Gmina Niegosławice ogłasza przetarg
- Adres: 67-312 Niegosławice, Niegosławice 55
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3781038 , fax. 068 3781038
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegosławice
Niegosławice 55 55
67-312 Niegosławice, woj. lubuskie
tel. 068 3781038, fax. 068 3781038
REGON: 97077042200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegoslawice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Stara Jabłona i Bukowica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Stara Jabłona i Bukowica. Zakres prac obejmuje: ETAP I - świetlica w Starej Jabłonie 1) Roboty ogólnobudowlane, w tym: - roboty rozbiórkowe, ziemne i fundamentowe - wykonanie ścian z otworami, przesklepień oraz kominów wieloprzewodowych - wykonanie stropów gęstożebrowych i podciągów stalowych i schodów na poddasze - remont istniejących konstrukcji więźb dachowych - wykonanie posadzek parkietowych mozaikowych i paneli podłogowych oraz z płytek kamionkowych - wykonanie tynków i okładzin ścian i sufitów - budowa trzonu kuchennego z okapem - montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz balustrad, wycieraczek - wykonanie więźb dachowych nad częścią dobudowaną - roboty pokrywcze i odwadniające pokrycie dachowe - roboty malarskie wewnętrzne i zewnętrzne - roboty elewacyjne z dociepleniem - budowa ciągów komunikacyjnych oraz tarasu z kostki betonowej i płyt betonowych - wykonanie wentylacji grawitacyjnej 2) Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC ? 160 oraz studni rewizyjnej z kręgów betonowych ? 1500 3) Wykonanie przebudowy przyłącza wodociągowego oraz hydrantu p.poż. 4) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz instalacji p. poż. 4) Wykonanie instalacji gazowej, instalacji C.O. i C.W. z montażem kotła, pompy obiegowej, podgrzewacza C.W. i grzejników oraz instalacji nawiewno - wywiewnej 5) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z montażem napowietrznego złącza ZN1/1P, montażem skrzynek i rozdzielnic, tablicy głównej z wyłącznikiem, montażem przewodów, opraw i osprzętu instalacyjnego oraz wykonanie instalacji odgromowej budynku świetlicy, a także wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej i odgromowej. ETAP II - świetlica w Bukowicy 1) Roboty ogólnobudowlane, w tym: - roboty rozbiórkowe, ziemne i fundamentowe - wykonanie ścian z otworami, przesklepień oraz kominów wieloprzewodowych - wykonanie stropów i podciągów stalowych - remont istniejących stropów i konstrukcji więźb dachowych - wykonanie posadzek parkietowych mozaikowych oraz z płytek kamionkowych i lastrykowych - wykonanie tynków i okładzin ścian i sufitów - budowa trzonu kuchennego z okapem - montaż stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie więźb dachowych nad częścią dobudowaną - roboty pokrywcze i odwadniające pokrycie dachowe - roboty malarskie wewnętrzne - roboty elewacyjne z dociepleniem - budowa ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej i płyt betonowych, budowa ogrodzeń z prefabrykowanych elementów żelbetowych oraz studzienek kanalizacyjnych - wykonanie wentylacji grawitacyjnej 2) Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC ? 160 oraz zbiornika bezodpływowego V = 9m3 3) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej , instalacji c.w. z podgrzewacza w trzonie kuchennym oraz instalacji p. pożarowej 4) Wykonanie instalacji gazowej, instalacji C.O. z montażem kotła, pompy obiegowej i grzejników oraz instalacji nawiewno - wywiewnej 5) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z montażem napowietrznego złącza Zk-1p, montażem skrzynek i rozdzielnic, tablicy rozdzielczej TR i wyłącznika 3-biegunowego VISTOP 63A, montażem przewodów, opraw i osprzętu instalacyjnego oraz wykonanie instalacji odgromowej budynku świetlicy, a także wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej i odgromowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 20.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.2 Warunki szczegółowe a) wykonawca musi wykazać się wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 500 m3 połączonej z wykonywaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji C.O. przyłącza wodno-kanalizacyjnego, robót elektrycznych i budowlanych (w tym wykonanie dachu) b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Osoby pełniące funkcje kierownicze muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej bez ograniczeń i być wpisane na właściwą listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) wykonawca musi wykazać fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do dnia zakończenia inwestycji w wysokości min. 500.000,00 zł 5.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie warunki dotyczące doświadczenia zawodowego, potencjału kadrowego, technicznego i finansowego. 5.4 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. 6 niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Z wykazu lub z załączonych dokumentów musi wynikać dokładny zakres wykonywanych robót. 4)wykaz osób i podmiotów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty świadczące o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich wymaganych zakresem robót branżach oraz zaświadczenia o wpisie na właściwą listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wszystkich osób pełniących funkcje kierownicze przy wykonywaniu przedmiotu niniejszego zamówienia. Jeżeli w wykazie zostaną ujęte osoby, którymi wykonawca będzie dysponował, ma on obowiązek dołączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 5)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający fakt jego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do dnia zakończenia inwestycji w wysokości min. 500.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niegoslawice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09