Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury w Lubaczowie oraz zakup wyposażenia sali widowiskowo kinowej Miejskiego Domu Kultury im. Aleksandra Sas-Bandrowskiego w Lubaczowie"

Miejski Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 329 635 , fax. 166 321 499
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury
    ul. M. Konopnickiej 2
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 329 635, fax. 166 321 499
    REGON: 28178900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdklubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury w Lubaczowie oraz zakup wyposażenia sali widowiskowo kinowej Miejskiego Domu Kultury im. Aleksandra Sas-Bandrowskiego w Lubaczowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury w Lubaczowie oraz zakup wyposażenia sali widowiskowo kinowej Miejskiego Domu Kultury im. Aleksandra Sas-Bandrowskiego w Lubaczowie 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z: - projektu architektonicznego uwzględniającego analizę i ewentualną poprawę bezpieczeństwa w zakresie ochrony p.poż., poprawy warunków ewakuacji, - projektów wykonawczych w zakresie instalacji elektrycznych, uwzględniających wytyczne dotyczące badań i pomiarów instalacji i ochrony przeciwporażeniowej, - projektów wykonawczych w zakresie obejmującym elementy instalacji grzewczych, sanitarnych w tym klimatyzacji i wentylacji znajdujących się w obszarze Sali widowiskowo-kinowej, - projektów wykonawczych w zakresie instalacji okablowania strukturalnego, systemów przeciwpożarowych oraz elektronicznych systemów zabezpieczeń, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - uzyskanie niezbędnych w procesie inwestycyjnym decyzji i uzgodnień, - opracowanie dokumentacji powykonawczej. - dokumentacja powinna zawierać zgodnie z obowiązującymi przepisami także: • plan bioz, • wytyczne dla projektu organizacji placu budowy, technologii wykonania i montażu, • projekty obiektów tymczasowych i towarzyszących, • opracowanie systemu obiegu dokumentacji na budowie i sprawdzenia dokumentacji projektowej. 2.2 Zamawiający oczekuje zaprojektowania i wykonania sali widowiskowo kinowej o następujących parametrach: - Ilość foteli minimum 206sztuk: 12 rzędów po 15 foteli (skrajne fotele wyposażone w straponten – 24szt.) oraz jeden rząd po 11 foteli + 4 miejsca dla niepełnosprawnych w tym rzędzie po 2 na skraju rzędu: razem (12x15+11) 191 szt. foteli zamontowanych do podłoża na stałe, a także jeden rząd po 15 foteli przenośnych, montowanych doraźnie w przestrzeni przed sceną widowiskową. - Wykonania miejsc dodatkowych typu „straponten” 24szt. - Ilość miejsca dla niepełnosprawnych – wg obowiązujących przepisów – nie mniej niż 4 szt. - Dostawa podkładek dla dzieci na fotele kinowe – ilość 100szt. - Wykonanie audytorium w systemie monolitycznej podłogi z płyt anhydrytowych na konstrukcji stalowej - Zapewnienie akustyki pomieszczenia odpowiadającej wymaganiom dla sal kinowych - wielofunkcyjnych – czas pogłosu w zakresie od 0,6 do 0,8 - Oświetlenie sali z regulacją natężenia oświetlenia współpracujące z posiadanym przez Użytkownika projektorem cyfrowym, - Wykonanie stanowiska dla akustyka i operatora oświetlenia scenicznego na widowni – wraz z niezbędnymi przyłączami, - Wykonanie elementów oświetlenia scenicznego. 2.3 Wymagania dotyczące rozwiązań architektonicznych Zakres prac obejmuje wykonanie: a) Montaż podłogi monolitycznej b) Montaż sufitu akustycznego c) Montaż ustrojów akustycznych ściennych d) Dostawa i montaż foteli kinowych - Zakres kwalifikowany w ramach Programu Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych ministra kultury i dziedzictwa narodowego pochodzących z funduszu promocji kultury, w ilości 206 sztuk. e) Modernizacja instalacji elektrycznych - Instalacja oświetlenia ogólnego - Instalacja oświetlenia awaryjnego i przeszkodowego - Elementy instalacji technologicznych - Pętla indukcyjna 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Dodatkowe uwagi: Wykonawca zapewni kierownika budowy oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji od 3 do 5 lat, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 72 9101 0003 2001 0011 8747 0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie MDK w Lubaczowie, kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie, ul. Rynek 25, (I piętro), pokój nr 21 (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. -warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem określonym w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach