Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące rozbudowę i przebudowę budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19 2. Zakres prac obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe przybudówki budynku głównego, pełniącą funkcję PdOZ (pomieszczeń dla osób zatrzymanych), części garaży, przeznaczonych na nowe pomieszczenia dla psów służbowych i warsztat oraz wyburzenie betonowego kanału samochodowego i ogrodzenia murowanego od strony ul. 3 Maja, 2) wymianę gruntu w miejscu przebudowy PdOZ i ponowną odbudowę PdOZ, 3) roboty montażowe nowych urządzeń klimatyzacyjnych wraz z wykonaniem zabudowy instalacji wentylacyjnej na I piętrze budynku biurowego, wymianę balustrady stalowej i okładzin schodowych na klatce schodowej, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, 4) budowę wiaty 5-stanowiskowej z boksem, przeznaczonym na gromadzenie odpadów stałych, 5) zagospodarowanie terenu związane z budową kanalizacji sanitarnej, deszczowej (w tym przebudowa instalacji gazowej), montaż podziemnych zbiorników: osadnika piasku i separatora olejów-stanowiących dostawę inwestora, budowę wewnętrznych dróg betonowych, placów manewrowych, parkingów, chodników wraz z wykonaniem elementów małej architektury (montaż 3 masztów flagowych, ławek, stojaka metalowego na rowery, montaż bramy przesuwnej, szlabanu, słupa stalowego z lampą oświetleniową oraz tzw. semafora informacyjnego z napisem POLICJA). 3. Szczegółowy opis robót został zawarty w projektach budowlanych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót poszczególnych branż, przedmiarach robót - kosztorysach nakładczych, załączonych do SIWZ. 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, - instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania ) - co najmniej 1 osoba. - instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba, 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektami budowlanymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarami robót-kosztorysami nakładczymi. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy-kontakt z: Izabelą Górczyk-inspektorem nadzoru budowlanego branży budowlanej, tel. 91 82 11427, Andrzejem Chmurzewskim- inspektorem nadzoru branży sanitarnej, tel. 91 82 11453, Małgorzatą Bieluń- inspektorem nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, tel. 91 82 11480. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy. 6. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametry cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000, 00 zł brutto 2) Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 19.09.2014r. do godziny 12.30. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6) Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8) W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach