Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja istniejącego budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Toruń- II gie postępowanie

Nadleśnictwo Toruń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Polna
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 566 233 031 , fax. 566 238 814
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Toruń
    ul. Polna
    87-100 Toruń
    tel. 566 233 031, fax. 566 238 814
    REGON: 87003685000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja istniejącego budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Toruń- II gie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i modernizacji istniejącego budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Toruń. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: * Rozbudowa i modernizacja siedziby Nadleśnictwa Toruń *Piwnica -Wykonanie pozostałej części wyburzeń i zamurowań oraz zasypanie części piwnicy -Wykonanie nowych podziałów pomieszczeń w celu stworzenia nowego układu funkcjonalnego -Wykonanie nowych schodów zewnętrznych -Wykończenie ścian z płytek ceramicznych na pełną wysokość i podłóg w poszczególnych pomieszczeniach -Wykonanie naprawy fundamentów i pozostałych fundamentów w częściach rozbudowywanych -Wykonanie pomieszczenia agregatu i przyłącza cieplnego -Wydzielenie stref p-poż. -Wykonanie instalacji wod-kan, co, wentylacji, elektrycznej -Wymiana stolarki drzwiowej -Budowa nowego wc. Dodatkowo wydzielenie przestrzeni wewnętrznych (kabin) ze ścianek systemowych typu HPL. *Parter -Wykonanie pozostałych części wyburzeń i zamurowań -Wykonanie nowych podziałów w celu stworzenia nowego układu funkcjonalnego -Wykonanie nowych schodów wewnętrznych - Remont istniejących wc i budowa nowego. Dodatkowo wydzielenie przestrzeni wewnętrznych (kabin) ze ścianek systemowych typu HPL. -Wykończenie ścian - tynki gipsowe oraz w wc, pom socjalnym płytki na pełną wysokość -Sufity z płyt gk -Wykończenie podłóg w postaci płytek ceramicznych i innych typów posadzek na podkładach cementowych -Montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych -Rozbudowa części strefy wejścia oraz części Sali narad -Wykonanie instalacji wod – kan, co, wentylacji, elektrycznej -Wymiana stolarki drzwiowej -Wykonanie tarasu zewnętrznego *Piętro I -Wykonanie wyburzeń i zamurowań -Wykonanie nowych podziałów w celu stworzenia nowego układu funkcjonalnego -Modernizacja istniejących wc i budowa nowego. Dodatkowo wydzielenie przestrzeni wewnętrznych (kabin) ze ścianek systemowych typu HPL -Wykończenie ścian – tynki gipsowe oraz w wc, pom kuchennym płytki na pełną wysokość -Sufity z płyt gk -Wykończenie podłóg w postaci płytek ceramicznych i innych typów posadzek na podkładach cementowych -Wykonanie instalacji wod – kan, co, wentylacji, elektrycznej -Wymiana stolarki drzwiowej -Wykonanie tarasu na dachu sali narad *Piętro II -Wykonanie wyburzeń i zamurowań -Wykonanie nowych podziałów z płyt gk w celu stworzenia nowego układu funkcjonalnego -Modernizacja istniejących wc i budowa nowego. Dodatkowo wydzielenie przestrzeni wewnętrznych (kabin) ze ścianek systemowych typu HPL -Wykończenie ścian – tynki gipsowe oraz w wc, pom kuchennym płytki na pełną wysokość -Sufity z płyt gk -Wykończenie podłóg w postaci płytek ceramicznych i innych typów posadzek na podkładach cementowych -Wykonanie instalacji wod – kan, co, wentylacji, elektrycznej -Wymiana stolarki drzwiowej -Wykonanie klapy dymowej *Dach -Wykonanie attyki wraz z częścią zadaszenia -Montaż urządzeń wentylacyjnych oraz fotowoltaiki na podstawach stalowych *Uzyskanie bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez Podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 310). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO Bank Polski SA nr rachunku: 69 1020 5011 0000 9802 0197 0383, z adnotacją: „Przetarg nieograniczony - Wadium na rozbudowę i modernizację istniejącego budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Toruń" 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 9.8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, aby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej Specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 9.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9.11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od przekazania informacji o treści złożonych ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach