Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku „Domu Strażaka” w Bystrej wraz z przebudową i utwardzeniem istniejącego placu biesiadnego oraz remont budynku zaplecza sceny

GMINA WILKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 00 77 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2022-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WILKOWICE
    ul. Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 499 00 77, fax. 33 817 30 43
    REGON: 072182309
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku „Domu Strażaka” w Bystrej wraz z przebudową i utwardzeniem istniejącego placu biesiadnego oraz remont budynku zaplecza sceny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Rozbudowa i przebudowa budynku „Domu Strażaka” w Bystrej wraz z przebudową i utwardzeniem istniejącego placu biesiadnego oraz remont budynku zaplecza sceny.2. Inwestycja finansowana jest z:• Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,• Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 (środki zostały pozyskane z programu Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych w ramach drugiego naboru do RFIL)• Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 (środki zostały pozyskane z programu Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych w ramach naboru dla gmin, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej).3. Zakres inwestycji obejmuje:1) Rozbudowę i przebudowę budynku Domu Strażaka w Bystrej (zadanie nr 1), w tym:- budowa pomieszczenia garażowego o jednej kondygnacji,- budowa dwukondygnacyjnego pomieszczenia magazynowego,- budowa windy osobowej z dostępem dla osób niepełnosprawnych z poziomu przyziemia na piętro i poddasze,- rozbudowa zaplecza kuchennego,- budowa zewnętrznych schodów prowadzących do pomieszczenia mieszkalnego,- budowa zewnętrznych schodów prowadzących do pomieszczenia magazynowego,- rozbiórka części istniejącej ściany zewnętrznej pomiędzy zapleczem kuchni a szybem windy,- przebudowa części istniejących ścian zaplecza kuchennego,- przebudowa wewnętrznych instalacji c.o., wod-kan, gazowej i elektrycznej.2) Przebudowę i utwardzenie istniejącego placu biesiadnego (zadanie nr 2), w tym:- przebudowa i rozbudowa kanalizacji deszczowej,- zabudowa separatora substancji ropopochodnych,- demontaż istniejącego oświetlenia terenu,- budowa oświetlenia terenu biesiadnego oraz zaplecza,- budowa instalacji przeciwporażeniowej oraz przeciwprzepięciowej,- budowa/przebudowa drogi wewnętrznej o nawierzchni tłuczniowej,- budowa drogi wewnętrznej o nawierzchni z betonu asfaltowego,- przebudowa drogi za budynkiem OSP do projektowanego garażu z betonu asfaltowego,- budowa placu biesiadnego/parkingowego o nawierzchni z kostki betonowej,- budowa/przebudowa dojść o nawierzchni z kostki betonowej,- budowa parkingu za budynkiem amfiteatru o nawierzchni tłuczniowej,- budowa schodów terenowych,- nasadzenia, montaż ruchomych donic kwietnych,- montaż ławek parkowych,- przeniesienie istniejącego placu zabaw.3) Remont budynku zaplecza sceny (zadanie nr 3), w tym:a) roboty wewnątrz budynku:- skucie tynków cementowo-wapiennych i płytek naściennych ścian wewnętrznych pomieszczeń sanitarnych oraz komunikacji, w celu wysuszenia ścian murowanych z pustaka ceramicznego,- skucie posadzki aż do warstwy chudego betonu wraz z jego wysuszeniem lub wymianą w pomieszczeniach sanitarnych i części komunikacji,- rozbiórka sufitu podwieszonego /częściowo zawilgoconego w części pomieszczeń sanitarnych i komunikacji/ wraz z ociepleniem /,- uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych,- obłożenie części ścian /do wys. 2 m/ w pomieszczeniach sanitarnych płytkami ściennymi,- wykonanie nowej posadzki na gruncie,- montaż sufitu podwieszonego,- prace malarskie ścian i sufitu podwieszonego,- montaż kanałów wentylacji grawitacyjnej i wymuszonej.b) roboty na zewnątrz budynku:- odkrycie /odkopanie/ ścian fundamentowych do poziomu ławy fundamentowej wraz z rozbiórką istniejącego drenażu na zewnątrz budynku oraz odcięciem rury zlokalizowanej pod budynkiem /wzdłuż ściany płn. w pomieszczeniu komunikacji,- wysuszenie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem nowej izolacji i ocieplenia,- wykonanie nowego pokrycia dachowego / blacha trapezowa/,- docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi gr. 10 cm,c) roboty w zakresie elektrycznym:- przeniesienie istniejącego licznika do budynku „ Dom Strażaka” do rozdzielni głównej, wraz z jej rozbudową,- wykonanie ogrzewania elektrycznego w postaci mat grzewczych podposadzkowych,- wykonanie uziemienia i połączeń wyrównawczych,- wykonanie instalacji przepięciowej oraz przeciwporażeniowej,- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku „ Dom Strażaka”.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ obejmująca:a) dokumentację projektową zadania nr 1 - Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Strażaka w Bystrej, w tym projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWIORB, przedmiary robót (udostępniane oferentom pomocniczo). Dokumentacja stanowi załącznik nr 5a do SWZ,b) dokumentację projektową zadania nr 2 - Przebudowę i utwardzenie istniejącego placu biesiadnego, w tym projekty budowlane, projekty wykonawcze, STWIORB, STWIORB, przedmiary robót (udostępniane oferentom pomocniczo). Dokumentacja stanowi załącznik nr 5b do SWZ,c) dokumentację projektową zadania nr 3 - Remont budynku zaplecza sceny, w tym projekty budowlane, projekt techniczny, STWIORB, ekpertyza dot. fotowoltaiki, przedmiary robót (udostępniane oferentom pomocniczo). Dokumentacja stanowi załącznik nr 5c do SWZ.2) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach