Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (068) 384 57 83 , fax. (068) 384 57 98
- Data zamieszczenia: 2015-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie
ul. Wschowska 17 17
64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
tel. (068) 384 57 83, fax. (068) 384 57 98
REGON: 97118740000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.powiatwolsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Państwowej Straży Pożarnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modernizacja obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, ul. Wschowska 17 wraz z zagospodarowaniem terenu - etap IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż z uruchomieniem urządzeń systemu monitoringu wizyjnego, dostawa, wniesienie i montaż wieszaków mundurowych oraz dostawa, wniesienie i montaż umeblowania, jako kolejny etap zadania związanego z rozbudową i modernizacją obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie przy ul. Wschowskiej 17 wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamówienie składa się z trzech zadań. - Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę i montaż z uruchomieniem urządzeń systemu monitoringu wizyjnego; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 1). - Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż wieszaków mundurowych; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 2). - Zadanie nr 3 - obejmuje dostawę, wniesienie i montaż umeblowania; Opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (w zakresie dot. zadania nr 3). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323332008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokośc wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN) 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 3.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP 93 1020 4144 0000 6102 0007 2132. Najpóźniej w dacie i godzinie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) Zamawiający zaleca dołączyć do oferty. 3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 3.3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.straz.powiatwolsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną