Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja Przychodni SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Skarżyńskiego 1 z przeznaczeniem na dostosowanie do przepisów p.poż. oraz adaptację pomieszczeń dla potrzeb nowej Poradni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia oraz Wczesnej Diagnostyki i Terapii z Zakresu Zaburzeń FASD.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota ogłasza przetarg

  • Adres: 02353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 228 853 , fax. 228 231 219
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
    ul. Szczęśliwicka 36
    02353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 228 853, fax. 228 231 219
    REGON: 1020267000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja Przychodni SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Skarżyńskiego 1 z przeznaczeniem na dostosowanie do przepisów p.poż. oraz adaptację pomieszczeń dla potrzeb nowej Poradni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia oraz Wczesnej Diagnostyki i Terapii z Zakresu Zaburzeń FASD.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i modernizacja Przychodni SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Skarżyńskiego 1 z przeznaczeniem na dostosowanie do przepisów p.poż. oraz adaptację pomieszczeń dla potrzeb nowej Poradni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia oraz Wczesnej Diagnostyki i Terapii z Zakresu Zaburzeń FASD” do wykonania w dwóch częściach. Roboty budowlane będą rozliczone po zakończeniu realizacji całości robót z uwzględnieniem kosztów obejmujących zakres wszystkich robót (Część 1 oraz Część 2) niezbędnych do wykonania Umowy. 1a. Zakres Części 1 obejmuje kompleksowe wykonanie w terminie 90 dni od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy następujących robót budowlanych: 1) adaptacji pomieszczeń dla potrzeb nowej Poradni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia oraz Wczesnej Diagnostyki i Terapii z Zakresu Zaburzeń FASD wraz z niezbędnymi instalacjami i pracami towarzyszącymi związanymi z ich zakończeniem, 2) robót elewacyjnych (zewnętrznych) wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi związanymi z ich zakończeniem (wymiana okien, stolarki drzwiowej) w obrębie całego parteru, 3) wszystkich robót w obrębie piwnicy (z wyłączeniem prac wykończeniowych w obszarze klatki schodowej). 1b. Zakres Części 2 robót budowlanych obejmuje kompleksowe wykonanie dostosowania budynku do przepisów p.poż. (obszar klatki schodowej oraz pozostałych kondygnacji) wraz ze wszystkimi pozostałymi robotami nie wykonanymi w Części 1, a objętymi przekazaną dokumentacją projektową, w terminie 110 dni od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy. 2. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawarty jest w „Opisie przedmiotu zamówienia” - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 22-1240-5918-1111-0000-4907-6679 z dopiskiem – wadium – numer sprawy ZP-2511-08-GK/2018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach