Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalno-usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania części mieszkalnej na usługową na działce nr ew. 43/68, 43/65, 43/67 obręb 0014 Błonie, jednostka ewidencyjna 143201_4 Błonie obszar miejski

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006, , fax. 227 253 067
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, , fax. 227 253 067
    REGON: 13271230000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blonie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalno-usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania części mieszkalnej na usługową na działce nr ew. 43/68, 43/65, 43/67 obręb 0014 Błonie, jednostka ewidencyjna 143201_4 Błonie obszar miejski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Wyszyńskiego 13 w Błoniu. Budynek istniejący wykonany jest w technologii tradycyjnej, rozbudowę zaprojektowano również w technologii tradycyjnej – murowany z elementami żelbetowymi, z dachem na wiązarach drewnianych. W wyniku rozbudowy powierzchnia użytkowa zwiększy się ponad 2-krotnie tj. z 139,42 m² na 294,13 m². Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a) roboty w części rozbudowanej:  rozbiórka istniejącej bryły przedsionka,  demontaż ocieplenia istniejącego budynku na styku z projektowaną rozbudową,  wykonanie ław i stóp fundamentowych żelbetowych rozbudowy,  murowanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych wraz z wykonaniem izolacji poziomych,  murowanie ścian nośnych rozbudowy z bloczków wapienno-piaskowych,  wykonanie nowych nadproży, podciągów wieńców,  montaż stropów rozbudowy,  wykonanie schodów żelbetowych,  wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem i warstwami izolacyjnymi,  wykonanie warstw podposadzkowych podłogi na gruncie i na piętrze,  ścianki działowe murowane z bloczków wap-piaskowych gr. 12 cm,  wykonanie tynków wewnętrznych,  montaż windy platformowej. b) roboty w części istniejącej:  rozbiórka części ścianek działowych murowanych,  zamurowania zbędnych otworów np. cegłą, lub bloczkami gazobetonowymi,  rozbiórka schodów, wykonanie otworów w ścianach nośnych, demontaż warstw podposadzkowych na parterze w obrysie istn. klatki schodowej,  wykonanie stropu żelbetowego w rejonie rozebranych schodów,  wykonanie nowych warstw podposadzkowych na poziomie 0,00 i pod pochylnią jak w części rozbudowanej,  w pomieszczeniach na parterze demontażowi podlegają jedynie posadzki, istniejące warstwy podposadzkowe na poziomie +0,17 pozostają b.z.,  demontaż istniejących warstw podłogowych piętra w celu wzmocnienia podłoża dodatkowymi legarkami,  wykonanie otworów w ścianach nośnych,  wykonanie nowych ścianek działowych, na stropach piętra wyłącznie w lekkiej technologii g-k,  ścianki działowe serwerowni na parterze murowane z bloczków lub cegły pełnej gr. 12 cm,  wymiana stolarki okiennej, w ścianie od wschodu okna EI30,  demontaż instalacji podlegających zmianom, lub wymianie c) roboty w całym obiekcie:  wykonanie projektowanych instalacji – instalacja c.o., wod-kan. (poziomy prowadzone w podłogowej warstwie styropianu), instalacja elektryczna, instalacja klimatyzacji.  po montażu instalacji wychodzących ponad dach należy uszczelnić przeloty i wykonać odpowiednie obróbki blacharskie oraz uzupełnić i uszczelnić pokrycie dachowe,  wykonać okładziny ścienne z glazury w łazienkach, w kuchence nad ciągiem szafek stojących, okładzinę z gresu na ściankach murowanych balustrady schodów od strony biegu schodów,  montaż poręczy obustronnie przy biegach schodów,  malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi wg kolorystyki,  obsadzić nowe drzwi do pomieszczeń,  montaż okien,  roboty ociepleniowe,  malować elewację preparatem antygrafitti na wysokość parteru,  zamontować nowe parapety z blachy powlekanej,  grubość docieplenia w glifach okiennych 2 cm,  na wszelkich narożnikach stosować kątowniki na siatce,  tynk cienkowarstwowy na siatce z włókna szklanego,  wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze szarym,  montaż nowego orynnowania z blachy powlekanej w kolorze szarym,  malowanie elewacji,  montaż systemowego daszku nad wejściem głównym,  montaż instalacji odgromowej, d) roboty na zewnątrz budynku:  zdjęcie warstwy humusu z powierzchni przeznaczonej do utwardzenia.  wykonanie nawierzchni chodnika i placyku przed wejściem głównym z kostki betonowej. Uwaga! Roboty objęte przedmiotem zamówienia prowadzone będą na czynnym obiekcie. Należy zaplanować kolejność robót tak, aby możliwe było funkcjonowanie istniejącego obiektu możliwie jak najdłużej podczas realizacji robót. Proponuje się aby zrealizować rozbudowę części północnej w pierwszej kolejności, podczas rozbudowy części od strony zachodniej umożliwić możliwie jak najdłużej funkcjonowanie wejścia istniejącego. Po wykonaniu rozbudowy od północy wykonać otwory łączące z budynkiem istniejącym, a następnie zrealizować wszystkie przebudowy budynku istniejącego. W ostatniej kolejności wykonać roboty elewacyjne całości – po wykonaniu dociepleń i obsadzeniu stolarki i ślusarki malowanie elewacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe informacje w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wynikające z treści SIWZ, które należy dołączyć do oferty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz lub w przypadku gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego; c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (*jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach