Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zuzeli

Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 645 71 00 , fax. 29 645 71 01
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 3 Maja 68
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 645 71 00, fax. 29 645 71 01
    REGON: 55066880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zuzeli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zuzeli. Planowany zakres przedmiotu zamówienia: 1) rozbudowa polega na rozbudowie o klatkę schodową o wymiarach 3,58 x 15,6 m, łączącą poszczególne kondygnacje istniejącego budynku, powiększenie sali gimnastycznej i doprojektowanie pomieszczenia dla psychologa. Rozbudowę zaprojektowano przy bocznej – północnej elewacji budynku; 2) przebudowa polegać będzie na dostosowaniu pomieszczeń do przebywania oraz zamieszkania wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, w zakresie: a) remontu pomieszczeń szkolnych z wyłączeniem sanitariatów na I piętrze oraz części kuchennej budynku. Opracowanie obejmuje sale lekcyjne, administracyjne, korytarze, komunikację, klatkę schodową, sanitariaty na parterze, pomieszczenie szatni; b) podział istniejących sali sypialnych na mniejsze pokoje mieszkalne maksymalnie 4 osobowe, zmianę dwóch sali dydaktycznych na pokoje wypoczynkowe; c) zmiana przeznaczenia pokoju dydaktycznego na bibliotekę, a pokoju dyrektora na pokój nauczycielski; d) przeniesienie pokoju nauczycielskiego w miejsce pokoju istniejącego sekretariatu; e) przeniesienie sekretariatu w miejsce biblioteki; f) połączenie powstałych pomieszczeń przez wykucie otworów drzwiowych w ścianach; g) remont istniejących sal dydaktycznych, jadalni, pracowni gospodarstwa domowego; h) dostosowanie sanitariatu dla niepełnosprawnych przy szatni; i) likwidacja magazynku przy sali gimnastycznej i powiększenie sali gimnastycznej; j) przekucia otworów drzwiowych dla spełnienia warunków ewakuacji oraz napowietrzania; k) wydzielenie klatki schodowej; l) wydzielenie przeciwpożarowo kotłowni; m) przeniesienie hydrantu na I piętrze; n) zamurowanie 2 otworów okiennych; o) wymiana okien na klatce schodowej na okna oddymiające; p) wymiana okna w sali dydaktycznej na okno o klasie El 60; q) wykucie nowych i dostosowanie istniejących otworów drzwiowych do projektowanej aranżacji wnętrz; r) wymiana wykładzin dywanowych oraz wykładzin PCV; s) uzupełnienie ubytków na ścianach, szpachlowanie i malowanie; t) zamiana tynku mozaikowego na korytarzach na okładzinę ścienną z włókna szklanego; u) wykończenie ścian w pokojach sypialnych i bibliotece tapetą magnetyczno-suchościeralną; 3) remont wewnętrznej instalacji wodociągowej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji c.o. w zakresie doboru grzejników do projektowania podziału pomieszczeń; 4) instalacja elektryczna – instalacje 1-fazowe, instalacje 3-fazowe, rozbudowa systemu SSWiN, przebudowa instalacji domofonowej, instalacja oddymiania klatek schodowych, montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu; 5) projekt obejmuje również wymianę istniejących utwardzeń i wykonanie nowych utwardzeń terenu wokół budynku z przeznaczeniem na parking dla samochodów i autobusów, dojazd i plac manewrowy o powierzchni 1 686,10 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty zawarty jest w załącznikach do SIWZ: dokumentacji budowlanej, STWiOR oraz przedmiarze robót. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące robót budowlanych wymienionych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego. 4. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 5. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób o których mowa w ust. 3, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. 6. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez zamawiającego niedopełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez zamawiającego w SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż oddane w dokumentacji budowlanej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych – nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem „parametry równoważne – nie gorsze” zamawiający rozumie parametry o standardach jakościowych co najmniej takich samych lub wyższych, niż wskazane w dokumentacji projektowej i STWiOR. 8. Inwestycja realizowana będzie w budynku, który będzie użytkowany w dniach od poniedziałku od godz. 630 do piątku do godz. 1700. Pomieszczenia udostępniane będą etapami, po uzgodnieniu z Panią Dorotą Murawską Dyrektorem Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Zuzeli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ (załącznik 2 i 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, przedstawia w szczególności zobowiązanie tych podmiotów zawierające: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) informację czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty; cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach