Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja szkoły Podstawowej w Rącznej – etap I

Gmina Liszki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-060 Liszki, Mały Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 280 62 34
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liszki
    Mały Rynek 2
    32-060 Liszki, woj. małopolskie
    tel. +48 12 280 62 34
    REGON: 351555743
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja szkoły Podstawowej w Rącznej – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W związku z odstąpieniem od umowy z poprzednim Wykonawcą robót budowlanych Zamawiający przeprowadza postepowanie na dokończenie inwestycji pn. „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Rącznej, Gmina Liszki – etap I”.2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Rącznej, gmina Liszki wraz z instalacjami wewnętrznymi: gazu, ogrzewania, wentylacji, wod.-kan., deszczową i elektryczną oraz zagospodarowania terenu w tym: przebudowa wjazdu i dróg wewnętrznych, przyłącza gazu; budowa miejsc postojowych, sieci wodociągowej, przyłącza wody, ciągów pieszych, szczelnego zbiornika na wody deszczowe z instalacją kanalizacji deszczowej, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe z instalacją kanalizacji sanitarnej, elementy małej architektury, murku oporowego, zewnętrznych instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem terenu, boiska oraz trybun, rozbiórka sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją istniejącego układu komunikacyjnego, boiska oraz trybun; na działkach nr 1351/6, 1353 w miejscowości Rączna, gmina Liszki.3. Rozbudowa dotyczy budynku Sali sportowej z zapleczem i salami lekcyjnymi przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w Rącznej. Budynek szkoły z salą połączony zostanie przejściem o szerokości w świetle korytarza wynoszącym 3 m.Na parterze budynku szkoły przewiduje się salę gimnastyczną o wymiarach 12x24m i wysokości 6m, ulokowanie pokoju nauczycielskiego, jednej sali lekcyjnej oraz szatnie i sanitariaty.Na piętrze szkoły znajdują się cztery sale lekcyjne oraz wydzielone sanitariaty.4. Budynek szkoły:1) całkowita powierzchnia użytkowa – 867,50 m2;2) kubatura – 7132,90 m3;3) szerokość elewacji frontowej – 65,60 m;4) wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej – 6,75 m;5) całkowita wysokość budynku mierzona do poziomu kalenicy – 11,88 m;5. Wykończenie wewnętrzne budynku (łącznik, korytarze, sala) – lamperie, przemalowanie ścian dodatkową warstwą lakieru bezbarwnego do wysokości 2,0m wraz z wykonaniem ochrony na ścianach korytarza (po obu stronach) z płyt MDF o szerokości 20 cm i odbojników ograniczających dla wszystkich drzwi na obiekcie. 6. Poprzedni Wykonawca wykonał następujące roboty budowlane:1) zdjęto humus z terenu oraz wykonano wykopy pod budynek szkoły i salę gimnastyczną;2) wykonano stan zerowy łącznie z zasypaniem fundamentów i wykonaniem pod betonki wewnątrz po obrysie budynku;3) wykonano roboty stanu surowego budynku tj.:a) izolację pod ścianami nośnymi parteru,b) ściany nośne parteru budynku,c) strop nad parterem budynku wraz z schodami z parteru na pierwsze piętro budynku,d) ściany nośne pierwszego piętra budynku,e) w części sali gimnastycznej wykonano część ścian parteru;4) roboty w zakresie instalacji:a) wykonano kanalizację sanitarną w zakresie montażu rur pod chudym betonem,b) wykonano instalację elektryczną w starym budynku szkoły w zakresie skrzyni głównej rozdzielczej.7. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja techniczna: projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wyjaśnienia i modyfikacje SWZ do postępowania nr IN.271.8.2022 oraz przedmiar robót.8. Na podstawie art. 95 ust. 1 i ust. 2 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych: tj. roboty budowlane, roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty murarskie, roboty wykończeniowe, roboty instalacyjne i roboty elektryczne z wyłączeniem nadzorowania tych robót przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz z wyłączeniem realizacji tych robót na zasadzie tzw. samozatrudnienia;2) jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania;3) jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania;9. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 w związku z art. 95 ust. 2 Pzp oraz sankcje w przypadku nie spełnienia tych wymagań:1) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 9 pkt 1 w szczególności: żądania oświadczeń i dokumentów oraz wyjaśnień w zakresie potwierdzania i dokonywania ich oceny oraz zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli u Wykonawcy lub podwykonawcy;2) nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 5 poniżej skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości 5 000,00 zł za każde naruszenie.10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu nw. dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 9: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania po zakończeniu prac:1) inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;2) karty statystycznej dla budynku/ów;3) dostarczenie protokołów odbioru przyłącza kanalizacyjnego;4) sporządzenia instrukcji postępowania na wypadek pożaru i instrukcję bezpieczeństwa pożarowego;5) oznakowanie budynku, drogi ewakuacyjnej p.poż;6) wyposażenie w gaśnice obiektu;7) dostarczenia protokołów wydajności hydrantów wew. oraz z przejść pożarowych dla instalacji wew.;8) dostarczenia wrysowanych kolorem czerwonym ewentualnych zmian projektowych (nieistotnych w rozumieniu ustawy PB) podpisanych przez projektantów branżowych na kopiach rysunków opieczętowanych przez Starostwo Powiatowe;9) dostarczenia badań wody dla obiektu po zakończeniu prac przez akredytowane laboratorium;10) dostarczenia opinii kominiarskiej dla przewodów wentylacyjnych i spalinowych;11) protokół z próby szczelności gazu;12) protokół sprawdzenia aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej;13) wykonanie pomiarów wydajności wentylacji mechanicznej;14) protokół ze sprawdzenia dźwiękowego systemu ostrzegawczego;15) protokół dopuszczenia urządzeń na które wymagane jest decyzja UDT;16) podłączeń grzejników podtynkowo i pod posadzkowo – grzejniki typu „V”;17) prób szczelności instalacji c.o, c.t, wody zimnej, p.poż, ciepłej i cyrkulacji na „zimno” i na „gorąco”;18) oznakowania pożarniczymi tablicami informacyjnymi wg zasad określonych w rozporządzeniu MSWiA;19) dostarczenie protokołów z badań elektrycznych (rezystancja, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja odgromowa, głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu);20) dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej;21) pozostałych dokumentów zgodnie z art. 57 PB.12. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z ofertą, dokumentacją techniczną i kosztorysem ofertowym. 13. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale IV SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach