Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
- Data zamieszczenia: 2014-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
REGON: 00052478900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modernizacja systemu monitorowania miasta Grodzisk Mazowiecki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz dostawy związane z rozbudową i modernizacją systemu monitorowania miasta Grodzisk Mazowiecki na podstawie n/w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ: -Projekt budowlany systemu monitoringu wizyjnego miasta Grodzisk Mazowiecki -System monitoringu wizyjnego Miasta Grodzisk Mazowiecki -Budowa systemu sieci światłowodowej monitoringu w kanalizacji teletechnicznej -Projekt techniczny Instalacji linii światłowodowej na słupach linii nN dla PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa Rejon Energetyczny Pruszków -Budowa punktu kamerowego K22 oraz ułożenie kabla światłowodowego w istniejącej kanalizacji teletechnicznej w skrzyżowaniu pod torami w km 29,623 oraz zapewnienie możliwości nieprzerwanej obserwacji newralgicznych punktów wraz z ciągłą automatyczną rejestracją obrazów ze wszystkich kamer w Centrum Monitorowania w Komendzie Powiatowej Policji w Grodzisku Mazowieckim przy ulicy W. Bartniaka 19, oraz w siedzibie Straży Miejskiej w Grodzisku Mazowieckim przy ulicy Kościuszki 41. Ponadto przedmiotowy system musi zostać zintegrowany z działającym już systemem monitoringu wizyjnego miasta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20 000,00 PLN Słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2.Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. /dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/ 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa regulatorów napięcia wraz z montażem i wymianą kabli
Dodano: 2016-06-10 - wymiana instalacji domofonowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Grzybowskiej 90, Miedzianej 8, Pańskiej 99 i Żelaznej 69 w Warszawie
Dodano: 2016-05-20 - Budowa instalacji świateł nawigacyjnych, wskaźnika kierunku wiatru i oznakowania poziomego na lotnisku dla śmigłowców w Bazie Służby Ratownictwa Medycznego HEMS - Filia Koszalin SP ZOZ LPR
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa regulatorów napięcia wraz z montażem i wymianą kabli oraz sprzętu oświetleniowego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Sceny Dużej - reflektory, konsoleta, statywy
Dodano: 2016-05-16 - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA PARKINGU OGÓLNODOSTĘPNEGO
Dodano: 2016-04-20 - wymiana instalacji domofonowych w budynkach przy ul. Grzybowskiej 90, Miedzianej 8, Pańskiej 99 i Żelaznej 69
Dodano: 2016-04-13 - remont pustostanów
Dodano: 2016-03-30 - Remont oświetlenia ul. Adama Mickiewicza na odcinku od Pl. Wilsona do ul. gen. Zajączka włącznie z Pl. Wilsona w Warszawie
Dodano: 2016-03-23 - Budowa oświetlenia ulicznego Wólka Załęska i Wólka Dworska (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-03-16 - Budowa oświetlenia ulicznego ulicy Miłej w Kątach i Tomicach oraz ul. Słowackiego w Tomicach
Dodano: 2016-03-15