Urząd Gminy Kolno ogłasza przetarg
- Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 20
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2782567 , fax. 086 2782567
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kolno
ul. Wojska Polskiego 20 20
18-500 Kolno, woj. podlaskie
tel. 086 2782567, fax. 086 2782567
REGON: 45001766700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakolno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i nadbudowa budynku świetlicy wiejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego. Inwestycja obejmuje rozbudowę i nadbudowę budynku świetlicy wiejskiej - Wiejskiego Ośrodka Kultury w Koźle.Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem: rozbudowa i nadbudowa budynku (parametry techniczne budynku po przebudowie: powierzchnia zabudowy 184,00 m2, powierzchnia użytkowa 255,27 m2, kubatura 1486 m3), wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wewnętrznej i zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, instalacji zimnej i ciepłej wody, instalacji elektrycznej, zagospodarowanie terenu poprzez: ukształtowanie terenu oraz wykonanie parkingów i ciągów pieszo-jezdnych, budowa zbiornika na ścieki sanitarne o pojemności 6,28 m3, budowa studni głębinowej o wydajności do 0,5m3/dobę, dostawa i montaż wyposażenia budynku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000,00zł może być wniesione w następujących formach: - pieniężnej - wpłacone przelewem na konto Urzędu Gminy Kolno -Bank Spółdzielczy w Kolnie Nr 52 8754 0004 0000 3115 2000 0070 z adnotacją -Wadium przetargowe na wykonanie zadania inwestycyjnego Rozbudowa i nadbudowa budynku świetlicy wiejskiej. - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66. póz. 596 i Nr 216, póz. 1824).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko wykonawca, który: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Wykaz osób, które będą pełniły obowiązki kierownika budowy i kierowników robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, w odpowiednich zakresach, z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5 Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest, aby środki własne oraz zdolność kredytowa były równe lub większe od 1 000 000 zł 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie budowy (rozbudowy, przebudowy) budynków użyteczności publicznej w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymaga się, aby wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat minimum 2 zadania budowy (rozbudowy, przebudowy) budynków użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 1000 m3. 8. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 9 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakolno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Turośli - Etap II
Dodano: 2016-05-11 - Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Turośli - Etap II
Dodano: 2016-04-15 - Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Turośli - Etap II
Dodano: 2016-03-29 - Budowa wiejskiego domu kultury wraz z gminną biblioteką publiczną
Dodano: 2016-02-22 - Remont Gminnego Ośrodka Kultury w Turośli - Etap I
Dodano: 2015-04-17 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Kalnica
Dodano: 2014-09-22 - Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Klukowiczach i Wólce Nurzeckiej.
Dodano: 2014-03-31 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w Kumelsku
Dodano: 2014-02-20 - Roboty budowlane w świetlicy wiejskiej w Borkowie
Dodano: 2013-08-27 - Remont świetlicy wiejskiej w Starym Gromadzynie
Dodano: 2013-05-23