Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku po Hostelu dla uzależnionych od alkoholu na potrzeby Oddziału Leczenia Uzależnień WZOP sp. z o.o. w Sokołówce

Wojewódzki Zakład Opieki Psychiatrycznej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 62-840 Koźminek, Sokołówka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7637013 w, 21 , fax. 627 637 216
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zakład Opieki Psychiatrycznej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Sokołówka 1
    62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7637013 w, 21, fax. 627 637 216
    REGON: 91689700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku po Hostelu dla uzależnionych od alkoholu na potrzeby Oddziału Leczenia Uzależnień WZOP sp. z o.o. w Sokołówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach niniejszego zamówienia przewidziana jest rozbudowa budynku w , którym zlokalizowany jest hostel dla uzależnionych od alkoholu o rozbudowę dodatkowego skrzydła od strony wschodniej budynku jako obiektu dwukondygnacyjnego zintegrowanego łącznikiem z budynkiem istniejącym na parterze budynku i na pierwszym piętrze. Część istniejąca oddziału zostanie połączona komunikacyjnie z rozbudowanym budynkiem tworząc funkcjonalnie jedną placówkę szpitalną. W części rozbudowanej projektuje się pokoje dla pacjentów, sale terapeutyczne oraz niezbędne pomieszczenia związane z prawidłowym funkcjonowaniem oddziału. 1.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 1.3. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wszystkie wątpliwości wyjaśnił przed złożeniem oferty 1.4. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia odnośnie robót budowlanych - Projekt budowlany wraz z projektami branżowymi - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 1.5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na koszt własny wykonuje: - pełną obsługę geodezyjną( tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza ) - zabezpieczenie i organizacja placu budowy, robót oraz przywrócenie terenu do stanu pierwotnego - naprawa urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót 1.6 Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 1) Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie podlega na wykonaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r, Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r. poz.1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników fizycznych, kierowców środków transportu, operatorów maszyn i urządzeń. 2) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w ppkt 1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy 3) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4) W terminie 14 dni od zawarcia umowy , Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone w ppkt 1 zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r- Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r poz.1040 ze zm.) wraz z wykazem m.in. imion i nazwisk pracowników, liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska ( zakresu wykonywanych czynności) 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami "RODO„ ( Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady 9UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str1) to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 6) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) Żądania wyjaśnień, oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu i dokonania ich oceny b) Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania robót c) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 7) Sankcje z tytułu niespełnienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1: a) W przypadku nie złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt.4-5 Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 5000,00 zł brutto za każde zdarzenie b) Za oddelegowaniem do wykonywania prac na stanowiskach wskazanych w ppkt. 1 osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę- w wysokości 1000,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek 4. Standardy jakościowe zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót stanowiącej załączniku do SIWZ 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r poz.1186 ze zm. ) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r poz.215 ) oraz innych przepisów o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach do SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. 6. We wszystkich zapisach SIWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej ( opracowanie własne zawierające co najmniej : katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów , ilość – niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego w zakresie 36-60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu (zł) wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego w banku BOŚ 49 1540 1173 2117 4004 4679 0001 , w tytule przelewu należy wpisać” wadium w postępowaniu ZP 2/2020 - przetarg na „ Rozbudowę i przebudowę hostelu..” 8.2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto zamawiającego 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6) W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce ( nie wpinać na trwale do oferty) 7) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego 8) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, benificjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwota gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy PZP 9) Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp 8.3. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.4. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.5. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 8.6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punkt 8.3. SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.9. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu ( gwarancje i poręczenia ) należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy w Opatówku pokój nr 13. Do oferty należy załączyć potwierdzenie wniesienia wadium ( kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ) lub kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu; 2) wypełniony formularz ofertowy, formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym, tabelami elementów scalonych 3) do oferty i oświadczenia wstępnego nie należy dołączać dokumentów wskazanych w sekcjach 4.1 oraz 4.2 i 4.3. Dokumenty te składa się na wezwanie zamawiającego na zasadach określonych w przepisach art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zamawiający podejmie decyzję o wezwaniu do ich złożenia. 4) Dowód wpłacenia (wniesienia ) wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach