Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w Kiernozi wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej z instalacją zbiornikową na gaz płynny

Gmina Kiernozia ogłasza przetarg

  • Adres: 99-412 Kiernozia, Sobocka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 242 779 080, , fax. +48 242400980
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kiernozia
    Sobocka 1 A
    99-412 Kiernozia, woj. łódzkie
    tel. 242 779 080, , fax. +48 242400980
    REGON: 61101568400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kiernozia.gmina.pl, www.kiernozia.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w Kiernozi wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej z instalacją zbiornikową na gaz płynny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w Kiernozi wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej z instalacją zbiornikową na gaz płynny wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: 1) rozbudowę i przebudowę przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą tj.: • wewnętrzną kanalizację sanitarną z odprowadzeniem do projektowanego przyłącza kanalizacji sanitarnej, • wewnętrzną instalacją wodociągową (w tym hydrantową), • wewnętrzną instalacją co., klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, • wewnętrzną linią zasilającą (WLZ) i instalacją elektryczną wewnętrzną i na zewnątrz budynku, • wewnętrzną instalacją gazową z instalacją zbiornikową na gaz płynny, • wewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem i przepompownią z odprowadzeniem do istniejąc ego przyłącza kanalizacji deszczowej, 2) budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych, 3) utwardzenie terenu, 4) zagospodarowanie zieleni (trawniki), 5) wykonanie zadaszonego miejsca do tymczasowego gromadzenia odpadów stałych, 6) wykonanie nowego ogrodzenia z furtkami od strony północnej i wschodniej, bez furtki od strony zachodniej, 7)dostawę i montaż koszy na śmieci przy chodnikach, 8) dostawę i montaż ławek zewnętrznych, 9) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, 10)wykonanie zjazdu z drogi publicznej 3. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: projektowana powierzchnia zabudowy - 425,29 m2, suma powierzchni zabudowy po rozbudowie przedszkola i rozbiórce budynku innego- 674,86 m2, powierzchnia nawierzchni utwardzonych (dojść, schodów, pochylni i miejsc postojowych) – 311,78 m2 , suma powierzchni zabudowy i utwardzenia terenu – 986,64 m2 , powierzchnia biologicznie czynna - 1 513,36 m2 4. Szczególne warunki realizacji zamówienia: Zadanie inwestycyjne podzielone jest na dwa etapy: I ETAP: W ramach rozbudowy i przebudowy budynku Przedszkola Samorządowego w Kiernozi w terminie do 30.09.2020 r. na podstawie załączonej dokumentacji projektowej i STWiORB należy wykonać: • przebudowę istniejącej części budynku wraz ze zmianą geometrii dachu i wymianą pokrycia na nowe obejmującą: niezbędne roboty towarzyszące (demontaże, rozbiórki itp.), remont kominów, wykonanie nadproży i belek w miejscach przebić i poszerzanych otworów drzwiowych, wykonanie nowych warstw posadzkowych w części pomieszczeń, wykonanie nowych posadzek, wykonanie nowych ścian działowych, wykonanie nowych kominów, uzupełnienie ścian: zamurowania, wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych, zabudowę elementów instalacji sanitarnej wraz z robotami towarzyszącymi, wykończeniem pomieszczeń części istniejącej na gotowo, dostawą i montażem wyposażenia. • rozbudowę budynku przedszkola polegającą na: wykonaniu niezbędnych robót towarzyszących (demontaży, rozbiórek itp.), wykonaniu ław fundamentowych, wykonaniu ścian fundamentowych w zakresie niezbędnym do budowy łącznika pomiędzy częścią istniejącą i projektowaną oraz budowy kotłowni, wykonaniu łącznika w stanie surowym otwartym z dachem na gotowo, wykonaniu w stanie surowym otwartym części holu projektowanej rozbudowy pomiędzy osiami E i F i kącika czystości, wykonaniu pomieszczenia kotłowni wraz z niezbędnymi instalacjami, wykonaniu komina przy osi F, wraz ze zmianą geometrii dachu części istniejącej i wymianą pokrycia dachowego na gotowo z rynnami i rurami spustowymi z podłączeniem do kanalizacji deszczowej, • termomodernizację istniejącego budynku przedszkola wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, polegającą na: wykonaniu niezbędnych robót towarzyszących (demontaży, rozbiórek itp.), dociepleniu ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi i wykończeniem tynkiem elewacyjnym na gotowo, dociepleniu cokołu oraz ścian fundamentowych poniżej poziomu terenu wraz z izolacją ścian fundamentowych i wykończeniem tynkiem mozaikowym na gotowo, wymianie stolarki okiennej na stolarkę o ramach z profili PCV oraz aluminium – EI15, wymianie stolarki okiennej na stolarkę drzwiową zewnętrzną o ramach z profili stalowych – aluminiowych, docieplaniu stropu nad parterem wełną mineralną, wymianie zbiornika na ciepłą wodę użytkową, wymianie kotła grzewczego na kocioł gazowy wraz z instalacją gazową z zbiornikiem na gaz płynny i ogrodzeniem z furtkami, wymiana instalacji co., wymianie istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED,przeniesieniu części grzejników, wraz z podłączeniem instalacji co. w istniejącym budynku do nowej kotłowni, uruchomieniem kotła na potrzeby ogrzewania i c.w.u. części istniejącej. Ponadto w ramach robót związanych z zagospodarowaniem terenu należy wykonać: zabezpieczenie i oznakowanie terenu wykonywania robót budowlanych, niezbędne roboty towarzyszące (demontaże, rozbiórki itp.), opaskę odwadniającą w otoczeniu nowego budynku, schody zewnętrzne do istniejących oddziałów przedszkola z utwardzeniem terenu w zakresie umożliwiającym użytkowanie części istniejącej przedszkola od 01.10.2020 r., instalację zbiornikową gazową do projektowanej kotłowni wraz z ogrodzeniem i furtkami, przyłącze kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem na wody opadowe, kanalizację deszczową w otoczeniu istniejącego budynku z podłączeniem do rur spustowych. II ETAP: W ramach rozbudowy i przebudowy budynku Przedszkola Samorządowego w Kiernozi w terminie do 30.06.2021 r. na podstawie załączonej dokumentacji projektowej i STWiORB należy wykonać: pozostałe roboty budowlane związane z rozbudową i przebudową wraz zagospodarowaniem terenu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wymieniona dokumentacja stanowi załączniki do SIWZ: Załącznik Nr 10 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 11 do SIWZ Przedmiar robót wraz z kosztorysem ofertowym Załącznik Nr 12 do SIWZ Dokumentacja projektowa. Przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą w celu oszacowania zaoferowanej ceny. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysie ofertowym opracowanym przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z § 19, § 20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjno-powykonawczą również w wersji elektronicznej w formacie dxf. w dwóch egzemplarzach w ciągu 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 7. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie: ETAP I: do dnia 30 września 2020 roku, ETAP II: do dnia 30 czerwca 2021 roku 8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 9. Maksymalny okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 10. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres równy udzielonej gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 11. Okres udzielonej gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. 12. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona na stronie: www.kiernozia.biuletyn.net
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, t.j.: do dnia 9 lipca 2020 r. do godz. 10:00. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy p.z.p., tj.: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Gostyninie Oddział Kiernozia Nr 43 9012 0004 0020 0547 2002 0014 z adnotacją: „wadium na rozbudowę i przebudowę przedszkola”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. Za wniesienie wadium w terminie, w formie pieniężnej, Zamawiający uważa wadium, które znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału do siedziby Zamawiającego Urząd Gminy Kiernozia ul. Sobocka 1a, 99-412 Kiernozia pokój nr 1 (sekretariat) do dnia 9 lipca 2020 r. do godz. 10:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Należy złożyć go osobno. Kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11. Wadium składane w formie, o której mowa w pkt 10 musi nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium, musi zawierać dane Zamawiającego, Gwaranta oraz Wykonawcy, termin ważności gwarancji, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. Gwarancja winna zawierać wykaz przypadków, zgodnie z ustawą p.z.p., kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.zp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin związania ofertą. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy z sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy p.z.p., a następnie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p. 18. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w t. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 5. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach