Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Rozpowszechniania Kultury w Bronisławowie

Urząd Gminy w Głownie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7191291 , fax. 042 7192008
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Głownie
    ul. Jana Kilińskiego 2/4 2/4
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 042 7191291, fax. 042 7192008
    REGON: 00054357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-glowno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Rozpowszechniania Kultury w Bronisławowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Bronisławowie, wraz z przebudową przyłącza gazu, budową nowej kanalizacji sanitarnej z szambem, parkingu dla samochodów osobowych i nowego wjazdu zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzjami - pozwoleniem na budowę 627-2009 oraz pozwoleniem na budowę nr 100/2009. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a) przebudowa istniejącego budynku, w zakres której wchodzą wyburzenia i przebudowy pomieszczeń , łącznie ze zmianą funkcji niektórych z nich, ocieplenie budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji wewnętrznych, dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych oraz dostawa wyposażenia. Pierwszy etap realizowany jest w ramach projektu (Rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Bronisławowie) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi). b) rozbudowa budynku o dwa pomieszczenia parterowe, jednokondygnacyjne zlokalizowane od strony północno-zachodniej, budowa parkingu dla samochodów osobowych i nowego wjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlany (Załącznik nr 7 do SIWZ), kosztorysy nakładcze (załącznik nr 8 do SIWZ) , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452628009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) , które powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadająca swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia polegającą na przebudowie lub budowie budynku o wartości co najmniej 400 000 zł (brutto) i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m? b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych tj: uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawnienia w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnienia w specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienie zamówienia publicznego będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia nie spełnia) w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. (Wzór- załącznik nr 1.) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art.22 Pzp. (Wzór - załącznik nr2) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. (Wzór - załącznik nr 3) 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (Wzór - załącznik nr 4) 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-glowno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach