboty pomiarowe, wymagane przepisami próby, sprawdzenia, 2. uruchomić i przetestować zamontowane urządzenia i oprogramowania, 3. przygotować i przekazać dokumentację powykonawczą wraz z zestawieniem wbudowanych urządzeń, karty gwarancyjne, instrukcję użytkowania i konserwacji wbudowanych urządzeń i sprzętu w języku polskim, 4. przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie zastosowanych urządzeń i instalacji oraz opracować instrukcję ruchu i eksploatacji tych urządzeń i instalacji, 5. uporządkować teren objętego robotami, 6. gruntownie posprzątać obiekt po wykonanych pracach remontowych, 7. dokonać zakupu, dostawy i montażu wszystkich elementów, urządzeń i wyposażenia, 8. dokonać odbiorów branżowych robót oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy, 9. przeprowadzać konserwacje, serwisowanie sprzętu, urządzeń i wyposażenia w okresie rękojmi i gwarancji, 10. uzyskać prawomocne pozwolenie na użytkowanie obiektu, - inne prace zgodnie z wymaganiami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ż nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2.2) lit. a). Zapisy pkt. 11.2.2) lit. a) stosuje się. Wraz z ofertą Wykonawca składa: a) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 11.1 SIWZ (składane w oryginale), b) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego/innych podmiotów zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt.9.4.2 SIWZ, oraz oświadczenia dla podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca (składany w oryginale), c) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) d) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii). 11.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SIWZ. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z pkt. 9.4.2 SIWZ żąda dokumentu stanowiącego załącznik nr 4 Części I SIWZ. 11.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach