Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Sali - Świetlicy Wiejskiej w Bukowcu

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Sali - Świetlicy Wiejskiej w Bukowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej wraz z dobudową pomieszczeń kotłowni i pomieszczenia gospodarczego. Zamówienie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót: 1.1. Roboty remontowo-budowlane: -dobudowa pomieszczeń: kotłowni oraz pomieszczenia gospodarczego z pustaków gazobetonowych gr 24 cm. -wykonanie kominów dymowych oraz wentylacyjnych z pustaków systemowych Schiedla. -wymiana podsufitki w pomieszczeniach w projekcie jako: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12 (stropy podwieszane) -wykonanie izolacji cieplnej stropodachu wełną mineralną gr. 18 cm nad pomieszczeniami oznaczonymi w projekcie 1, 2, 3, 4, 8, 9, 12, 10, 11. -izolacja cieplna ścian zewnętrznych z płyt styropianowych -rozbiórka istniejących posadzek i wykonanie nowych posadzek w tym: w pomieszczeniu nr 9 (komunikacja) oraz w pomieszczeniu nr 12, tj. sali dydaktycznej - posadzki z wykładziny PCV, w pomieszczeniu nowo wybudowanej kotłowni posadzka betonowa, w pozostałych pomieszczeniach posadzki z płytek ceramicznych. -dobudowa pomieszczeń kotłowni i pomieszczenia gospodarczego. 1.2. Instalacje c.o., c.w. i zimnej wody, instalacje kanalizacyjne: -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz zakupem i montażem pieca c.o. Piec na biomasę o mocy 21 kW z zasobnikiem na ciepłą wodę o poj. 150 l wraz z regulatorem pogodowym i osprzętem. 1.3. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej - instalacja kanalizacyjna z przyłączem: -instalacja kanalizacyjna wewnętrzna z rur PCV łączone metodą wciskową z uszczelkami gumowymi. Pion kanalizacyjny główny należy zakończyć rurą wywiewną wychodzącą ponad dach natomiast pozostałe piony zakończyć zaworami napowietrzającymi. 1.4. Instalacja wewnętrzna ppoż: -W postaci dwóch hydrantów wewnętrznych o średn. 25 mm i minimalnej wydajności poboru wody na wylocie prądnicy na poziomie 1.0 dm/s. -Instalacje wody z rur miedzianych łączonych przez lutowanie w izolacji -montaż wodomierza skrzydełkowego fi 25 oraz filtr siatkowy samo płuczący -Wszystkie przejścia rur miedzianych przez przegrody budowlane (ściany i stropy) należy prowadzić w tulejach ochronnych. 1.5. Instalacje elektryczne: -wykonać instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych jak poniżej: dla obwodów jednofazowych instalacja układana przewodami YDY 3 X1.5 mm2, YDY4X1,5mm2 (obwody oświetleniowe) oraz YDY3X2.5mm2 (rozprowadzenie obwodów gniazd), dla obwodów trójfazowych wykonać instalację przewodami YDY 5x2.5 mm2 -montaż tablicy rozdzielczej TE -instalacja oświetlenia awaryjnego: do opraw z modułem oświetlenia awaryjnego doprowadzić dodatkową żyłę zasilaną z przed wyłącznika światła. 1.6. Sieć internetowa: Do podłączenia punktu logicznego ze skrzynką SM - przewód transmisyjny kat 5e UTP. 1.7. Sieć telewizyjna: Do podłączenia punktu telewizyjnego należy użyć przewodu antenowego typu YWDXek wyprowadzanego ze skrzynki medialnej SM. 1.8. Ochrona od porażeń elektrycznych: W urządzeniach zalicznikowych odbiorcy jako ochronę przed dotykiem pośrednim przewidziano zastosowanie wyłącznika różnicowoprądowego oraz izolacji ochronnej. 1.9. Roboty porządkowe: Wywóz, zagospodarowanie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawionym projektem budowlanym, w tym również : koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, koszty operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1 Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za utylizację, opłaty za obsługę geodezyjną i wykonanie map powykonawczych oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji) zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ. 2.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 2.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektów Anna Danielczak z uwzględnieniem uwag zawartych w niniejszym opisie zamówienia. 4. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach