Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku sali - świetlicy wiejskiej w miejscowości Kursko

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku sali - świetlicy wiejskiej w miejscowości Kursko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku sali - świetlicy wiejskiej w miejscowości Kursko. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty remontowo - budowlane: -Dobudowa zadaszonego tarasu przy sali gminnej. -Wykonanie ocieplenia budynku z wymianą wszystkich istniejących parapetów zewnętrznych na szersze parapety z blachy tytan-cynk gr. 0,55mm. -Pokrycie całego dachu z papy termozgrzewalnej, rynny dachowe, rury spustowe i obróbki blacharskie z blachy tytan-cynk. -Rozbiórka istniejących zewnętrznych elementów betonowych. -Wykonanie dobudówki wejścia bocznego do kotłowni oraz powiększenie pomieszczeń kuchennych. -Wykonanie komina dymowego i wentylacyjnego. -Posadzki zgodnie z oznaczeniami na rysunkach, z uwzględnieniem następujących zmian: nie podlegają wymianie posadzki w wyremontowanych pomieszczeniach nr 3,4,5,6,7,15. W pomieszczeniach nr 16,17 rozebrać istniejące podłogi drewniane pokryte wykładziną PCV i wykonać nową podłogę z terakoty z izolacją przeciwwilgociową, cieplną oraz nowym podłożem betonowym. W pom. Nr 14 na istniejącym podłożu ułożyć płytki ceramiczne. -W wyremontowanych pomieszczeniach nr 5,6,7 po wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania uzupełnić płytki w posadzce. -Cyklinowanie i lakierowanie desek na scenie, remont obudowy sceny oraz schodów drewnianych. -Rozbiórka trzech pieców kaflowych. -Wymiana czterech okien w sali głównej. -Montaż 12 szt. drzwi wewnętrznych z ościeżnicami regulowanymi. Drzwi zewnętrzne dobudówki dwuskrzydłowe aluminiowe 1,5x2,08m. -Dwukrotne malowanie ścian i sufitów w całym budynku farbami emulsyjnymi. -Skucie starych płytek w kuchni oraz licowanie ścian płytkami w pomieszczeniu kuchennym, zmywalni i WC. -Wykonanie miejsc parkingowych i dojścia do budynku z kostki betonowej gr. 8cm. -Wywóz ziemi i materiałów rozbiórkowych wraz z ich utylizacją w miejsce wskazane staraniem i na koszt Wykonawcy. Wywóz kafli z rozebranych pieców w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na odległość do 15km. 2) Instalacje wod.-kan i c.o. -Przedłużenie istniejącej sieci wodociągowej w budynku do kotłowni i dobudówki. Rozprowadzenie instalacji wodociągowej do pomieszczeń powiązanych z kuchnią i kotłownią wraz z demontażem starego i montażem nowego osprzętu w pomieszczeniach nr 01, 8,11,12 - zgodnie z PT. -Instalacja wewnętrzna kanalizacyjna z rur PVC łączonych na kielichy metodą wciskową ze studnią rewizyjną. -Instalacja centralnego ogrzewania dla całego budynku wraz z zakupem i montażem pieca do c.o. i c.w.u. Kocioł o mocy 21 kW i zasobnik ciepłej wody o pojemności 150 l z regulatorem pogodowym i osprzętem. Rurociągi c.o., wody ciepłej i cyrkulacyjnej z rur miedzianych. Grzejniki stalowe dwupłytowe wg PT. 3) Instalacje elektryczne: -Instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych. -Instalacja oświetlenia awaryjnego. -Sieć internetowa i telewizyjna. 3. Z uwagi na pozyskane dofinansowanie w ramach PROW na lata 2007-2013 zamówienie składa się z dwóch zadań: 1) Zadanie 1 - koszty kwalifikowalne: a) Dobudowa wiaty - zadaszenia b) Ocieplenie budynku bez części przynależnej do pomieszczeń byłego sklepu nr 14,15,16,17 c) Pokrycie dachu papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi - bez części nad pom. 14,15,16,17 d) Dobudowa - remont kuchni i kotłowni - bez ocieplenia stropodachu, który jest kosztem niekwalifikowalnym e) Kominy dymowe i wentylacyjne f) Posadzki w pom nr 1,8,9,10,11,12,13 wraz ze schodami do piwnicy - zgodnie z oznaczeniami na rysunkach. g) wymiana 4 szt. okien w sali głównej, osadzenie 3 nowych okien w dobudówce oraz 12 szt. skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami regulowanymi, drzwi wejściowe dwuskrzydłowe aluminiowe h) roboty wykończeniowe malarskie i okładziny ścienne bez pomieszczeń 14,15,16,17. i) Instalacje wod.-kan. i c.o. bez kosztów związanych z pomieszczeniami byłego sklepu (pom nr 14,15,16,17) j) Instalacje elektryczne bez części dotyczącej pomieszczeń byłego sklepu 2) Zadanie 2 - koszty niekwalifikowalne: a) Roboty dekarskie nad pomieszczeniami 14,15,16,17 b) Elewacja budynku w zakresie dotyczącym ścian zewnętrznych pomieszczeń nr 14, 15, 16, 17 wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy tytan-cynk 5 szt. x 1,98m, 1 szt. x 0,9m c) Instalacje c.o. w zakresie dotyczącym pom. Nr 14,15,16,17 d) Kocioł c.o. w zakresie dotyczącym ogrzewania pomieszczeń byłego sklepu e) Rozbiórka istniejących podłóg drewnianych pokrytych wykładziną PCV w pom. po byłym sklepie nr 16,17 i wykonanie nowej podłogi z terakoty z izolacją przeciwwilgociową, cieplną oraz nowym podłożem betonowym, ułożenie płytek na istniejącym podłożu w pom. Nr 14. f) Ocieplenie stropodachu części dobudowanej ( podwieszany ruszt stalowy ocynkowany, płyty gipsowo - kartonowe, wypełnienie przestrzeni stropodachu wełną mineralną gr. 25cm, paroizolacja) g) Cyklinowanie i lakierowanie desek na scenie (2), remont istniejących schodów drewnianych i zabudowy sceny h) Rozbiórka trzech pieców kaflowych z odzyskiem i transportem kafli na 15km i) Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach nr 14,16,17 j) Wymiana jednego skrzydła drzwiowego wraz z ościeżnicą pomiędzy pom. Nr 14 i 17 k) Miejsca parkingowe i utwardzenie przy dobudówce l) Instalacje elektryczne w części dotyczącej pomieszczeń byłego sklepu, oprawy żarowe hermetyczne w piwnicy, tablica rozdzielcza sceny, skrzynka SM 4. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro Projektów Partner Anna Danielczak Międzychód, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót z uwzględnieniem uwag zawartych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia i utylizacji materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania zgodnie z ustawą o odpadach staraniem i na koszt Wykonawcy. 6. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również : koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, sporządzenia protokołów z pomiarów ochronnych, kontroli przewodów kominowych, badania wody, opracowania mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 7. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. 8. Dołączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót oraz Tabela Elementów Ceny Ryczałtowej służą jedynie jako pomoce do sporządzenia oferty. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia na każdym etapie realizacji. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy proporcjonalnie do zakresu ograniczonych robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.Nr 42, poz. 275 - tekst jednolity z późn. zm.); 2) wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29.05.2014 r., do godz. 9:00 Uwaga: 3) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c) kwotę gwarancji lub poręczenia; d) termin ważności gwarancji lub poręczenia; e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce - nie bindować i nie zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta bindowana itp.). 5) wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 z dopiskiem - WADIUM - Rozbudowa i przebudowa budynku sali - świetlicy wiejskiej w miejscowości Kursko. 7) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8) Zamawiający zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 11; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10) w przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą; Uwaga: 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, albo b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach