Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Witalisa Szlachcikowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności 38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6882892 , fax. 56 6882892
- Data zamieszczenia: 2016-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Witalisa Szlachcikowskiego
ul. Wolności 38 38
87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6882892, fax. 56 6882892
REGON: 00102868000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekawno.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynków na potrzeby Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie rozbiórki istniejących budynków przy ulicy Matejki i budowy nowego budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej. Zakres prac obejmuje m.in.: - rozbiórkę istniejących budynków na działce przeznaczonej pod zabudowę budynku biblioteki; - budowę nowego budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej - budynek dwukondygnacyjny (dwie kondygnacje nadziemne) z częściowym podpiwniczeniem; - budowę tarasu przyległego do budynku na gruncie; - budowę utwardzonego placu przed budynkiem z możliwością wjazdu dla samochodów w tym wozów bojowych straży pożarnej; - wykonanie małej architektury; - wykonanie uzbrojenia terenu niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania obiektu. Uwaga! Roboty budowlane w zakresie konstrukcji budynku (stan surowy) Wykonawca będzie zobowiązany wykonać osobiście. 2. Zestawienie powierzchni poszczególnych elementów zagospodarowania. - powierzchnia terenu inwestycji - 1.484,00 m? - powierzchnia zabudowy - budynek biblioteki - 342,00 m? - powierzchnia zabudowy tarasu na gruncie - 80,50 m? - utwardzony plac przed budynkiem - 408,00 m? - istniejący wjazd od ul. Matejki - 152,00 m? - powierzchnia użytkowa - 736,06 m? - kubatura - 4.265,50 m?. Uwaga! Na etapie prowadzonych robót ziemnych (wykopów fundamentów i podpiwniczenia budynku) prowadzone będą badania archeologiczne. Badania archeologiczne obejmą eksplorację i dokumentację nawarstwień kulturowych w sposób opisowy, kartograficzny, rysunkowy i fotograficzny. Ruchomy materiał zabytkowy (o ile wystąpi) pozyskany w trakcie prac ziemnych zostanie zabezpieczony, umyty i opisany łącznie z wykonaniem kart katalogu muzealnego. Teren zostanie ogrodzony. Wyeksplorowana ziemia zostanie wywieziona, zaś ogrodzony wykop przekazany wykonawcy w celu kontynuowania inwestycji. Przedmiotowe badania prowadzone będą na podstawie pozwolenia Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu. Badania prowadzone będą na koszt inwestora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, b) projekt budowlano - wykonawczy wraz z załącznikami, c) załączone przedmiary robót przekazane przez Zamawiającego - stanowią materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający Wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej. 3. Program zapewnienia jakości (PZJ). Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Zamawiającego program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami pomiędzy inwestorem a wykonawcą. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: - organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, - organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, - sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, - wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, - wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, - system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, - wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), - sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Zamawiającemu. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 Słownie: sto tysięcy złotych 00/100
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużony okres gwrancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bibliotekawno.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT KORYTARZA, POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARIATÓW W CZĘŚCI PARTEROWEJ BUDYNKU URZĘDU GMINY W LIPNIE
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa toalet na parterze Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych - drugie postępowanie
Dodano: 2016-07-21 - REMONT WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA USPRAWNIENIE WENTYLACJI NAWIEWNEJ I WYWIEWNEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM W POMIESZCZENIACH AKUMULATOROWNI W BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUBNIE GM. CHEŁMNO - SPRAWA NR 63/2016
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego w strefie ochrony zabytków na terenie rewitalizowanym w ramach zadania pn. Zwiększenie atrakcyjności kulturalnej Gminy Świecie
Dodano: 2016-07-12 - EZP.272.8.2016
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa toalet na parterze siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-30 - NAPRAWA ŚCIANY SZCZYTOWEJ WRAZ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH - BUDYNEK NR 5 PRZY UL. MIESZKA I 8 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 59/2016
Dodano: 2016-06-27 - REMONT POMIESZCZEŃ AKUMULATOROWNI WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA USPRAWNIENIE WENTYLACJI NAWIEWNEJ I WYWIEWNEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM W BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUBNIE GM. CHEŁMNO - SPRAWA 56/2016
Dodano: 2016-06-21 - REMONT DACHU ORAZ NAPRAWA ELEWACJI BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY ALEI 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE - sprawa nr 52/2016
Dodano: 2016-06-09 - REMONT DACHU BUDYNKU NR 27 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 48/2016
Dodano: 2016-06-03