Powiat Świecki ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
- Data zamieszczenia: 2020-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
ul. Gen. Józefa Hallera 9
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
REGON: 92350978000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i nadbudowa budynku ZSOiP w Świeciu w ramach realizacji projektu: „Tworzenie nowej przestrzeni dydaktycznej poprzez rozbudowę obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest częściowa rozbiórka, rozbudowa i nadbudowa części istniejącego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu na działce nr 235/6 przy ul. Wojska Polskiego 85. Roboty budowlane będą realizowane w ramach dwóch etapów: 1) Etap I będzie obejmował: rozbiórkę części parterowego skrzydła od strony północnej ze stropodachem płaskim, rozbiórkę dachu wraz z poddaszem nad częścią budynku tzw. „starą szkołą”, rozbiórkę stropodachu łącznika, budowę nowego piętrowego skrzydła od strony północnej wraz z nadbudową piętra nad częścią budynku tzw. „starą szkołą” oraz łącznikiem (w tym wykonanie wieńca wokół istniejącego stropu nad parterem starej części budynku szkoły połączonego w sposób ciągły i nieprzerwany razem z wieńcem nad parterem skrzydła dobudowanego oraz nowym stropem wykonanym nad parterem łącznika), wykonanie szybu windowego w łączniku łączącego trzy kondygnacje szkoły; pokrycie nadbudowanych części obiektu stropodachem płaskim z dociepleniem i robotami dekarskimi bez obróbek blacharskich, montaż stolarki okiennej wraz z wewnętrznymi parapetami i podokiennikami, bez zewnętrznych parapetów; 2) Etap II będzie obejmował: pozostałe prace budowlane przewidziane w projekcie dla rozbudowanego i nadbudowanego obiektu, w tym w szczególności: wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem armatury, instalacji elektrycznej z osprzętem, instalację wod.- kan. wraz z montażem armatury, tynków i okładzin wewnętrznych wykonanych maszynowo, docieplenie ścian zewnętrznych, osadzenie zewnętrznych parapetów, wykonanie tynków szlachetnych elewacji, obróbki blacharskie dachów, ślusarkę budowlaną, instalację wentylacyjną, instalację klimatyzacyjną i sprężonego powietrza, montaż drzwi wewnętrznych i witryn, roboty malarskie wewnątrz budynku, wykonanie posadzek w formie wylewki samopoziomującej oraz podłóg z wykładziny obiektowej typu PCV i płytek ceramicznych, montaż dźwigu osobowego; 3) wywóz gruzu na składowisko odpadów oraz utylizacja odpadów tego wymagających; 4) inwentaryzację elementów stalowych; 5) wykonanie prac naprawczych chodników oraz dróg wjazdowych, uszkodzonych podczas robót budowlanych; 6) uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu osobowego wydanej przez właściwy organ dozoru technicznego; 7) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, w tym powykonawczej; 8) przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia zgłoszeń u Państwowego Inspektora Sanitarnego, Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Pracy o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania; 9) zgromadzenie dokumentów wymienionych w art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) niezbędnych do odbioru robót w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świeciu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do ofert, albo z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Pełnomocnictwo nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) składa to Oświadczenie każdy jej uczestnik. Oświadczenie wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ nie należy składać do oferty, aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
Dodano: 2024-04-22 - Infrastruktura wodociągowa wraz z modernizacją i wyposażeniem obiektów sportowych i kulturalnych
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Dodano: 2024-04-19 - Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Filemonowicza) w miejscowości Łubianka
Dodano: 2024-04-16 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-04-11 - 20/PM/2024 Rozbudowa zewnętrznej naściennej i doziemnej i wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszalnych nr 11, 12,14 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 130 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-11