Urząd Gminy w Głownie ogłasza przetarg
- Adres: 95-015 Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2/4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 7191291 , fax. 042 7192008
- Data zamieszczenia: 2010-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Głownie
ul. Jana Kilińskiego 2/4 2/4
95-015 Głowno, woj. łódzkie
tel. 042 7191291, fax. 042 7192008
REGON: 00054357400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-glowno.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Bronisławowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Bronisławowie, wraz z przebudową przyłącza gazu, budową nowej kanalizacji sanitarnej z szambem, parkingu dla samochodów osobowych i nowego wjazdu zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzjami - pozwoleniem na budowę 627-2009 oraz pozwoleniem na budowę nr 100/2009. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a) przebudowa istniejącego budynku, w zakres której wchodzą wyburzenia i przebudowy pomieszczeń, łącznie ze zmianą funkcji niektórych z nich, ocieplenie budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji wewnętrznych, dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. Pierwszy etap realizowany jest w ramach projektu (Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Bronisławowie) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 (Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. b) rozbudowa budynku o dwa pomieszczenia parterowe, jednokondygnacyjne zlokalizowane od strony północno - zachodniej, budowa parkingu dla samochodów osobowych i nowego wjazdu roboty budowlane, instalacyjne współfinansowanego ze środków Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania POLCENTRUM w ramach działania 4.1 (413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju) Odnowa i Rozwój Wsi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlany - załącznik nr 7 do SIWZ, kosztorysy nakładcze - załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), które powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia polegającą na przebudowie lub budowie budynku o wartości co najmniej 400 000 zł (brutto) i powierzchni użytkowej nie mniej niż 400 m2. b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych tj.: - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - uprawnienie instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - uprawnienia w specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Wzór - załącznik nr 1) 2. Oświadczenie o spełnieniu w trybie art. 22 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wzór - załącznik nr 3) 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Wzór - załącznik nr 4) 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-glowno.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia polegająca na dobudowie windy wraz z przebudową budynku
Dodano: 2016-06-09 - Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie budynku Samodzielnego Publicznego ZOZ w Brójcach z siedzibą w Kurowicach przy ul. Pabianickiej 4 - I Etap
Dodano: 2015-07-27 - Budowa śluzy rozładunkowej dla Hurtowni Surowic i Szczepionek
Dodano: 2015-02-25 - Budowa śluzy rozładunkowej dla Hurtowni Surowic i Szczepionek
Dodano: 2014-09-04 - Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szynczyce, gmina Czarnocin
Dodano: 2014-07-07 - Przebudowa z rozbudową budynku na świetlicę środowiskową wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w Annosławiu.
Dodano: 2013-10-28 - Rozbudowa i nadbudowa budynku Leśnego Ośrodka Szkoleniowego Nagórzyce wraz z konieczną infrastrukturą techniczną w Swolszewicach Małych ul. Leśna 1
Dodano: 2013-10-18 - ROZBUDOWA BUDYNKU NA POTRZEBY SPOŁECZNO - KULTURALNE MIESZKAŃCÓW WSI BOGUSZYCE MAŁE - GMINA RAWA MAZOWIECKA.
Dodano: 2013-10-14 - Rozbudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego - leśniczówki, wykonanie utwardzenia terenu, ogrodzenia, oraz przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Podlas 26, Gm. Rawa Mazowiecka , nr ewid. działki 137/1205, obręb 0027 Podlas.
Dodano: 2013-06-12 - Zmiana sposobu użytkowania części parteru i/lub piwnicy wraz z rozbudową i przebudową oraz likwidacją barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych obecnego Zespołu Szkół Podstawowej i Publicznego Gimnazjum na przedszkole we Wróblewie na działkach nr 248,249 oraz 250/2.
Dodano: 2013-06-07