Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg
- Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ks. Antoniego Kani
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
- Data zamieszczenia: 2018-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
ks. Antoniego Kani 16a
76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
REGON: 77097980300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modernizacja PSZOK w Dębnicy Kaszubskiej w systemie zaprojektuj – wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i modernizacji PSZOK w Dębnicy Kaszubskiej w systemie zaprojektuj – wybuduj. 2. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie na działce nr 1259 w Dębnicy Kaszubskiej. 3. Przedmiot zamówienia w systemie „zaprojektuj – wybuduj” obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie stosownych dokumentów niezbędnych do przystąpienia do realizacji planowanych działań inwestycyjnych i ich użytkowania, a także wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych oraz oddanie inwestycji do użytkowania. 4. Odpowiedzialnością Wykonawcy jest, aby projekt, budowa i - zależna od powyższego - eksploatacja PSZOK-u była zgodna z aktualnie obowiązującymi w Polsce wymogami prawnymi, a także przepisami Unii Europejskiej. Należy przestrzegać wszelkich norm technicznych jak PN-EN, PN, ISO, w tym muszą być również zachowane szczegółowe standardy producenta poszczególnych urządzeń i instalacji (w szczególności pomieszczeń, kontenerów, pojemników i instalacji) oraz dostawcy rozwiązań technologicznych. Projekt i wszystkie przyjmowane rozwiązania, w tym techniczne, budowlane, wyposażenie, treść i formę tablic informacyjnych należy uzgadniać z Zamawiającym. 5. Planowane przedsięwzięcie należy zaprojektować i zrealizować w sposób minimalizujący ewentualne oddziaływanie na środowisko, w szczególności w sposób wykluczający możliwość przedostania się wód odciekowych z odpadów oraz odpadów płynnych poza pojemniki i kontenery oraz obszar PSZOK-u, np. do środowiska gruntowo-wodnego. Ponadto, projekt i jego wykonanie powinien uwzględniać adaptację do zmian klimatu i związane z tym zagrożenia np. deszcze nawalne, huragany, skrajnie niskie temperatury utrzymujące się przez dłuższy czas. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji budowlanej zadania, obejmującej: Projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót, Kosztorys oraz Informację BIOZ. 7. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem warunków technicznych, uzgodnień, map, zezwoleń, pozwoleń i innych decyzji, w szczególności: 1) mapy do celów projektowych, 2) pozwolenia wodnoprawnego (w przypadku zastosowania rozwiązań związanych z odprowadzaniem podczyszczonych wód odpadowych lub roztopowych do gruntu lub/i wykonanie urządzenia wodnego), 3) pozwolenia na budowę wraz z wymaganymi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami i zgodami, 4) pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego, 5) zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów (jeśli będzie wymagane), 6) inne wymagane przepisami prawa decyzje, zgody, porozumienia, warunki techniczne i przyłączeniowe i porozumienia. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i zrealizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. 9. Projekty budowlane, projekty wykonawcze i powykonawcze, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - należy wykonać w min. 6-ciu egzemplarzach a pozostałe opracowania projektowe (przedmiary robót, kosztorysy) – 4 egz. w edycji papierowej (w czystej technice graficznej, oprawiony w okładkę formatu A4, w sposób uniemożliwiający zdekompletowanie projektu) oraz w min. 1 egz. edycji cyfrowej. Pliki rysunkowe należy zapisać obowiązkowo w formacie PDF i dodatkowo w formacie DWG lub DXF, natomiast tekstowe w formacie DOC i DOCX i PDF. Arkusze kalkulacyjne - format XLS/XLSX (arkusze kalkulacyjne muszą posiadać aktywne formuły). 10. Zakres prac budowlano - modernizacyjnych obejmie budowę: placu utwardzonego, dojazdu do PSZOK i zjazdu z drogi, kontenera socjalno – biurowego, wiaty magazynowej, magazynu na odpady niebezpieczne i ZSEE, boksów na odpady biodegradowalne i budowlane, wagi samochodowej, ścieżki edukacyjnej, ogrodzenia terenu wraz z bramą wjazdową, instalacji elektrycznej, monitoringowej i alarmowej, instalacji wodociągowej, kanalizacji, kontenera do magazynowania odpadów komunalnych, warsztatu – punktu przygotowania odpadów do ponownego użycia „Drugie życie”. oraz oznaczenie i montaż tablic informacyjnych kontenerów i pojemników, oznakowanie poziome terenu utwardzonego, zagospodarowanie terenów zielonych, 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Program stanowi koncepcję przedprojektową, która będzie stanowiła materiał wyjściowy dla Wykonawcy dokumentacji budowlanej, wykonawczej i uzyskania stosownych pozwoleń w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę. Na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji, Wykonawca zrealizuje zadanie inwestycyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO „BUDOWA GMINNEGO PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W POGÓRZU PRZY UL. KOŚCIUSZKI, GM. KOSAKOWO, WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
Dodano: 2021-02-24 - Rozbudowa i modernizacja PSZOK w Dębnicy Kaszubskiej w systemie zaprojektuj – wybuduj (II postępowanie)
Dodano: 2018-12-12 - NA ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Dla zadania pn.: Modernizacja i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Dodano: 2018-08-16 - NA ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Dla zadania pn.: Modernizacja i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Dodano: 2018-07-10 - NA ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Dla zadania pn.: Modernizacja i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Dodano: 2018-06-06 - Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu (przebudowy) budynku koszarowego przy ul. Kościuszki 1a.
Dodano: 2017-08-03 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu 4 boisk szkolnych dla zadań: 1) Budowa i wyposażenie boiska przy SP 4 w Słupsku 2) Remont boiska przy SP 5 w Słupsku 3) Remont i wyposażenie boiska przy SP 6 w Słupsku 4) Budowa boiska przy ul.Szczecińskiej 60 w Słupsku (ZSP nr 1)
Dodano: 2017-03-09